6 .Halvete hazırlık

188 22 0
                                    

Üçüde birbirine bakarak durdular. Ve arkalarına dönerek kralın ve Bang chanın yaklaştığın gördüler ve hemen egildiler. Hyunjin Felixe ve diğerlerin önünde durup yine aynı soruyu sordu.

"Ne işiniz var sizin burada " Seungmin cevapladı.
"Majesteleri biz Felix daha önce kontrolde tanıştık ve onunda tıpla ilgilendigini öğrendim sonrada onunla tıpla daha fazla konuşmak için görüşüp konuşuruz diye anlaştık ve ben bahçede olduğunuzu bilmeyerek onu buraya davet ettim. Sizi rahatsız ettiysek affedin. "

Ve Jeongin devamı getirdi
"Bizim zaten gitmemiz lazım zira Felixin hazırlanması gerekiyor değil mi." Felix başını aşağıdan hiç kaldırmadan sallayarak konuştu.
"Evet izninizle gitmemiz lazım" Hyunjin Felixe bakarak konuştu.
"Tamam o zaman gidebilirsiniz."

Dedikten sonra üçü birden egildi ve arkaya doğru yürüdükten sonra arkalarını döndüler ve saraya girene kadar konuşmadılar. Jeongin ve Seungmin şifahaneye giderken Felix ise
hareme gidiyordu üzgün yüzle.

Giderken de düşünmeye başladı o şimdiye kadar hiçbir şeyden kaçmamıştı ve pişman olmamıştı bu yüzden bundan da kaçmayacaktı. Bunları düşünürken hareme girmişti.

İçeride onu bir kargaşa bekliyordu. Cariyeler ordan oraya gidip bir şeyler yapıyordu. Ji-a ise dört dolanıp duruyordu ki Felixi gördü an durup onun yanına gitti.

"Felix bu kadar zaman ne yapılıyordun kraliçemiz seni görmek istiyor biliyor musun." Felix anlamamış bir şekilde başını salladı.
"Hadi gidelim seni görsün. Sonra hemen hemen hazırlanman lazım. "

"Tamam gidelim " Felixin işine geliyordu zira ne kadar geç o kadar iyi. Yolda giderken Ji-a onu azarlamaya başladı.
"Sana o kadar dememe rağmen nasıl bu kadar kadar geç gelirsin?"
"Geç gelmemin nedeni kralın bahçede olup bizi görmesi ve bizim ona açıklama yapmak zorunda kalmamız bu yüzden anca dönebildim. "

Ji-a anlamışcasına başını salladı ve kraliçenin odasına vardıklarında yine haber verilmesini ve davet edilmelerini beklediler. Sonra içeri girip kraliçenin önünde egildiler o sırada onun sesini duyuyorlardı.

"Merhaba Felix doğruyu söylemek gerekirse seni çağırma nedenim seni daha iyi tanımak zira oğlum ilk kez birini halvete çağırıyor hata bu yüzden senin giysilerini bizzat ben seçtim umarım beğenirsin." Felix tebessüm ederek konuştu.

"Siz seçmişseniz ben mutlaka beğenirim zira sizin zevkli olduğunuz çok beli " Kraliçe tebessüm ile konuştu.
"Senin iyi anlaşacağımızı düşünüyorum zira sen iyi birine benziyorsun. Seni kesinlikle bir gün yanıma çağıracağım seninle daha bir sürü şey konuşabiliriz."
"Memnuniyetle gelirim. "

"Çekilebilirsiniz" dedikten sonra ikisi birlikte çıktılar ve hareme giderken Felix konuştu.
"Ji-a senden bir şey rica edebilir miyim?"
"Eğer bir yere gitmek istiyorsan gidemezsin. "
"Ben aslında Jisungun da bana yardım etmesi için onu hareme getirebilir misin diye soracaktım. "
"Tamam getirim sen hareme git ve beni orada bekle."

Felix sevinçli bir şekilde başını salladı ve hareme doğru yol aldı. Hareme girdiğinde yine cariyelerin ordan oraya koşturturduğunu gördüğünde ona yaklaşmaya başlamışlardı ve hepsi birden soru sormaya başladılar.

"Felix kraliçenin sana seçtiği cüppeyi ve takıları görmek ister misin?"
"Sen hala hamama gitmedin mi?"
"Sana yardım etmemizi ister misin?" Bu gibi soruları duyarken cevaplamak için ağzını açıyordu ancak cevaplayamadan diğer bir tane daha soru soruluyor ve o bu yüzden hiç bir soruyu cevaplayamadı.

Bir süre sonra Ji-anın sesini duydu.
"Ne oluyor burada?"
"Sorun yok Ji-a." Dedi Felix ve sonra Ji-anın arkasındaki Jisungu gördü ve sarılmamak için kendini zor tutu.

Royalty Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin