Hyunjin arkasını dönüp yatağa oturup yanını patladı. Onu yanına çağırıyordu Felixte hiç itiraz etmedi yanına gidip oturdu. Kral birden konuştu.
"Seni buraya bazı sorularıma cevap vermen için çağırdım."
"Elbete efendim sizi dinliyorum."
"O Jisung denen neden benim sarayından ve sizin ne gibi yakınlıgınız var?""Jisung benim hizmetkarım ama bana hizmet etsede ben onu arkadaşım olarak görüyorum çok küçüklükten benim yanımda o vardı. Ona ihtiyacı duyacağım zamanlar olur bu yüzden onu biraz gizli bir şekilde burada tutup sonra size açıklayacaktım. Gerçekten size söyleyecektim efendim." Felix sadece eleri ile oyun oynuyordu yüzü yere doğru bakıyordu.
"Beli ki Ji-a da bu işin içinde doğru muyum?"
"Doğrusunuz Majesteleri ancak onu suçlamayın lütfen onun cezasını da ben çekerim."
"Hey hey sakın ol ben ceza olucak diye bir şey dediğimi hatırlamıyorum."
"Ceza yok mu yani" Hyunjin onu bu tatlılığına tebessüm etmişti."Hayır yok Felix sakın olabilirsin ama Jisung burada kalamaz haremin düzeni bozulur."
"Lütfen burada kalsın o hizmet eder onun elinden her şey gelir sadece bazen yanıma yardım için gelsin. "
"Peki tamam ama hiç bir cariyenin haberi olmayacak bu işten."
"Tabi ki efendim nasıl emrederseniz."Ben sonra Ji-ala bu konuyu konuşurum." Felix çok mutlu olmuştu sanki üstünden bir yük kalktı gibi hiseti.
Hyunjin onu inceliyordu. Ona dokunmak istemişti ama gerçek amacını biliyordu bu yüzden izni olmadan ona dokunamazdı.Flashback
"Çekilebilirsin" dedi kral Jin-ho tam giderken kral ona seslendi.
"Jin-ho seni tanıyorum yalan söylüyorsun bana gerçeği söyle yoksa oğlun bu saraya adım dahi atamaz."
Jin-ho krala karşı dönüp ona Felixin niyetini anlatı. Kral her şeyi dinlemişti."O bu saraya girdiği an benim cariyem olur diğerlerinde farkı olmaz ama ilaç konusunda yardım ederim onu doktor Seungminle ilk günden tanıştırıp ona yardım etmesini söylerim."
"Teşekkür Majesteleri ama lütfen bildiğinizi bilmesin."
"Peki. Şimdi çekilebilirsiniz ."Flashback end
Felix hyunjin onu izlediği gördüğünde hemen konu açmaya çalıştı.
"Başka sorunuz var mı efendim."
"Hayır bu kadardı ama bu gece
burada kalmak zorundasın ama sana dokunamayacagım rahat ol." Dedi kral ve yatağına girip uyumaya çalıştı. Felix te onu diğer tafına gidip yatı. İkisinde de sırtlarına dönüktü. Ikili öyle uyuya kalmıştı.Sabah olmuştu ve Hyunjin ilk uyanan olmuştu.Gece ikiside uyurken pozlarını değiştirmişlerdi. Kral Felixi inceliyordu ve ona dokunmamak için kendinini zor tutuyordu. Kendine engel olamayıp saçlarınınn arasında parmaklarını gezdirdi ancak küçük cariye yüzünü buruşuturdugunda hemen elini çekti.
Hyunjin onun bu tatlı haline sadece tebessüm ediyordu. Onun dudaklarına deli gibi yapışmak bir daha da kendini hiç ayırmamak istiyordu o çizilmiş gibi duran dudaklardan ama kendine engel olmalıydı en azından bir süreliğine. Bir süre onu daha izledi elinde olsa bütün hayatını böyle geçirebilirdi ama artık gitmeliydi zira işleri vardı.
Hyunjin hazırlanıp odadan çıkıp Ji-ala konuştu.
"Felix uyanana kadar odaya kimse girmesin anlaşıldı mı?"
"Anlaşıldı Majesteleri"
"Bu arada Jisunga bir iş bul bundan sonra burada kalıcak ayrıca Felix eğer ihtiyaç duyarsa ona hemen yanına götüreceksin anladın mı beni?"
"Anladım efendim ." Dedi Ji-a ve kral gitikten sonra Felixi beklemeye başladı.Felix uyandığında kimse yoktu yanında. O da kalkıp üstünu düzeltip odandan çıkmaya karar verdi. Ji-a hala onu beklediğini gördüğünde şaşırdı.
"Bütün gece uyumadın mı?" Dedi Felix şaşkın bir şekilde.
"Hayır seni bekledim."
"Neden? Suçlu hisetim kendimi şimdi." Ji-a gülmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Royalty
Ficção HistóricaBir gün saraya bir cariye gelir ve o cariye daha ilk günden kralın yanına gider. Ancak cariye Felixin krala karşı ilgi duymamaktadır. Onun ilgilendigi şey sarayda olan ilaçlaradır. Felix melezdir Melez:Bir melez tıpkı bir kadın gibi hamile kalabilir...