Felix dört dolanıp duruyor ve ne yapacağını düşünüyor ve sonra Jisunga her şeyi anlatmaya karar verdi o sırada Jisung Felixin bağaşını hazılıyodu. Anlatıktan sonra banyo yapmaya karar verdı ve sonra hiçbir şey düşünmemek için erkenden uyudu.
Sadah olduğunda Hwang kralıgının çalışma odasında Hyunjin Lee knowya Jin-ho ile ne konuştuklarını anlatıyordu. Her şeyi Hyunjin ona anlatıktan sonra Lee know düşünmeye başladı.
"Onu bunu bırakın da en çok ilgimi çeken bir şey var"
"Ne çekti senin ilgini?"
"Neden kabul ettiniz?"
"Çünkü ilgimi çekti ben de kabul ettim.
"Hım ilk kez bir şeyin ilginizi çektiğini görüyorum.""Lee know birazdan o buraya gelecek ve sen hala buradası git kendine bir iş bul." Lee know sırıtarak kalktı ve önünde egildinde konuştu.
"Emredersiniz Majesteleri."
Lee know çıktıktan sonra Hyunjin kralıgın işleri ile ilgilenmeye başladı.Felix gergin bir şekilde saraya at arabası ile vardı. Jisungu zor ikna etmiş olsada onu da saraya getirmişti. Kralı bir şekilde onun yanında kalması için ikna etmeye çalışacaktı. Saraya girdikten sonra bir kadın onun önünde ona bakıp konuştu.
"Sen cariye Felix olmalısın"
"Evet"
"Ben sana eşlik etmek için buradayım. Bu taraftan"
Dedi ve çalışma odasının yolunu gösterdi. Kapının önünde bekledi ve muhafızların haber verdikten sonra onu davet ettiler.Felix başı eğik elleri önünde içeri girdi. Bu gibi şeyleri gayet iyi biliyordu çünkü babası ona bunun gibi dersler de verditmişti.
"Majesteleri beni emretmişsıniz." Felix sadece yere bakıyordu. Kral her ne kadar yüzünü incelemeye çalışsa da peçe bunu engeliyordu."Yüzündeki peçeyi çıkar." Bunu Felixe dediğinde Felix ne yapacağını düşünüyordu. Hyunjin baktı ki çıkarmayacak onu belinden tutup kendine çekti.
Felix sonunda onun yüzüne baktı. Şuan çok yakındılar o kadar yakındılar kı Felix onun yüzünü incelemeden kendini alıkoyamıyordu. Hyunjin Felixin gözlerine bakarken yavaşça diğer eli ile peçeye izandı Felix hiç bir şey yapmıyordu sadece Hyunjinin gözlerine bakıyordu tam çıkartacaktı ki kapı çaldı.
Felix hemen belindenki elden kurtuldu ve geriye giderken yine başını eğdi ve ellerini önünde birleştirdi. Hyunjin her ne kadar sinirlense de bunun annesi olduğunu biliyordu bu yüzden gel komutunu söyledi.
İçeri annesi girdi ve Hyunjine bakıp gülümsedi. Sonra peçeli birinin egildigini gördü ve kaşları çatık bir şekilde konuşmaya başladı.
"Oğlum bu kim?" diye sordu Min-seo (Hyunjinin annesini ismı).Felix ikiliyi dinliyorken Hyunjin cevapladı.
"Yeni cariyem. Felix sen dışarı çık sonra yine bana uğrarsın."
"Elbete Majesteleri" dedikten sonra önce krala sonra kraliçeye egildi ve yavaşça kapıya doğru gitti ve çıktı.Çıktıktan hemen sonra Min-seo konuştu.
"Neden bundan haberim yok"
"Söylemedim çünkü her gün beni bu saatlerde ziyaret ediyorsun ve sen dün çıktıktan bir kaç saat sonra onu babası gelip beni ziyaret etti ve onu cariyem olamak istediğini söyledi."
"Sen bana bunu daha detaylı anlatsana oğlum"
Bunu dediğinde hyunjin ve annesi karşı karşıya oturmuşlardı. Hyunjin Jin-ho ile konuşmasını anlatıştı.Felix çalışma odasından çıktıktan sonra Jisung konuştu.
"Efendim Majesteleri size ne söyledi?"
"Sonra anlatırım ben sana."
Jisungun kulağına egildi ve sırıtarak fısıldadı.
"Şu an sana sadece şunu söyleye bilirim. Sarayın en iyi doktorunu bulup bir şekilde tıpa karşı ilgimi göstermeliyim"Umarım bu bölümü de eğlenerek okumuşsundur çünkü ben yazarken çok eğlendim. Bu arada anlamadığınız bir şey varsa yorumlarda sormayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Royalty
Historical FictionBir gün saraya bir cariye gelir ve o cariye daha ilk günden kralın yanına gider. Ancak cariye Felixin krala karşı ilgi duymamaktadır. Onun ilgilendigi şey sarayda olan ilaçlaradır. Felix melezdir Melez:Bir melez tıpkı bir kadın gibi hamile kalabilir...