4.Mor mendil

194 20 3
                                    

"Doğru tahmin doktor Seungmin"dedi Felix sırıtarak. Seugmin onun eğlenceli biri olduğunu düşünerek konuştu.
"Şuraya uzan ben sana rutin kontrolü yapıcam." dedikten sonra digerlerine dönerek konuşmaya devam eti
"Her kez şifahaneden çıksın" dedikten sonra sadece ikisi kalmıştı.

"Neden onlara gitmelerini söyledin" dedi Felix ve Seungmin onu cevapladı.
"Çünkü sen haremdensin o yüzden ben ve kral hariç vücudunu hiç kimse göremez ki ben de gerekmedikçe hiç bakmayacağım" Felix anlamışcasına başını salladı.

"Felix bana yalan söylemeni istemiyorum. Sana çok önemli bir soru soracağım. Daha önce bir ilişkiye girdin mi?" Felix kendinden emin bir şekilde cevap verdi.
"Hayır. Daha önce hiç bir ilişkiye girmedim"

"Sana güvendiğim için bakire veya hamile misin diye kontrol etmiyorum. Bak bu kıyağı bir tek sana yaptım değerimi bil" Felix tebessüm ile başını salladı. Seugmin geri kalan bütün kontrolleri ettikten sonra Felix kalkıp bazı şeyleri incelemeye başladı.

"Sanarım her şeye karşı ilgilsin" dedi Seungmin ve Felix bunu fırsat olarak bilidi.
"Aslında tıpa özel bir ilgim var ve tıpta çok iyimdir. Özelikle ilaçlardan iyi anlarım" bunlar hepsi doğruydu. Seugmin ona bakıp soru sormaya başladı.

"Gerçekten mi? O zaman neden buraya geldin?"dedi ve Felixin cevap vermesini bekledi.
"Buraya geldim çünkü krala karşı ilgimi var ancak ilaçlara karşı ilgim devam ediyor" aslında krala karşı ilgisi yok ama başka söyleyecek bir şey bulamadı.

"Peki yüzünü neden peçe ile saklıyorsun?" Felix güzelliği yüzünden değecek hali yoktu.
"Çünkü garip benekler var ve onları başkalarına göstermek istemiyorum" Seungmin konuyu değiştirmeye çalıştı.

"Bir gün seninle daha fazla tip hakkında konuşmak isterim Felix hata seni huysuz yardımcımla da tanıştırmak isterim.
"Ben de çok isterim ama sanırımn artık hareme dönme vakti"

"O zaman görüşmek üzere" dedi ve Felixin gitmeden elini saladığını gördü. Felix dışarı çıktığında Ji-anın onu beklediğini gördü.Ve ona dönerek konuştu.

"Hadi hareme geri dönelim çok yoruldum."dedi Felix ve Ji-adan cevap olarak"Tamam" duyduktan sonra hareme gidene kadar konuşmadılar. Hareme girmeden Felix Ji-aya el salladı Ji-ada ona el saladıktan sonra Felix hareme girip kızlarla konuşmaya başladı.

"Ya kızlar burada eğlenmek için ne yaparsınız." Kızların hepsi birbirine baktı ve Ha-rin denen kız cevap verdi.
"Normalde kraliçe eğlence ayarlar ya da bu gibi şeyler yapar o zaman en çok eğleniriz."
"Ne zaman yapar peki" diye sordu Felix ve Ha-rin onu cevapladı.
"Yani berili zamanı yok sadece istediği zaman yapar" Felix anlamışcasına başını salladı sonra bir soru daha sordu.

"Peki burada kütüphane var mı?" Bu sefer Mi-young cevapladı.
"Evet var. Seni götürmemi ister misin?"
"İsterim de burada kitap okunmaya izin var mı?"
"Var kraliçeye göre bilgi alanımızın gelişmesi lazımmış. "
"O zamam yarın gitsek olur mu çünkü çok yoruldum bugün."
"Olur" dedi Mi-young tebessüm ile.

Sonra bütün gün herkes ile beraber sohbet eti. Akşam yemeğini geldiğinde
Mi-young konuştu.
"Şey Felix sen o peçe ile nasıl yiyeceksin?" Felix biraz düşündükten sonra konuştu.

"Nasılsa sizinle yaşayacağım o yüzden benim yüzümü her yada geç göreceksiniz bu yüzden şimdi sadece size göstereceğim" dedikten sonra peçeyi çıkardı. Herkes ağzı açık Felix bakıyordu.

"Işte bu yüzden peçe takıyorum bana sizin gibi bakmasınlar diye." Bunu dedikten sonra kızlar ağızlarını düzeltilir ve mahcup olmuşçasına Felixe bakarlarken Felix konuştu.
"Sorun değil ama bir daha bana böyle bakmayın."

Dedi ve ağzı açık bir şekilde komik yüzler yaptı ve herkes güldü. Felix yedikten sonra yine peçesini taktı. Sonra haremede berili bir saate uyumak lazım olduğunu öğrendiğinde Felix ve diğerleri geçeliklerini giyindi ve herkes kendi yatağına yatı. Felix uyuması biraz zaman aldı çünkü ilk kez yatağından başka bir yerde uyuyacaktı.

Sadah olduğunda Felix herkes gibi yatağını düzelti ki bu da onu için ilkti çünkü normalde yatağını Jisung düzeltirdi. Sonra giyinip kahvaltı yaptılar sohbet ederken. Felix yine yerken peçesini çıkardı ve yedikten sonra yine taktı.

Yedikten sonra Mi-young konuştu.
"Hadi kütüphane gidelim." Dedikten sonra Felix tebessüm ile kalkıp Mi-young takip etmeye başladı.

Haremden çıkarken Hyunjinin oradan geçtiğini görüp durdular ve egildiler. Hyunjin Felixin karşısında dürüp onun elini tutu ve eline mor bir mendil bırakıp gitti. Mi-young gözlerini büyüterek Felixin eline baktı.

Felix Mi-young bu mendili beğendiğini düşünerek konuştu.
"Çok beğendiysen senin olsun." Dedi ve Mi-youngun birden bağırdığını duydu.

"Felix sen benimle dalga mı geçiyorsunuz. Bu mendilin ne anlama geldiğini biliyor musun." Felix başını hayır anlamında salladı. Mi-youngta anlatma gerekçesiyle konuştu.
"Mor mendilin bir cariyeye kral tarafından verilirse onu halvete davet ediyor demektir" Bu sefer Felix gözlerini kocaman açıp bağırdı.
"NE"

Bu arada mor mendilimiz böyle gözüküyor.

Bu da Felixin giydiği geçelik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu da Felixin giydiği geçelik.

Umarım beğenirsiniz diğer bölümde görüşmek üzere

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Umarım beğenirsiniz diğer bölümde görüşmek üzere.

Royalty Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin