Felix biraz düşündükten sonra cevapladı.
"Hım bilmem. Ne kadar eğlenecegime bağlı." Bunu duyan Ye-jun hemen cevapladı.
"Kesin eğlenceksin zira bu sıradan bir balo değil. ""Peki bu balo neden oluyor yani bir şey mi kutluyorlar. " Diye sordu Felix
"Her yıl eğlence için düzenlenen bir şey bu. Üst ve alt rütbeyleri fark etmiyor isteyen geliyor ama her zaman en çok prensesler ve prensler geliyor. Hata bazen kralar bile geliyo. En eğlenceli tarafı ise isteyen izliyor isteyen ise adını bir parşomene yazıp diğer tafın onun adını çekmesi bekliyor. Adını kim çekerse onunla dans etmek zorundasın. Bu arada istersen sen de isim çekebilirsin. Yani sana bağlı." Dedi Jung-hee. Felix sırıtarak konuştu."Eğlenceli gözüküyor ben de katılırım o zaman. "
"Asıl olayı anlatmadılar. Majesteleri bu balo başlamadan önce her zaman bir cariye seçmesi lazım seçtiği cariye ise herkesin önünde raks etmesi gerekiyor. Biz seçilsek de Majesteleri bize bakmıyo bile. " dedi Sook-ja.Bunları duyan Felix umarım beni seçmez diye geçirdi içimden. Bu sırada içeri Ji-a girdi ve herkese seslenidi.
"Majesteleri seçimini yaptı." Herkes nefesini tutmuş beklerken Felix rahat bir şekilde bir üzüm almış ağzına atmıştı.
"Felixi seçti." Felix bunu duyduğunda bogulmaya başladı ve uyanmış olan Mi-young arkadan ona yavaş ve nazik bir şekilde vurmaya başladı. Felix kendine geldiğinde konuştu."Saçmalama istersen Ji-a hem ben raks etmeyi bile bilmiyorum" Yalan söylüyordu babası bunun için de ders aldırmıştı.
"Kızlar sana öğretir"
"Bu kadar zamanda öğrenemem ben."
"Öğrenirsin"
"İstersen biz sana öğretiriz Felix " Dedi Ha-rin
"Tamam başka çarem mi var" Böyle dedi çünkü yalanı ortaya çıksın istemezdi.Kızlarla yedikten sonra ona bazı hareketler gösterdi Felix ise bunları bilmezmiş ve yapamazmış gibi yaptı. Kızlar ona bir şeyler öğretmiş sanarken o hepsinden iyi raks ediyordu ama onlar bunu bilmiyordu. Onlar Felix öğretmeye dalmışken Ji-a geldi.
"Yeter bu kadar. Hazırlanın artık." Kızlar başını sallarken Felix Ji-anın yanına gitti ve konuşmaya başladı.
"Ji-a sanki ben raks etmesem daha iyi olur hem ben onlar kadar iyi yapamıyorum ki.""Orası beni ilgilendirmiyor. Ben Majestelerine karşı gelemem." Felix kafa saladıktan sonra o da hazırlanmaya gitti.
(Yine giydiği cüppesinive takılarını buraya bırakıyorum)
CüppesiniPeçesi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Royalty
Historical FictionBir gün saraya bir cariye gelir ve o cariye daha ilk günden kralın yanına gider. Ancak cariye Felixin krala karşı ilgi duymamaktadır. Onun ilgilendigi şey sarayda olan ilaçlaradır. Felix melezdir Melez:Bir melez tıpkı bir kadın gibi hamile kalabilir...