Felix bunu duyduğunda kalbinin hızlandıgı hissedebiliyordu. Öyle ki Hyunjin bile onun kalb atışını duyuyordu.
"Sanarım bende sizin zarafetineze aşık oldum kralım." Dedi Felix ikisininde kalbleri koskocaman ormanda duyuluyordu. Sonra yağmur yağmaya başladı. Ikilinin aklına yağmurda bölünen öpücük geldi.
Ikiside birbirine bakarak tebessüm eti.
"Güzelim hasta olacaksın gel sarayı bulalım." Dedi şakasına kral.
"Nasıl yani siz sarayın yolunu bilmiyor musunuz?""Bilmem yani çok sık gelmem buraya. Yılardır gelmedim ama normalde her zaman şanslı olduğum için kaybolmam."
"Ciddi misiniz Majesteleri?""Tabi ki hayır. Kralar asla sorumsuz olmaz en azından ben. Sence yolu bilmesem buraya gelir miyim hm?" Felix onunla şakalaştıgını anlamıştı. Ancak şu an ikiside sırılsıklam olmuştu ve hata Felix titriyordu Hyunjin bunu fark edince onu kucağına aldı.
Felix onun kokusunu alabiliyordu zira başını omzuna yaşlanmıştı. Yavaşça boynuna yaklaştı. Hem kokluyor hem de küçük burnunu kralın boynuna sürtüyordu.
Aynı kralın ona dün yaptığı gibi.
"Yapma Felix. " dedi kral. Sesi çok kesin ve sert çıkmıştı.(küçük Hyunjin size selamını yoladı.)Felix onun ciddi sesini duyunca uslu durdu. Ama hala kokusu geldiği için mayışp uyuya kaldı. Hyunjin çok geçmeden saraya varmıştı. Ji-a kralı karşılamak için geldiğinde Felixi öyle görünce ona bir şey olduğu sanıp endişelendi.
"Kralım Felixe bir şey mi oldu?" diye sorunca Ji-a Hyunjin cevap verdi.
"Hayır sadece uyuya kaldı. " Ji-a rahatladıgını hiseti."Bir kaç cariye odama çağır Felixin yıkanıp giyinmesi yardım olsunlar Seungmin de gelsin Felixi kontrol etmeisni istiyorum ." Dedi ve odasına doğru giti Hyunjin.
Onu yatağına bıraktı. Ve yanına oturup onu incelemeye başladı. Sarı saçlırından akan su damlacıklarını gördü. Saçını eliyle taradıgında Felix yavaşça gözlerini açtı.
Ikiside derin bir şekilde birbirine bakıyordu. Aşkı hissedebiliyordu ikili öyle ki saçlarının köklerine kadar işlenmişti onlara bu aşk bu kısa zamanda. Hyunjin yavaşça asla doyamadıgı pembeliklere bakmaya başladı.
Tam öpeceken kapı çaldı. Felix hemen yataktan kalktı.
"Peçem nerde Majesteleri?"
"Oramanda düşürmüş olmalıyım." Dedi kral
"Ama ben peçesiz başka insanlara gözükemem."Huynjinin aklına bir şey gelmiş gibi kalkıp çekmecesini açıp bir peçe çıkardı. Bu öpüşmelerini bölen yağmurda ki gündendi.
Felix bu peçesini kaybettiğini düşündü ancak kralda kalmış büyük ihtimalle peçeyı çekerken. Bunu saklaması Felixin hoşuna gitmiş olacak ki alırken tebessüm eti.
Felix peçesini hızla takip kralın kapının ardındakikeri içeri davet etmeisni bekledi. Kral içeri girmeleri için komut verdi. Kral yarın gidecekleri için hazırlıkları kontrol etmeliydi bu yüzden odadan çıkıp Felixi bıraktı.
Seungmin Felixi kontrol ettikten sonra onun sağlıklı olduğuna karar verip odadan çıktı. Odada ki cariyeler Felixi kralın odasında yıkayıp giyinmesini yardımcı olmuşlardı zira kralın emri bu yöndeydi. İşleri biten cariyeler odadan çıktı.
Felixin cüppesi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Royalty
Historical FictionBir gün saraya bir cariye gelir ve o cariye daha ilk günden kralın yanına gider. Ancak cariye Felixin krala karşı ilgi duymamaktadır. Onun ilgilendigi şey sarayda olan ilaçlaradır. Felix melezdir Melez:Bir melez tıpkı bir kadın gibi hamile kalabilir...