Felix kapıda Jisunga fısıldadıktan sonra bir kadın geldi ve konuşmaya başladı.
"Majesteleri ile görüşmeniz bittiyse seni hareme götürmem lazım"
Felix kadına bakarak konuştu.
"Yol nereden gösterir misiniz"
"Elbete bu taraftan" dedi kadın ve yolu gösterdi.Yolda giderken kadın merakına yenildi ve bir soru sordu.
"Sen cariyesin burada olmanı anlıyorum ancak arkandaki kişinin burada ne işi var?" Felix bu soruyu nasıl cevaplayacağı bilmiyordu. Biraz düşündükten sonra cevapladı."Şey o benim hizmetkarım ara sıra ona ihtiyacım oluyor"
"Majesteleri onun burada kalmasını onayladı mı."
"Ben onu ikna ederim. Umarım bunu problem etmesiniz"
"Bilemedim ki şimdi. En azından Majesteleri onaylayana kadar benimle kalsın ki göze batmasın lakin beni bu işe bulaştırdıgını kimse bilmesin"
"Elbete bu üçümüzün arasında kalıcak değ mi Jisung" Jisung hemen başını salladı."Evet efendim" dedi Jisung. Ve Felix yine kadınla konuştu.
"Yardımın için teşekkür ederim. Bu arada adınız nedir?"
"Benim adım Ji-a"
"Benim adımı zaten biliyorsunuz."dedi Felix ve devam eti
"Arkamda ki kişi de Jisung" dedi Felix.Fark etmeden haremin kapılarına gelmişlerdi. Hareme girmeden önce muhafızların kapıyı açmasını beklediler. Felix kapı açılmadan hemen önce Jisungun kulağına fısıldadı.
"Jisung sen Ji-ala kal ben bir şekilde seni yanıma alacağım" Jisung başını tamam anlamında başını salladı ve Ji-anın emrindeymiş gibi onun arkasına geçti.Felix açılmış kapıdan içeri girdiği gibi bütün dikkati üstüne çekti ve diğerlerin konuştuklarını duydu.
"Bu yeni cariye olamalı"
"Evet bu o. Sanırım adı Felixmış.
"Az önce kralın yanındaymış."
"Gerçekten mi? Daha ilk günden kralın yanına mı gitmiş?"
"Peki o neden peçe takıyor?"
"Onu ben de anlamadım" Bu gibi konuşmaları dinlerken sırıtarak yürüdü ve kendine uygun bir yer bulduğunda oturdu.Felix burada dokuz kişi olduğunu gördüğünde kralın gerçekten hareme ilgi duymadığını yine çok iyi anladı çünkü bir haremde en az dört yüz kişi olaması gerektiğini gayet iyi biliyordu.( bu arada bu gerçek İnternete araştırdım) Felix buraya kral için gelmemişti bu yüzden onlara arkadaşlık kurmak istedi.
"Merhaba ben Felix. Siz de kendinizi tanitir mısınız?"
Kızlardan en iyi niyetlisi ilk konuştu.
"Merhaba Felix ben Mi-young bu arada cüppen güzelmış"
"Teşekkür ederim.Seninde elbisen çok hoş"
Felix bu tatlı kızla iyi anlayacağını düşündü. Sonra her biri kendini tanıtmaya başladı.
"Ben Jung-hee"
"Ben Mi-sook"
"Ben Sook-ja"
"Ben Kyung-hee"
"Ben Jung-hee"
"Ben Ye-jun"
"Ben Ha-rin"
"Ben Ha-eun"
Felix bütün isimleri aklının bir kenar yazdıktan sonra konuştu"
"Memnun oldum" Bunu herkese söylemişti. Onlarla biraz daha sohbet ettikten sonra gerçekten bazılarıyla iyi arkadaş olabileceklerin düşündü.Onlarla konuşurken kapıdan Ji-anın girdiğini gördü ona baktığında ona bir kafa hareketiyle gelmesini işaret eti. Felix yerinde kalktı ve Ji-anın yanına giti.
"Jisunga bir şey mi oldu?"dedi
"Jisung gayet iyi sadece doktor Seungminin yanına gitmen gerek zira seni kontrol etmesi lazım. Haremde ki herkes bu kontrolden geçti""Yolda sanırım bana yine sen eşlik edeceksin Ji-a" dedi Felix tebessüm ile.
"Tabi ki de ben sana eşlik edeceğim Bu taraftan" dedi ve yolu gösterdi. Felix soru sormaya başladı.
"Burada ki en iyi doktor kim"
"Seungmin buradaki en iyi doktor da sen niye bunu sordun ki?"
"Öylesine"Felix bu kadar kolay olacağını hiç düşünmedi. Şifahaneye varana kadar bir tebessüm ile gitmişti. İçeri girdiğinde bir sürü doktor vardı ve hangisinin Seungmin olduğunu düşünmeye başladı aynı zamanda Ji-ayı takip ediyordu.
Sonunda birini önünde durduklarında bunun Seungmin olduğunu anladı ve konuştu.
"Siz doktor Seungmin olmalısınız"
Felix sustuğunda Seungmin sırıtarak konuştu
"Sen de cariye Felix olmalısın"Ben bu bölümü yazarken çok eğlendim umarım siz de eğlenmişsinizdir. Eğer bir şey anlamadıysanız sizi yorumlarda bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Royalty
Historical FictionBir gün saraya bir cariye gelir ve o cariye daha ilk günden kralın yanına gider. Ancak cariye Felixin krala karşı ilgi duymamaktadır. Onun ilgilendigi şey sarayda olan ilaçlaradır. Felix melezdir Melez:Bir melez tıpkı bir kadın gibi hamile kalabilir...