Felix bu sırıtışı gördüğünde çok şaşırdı çünkü o klasik dans etmişti. Bunu büyütmemeye karar verdi. Bu yüzden krala egildikten sonra kalabalığın arasında cariyeleri ve Ji-ayı aramaya başladı.
Bu kalabalık içersinde sadece Ji-ayı buldu.
"Felix sen raks edemediğine emin misin?" Dedi Ji-a. Felix utana sıkıla ona cevap verdi.
"Şey ben biliyordum ama bu kadar insan içinde hiç raks yapmadım bu yüzden bahane uydurdurmaya çalıştım.""Bu kadar gerilmeni anlıyorum çok normal ama bana yalan söyledin. Bir daha bana yalan söyleme." Dedi Ji-a.
"Tamam söylemem söz." Tam o sırada diğer cariyeler geldi."Sen hiç raks etmeyi bilmiyormuşsun o kadar ki raks cümlesini bile bilmiyormuşsun." Dedi Mi-sook. Bunu dediğinde Ji-a Felix ve bütün cariyeler gülmeye başladı. Ve sonra Felix soru sordu.
"Eee şimdi ne yapıcaz?" Bunu duyan Ha-rin hemen cevapladı.
"Biraz sonra çekiliş olacak. Peki sen karar verdin mi ismini mi yazacaksın yoksa çekecek misin?" Dedi Mi-young"Hmmm ben isim çekmek istiyorum." Bunu bilerek yapmıştı kralın da isim çeken taraf olduğu biliyordu. Eğer ikisi de çekerse ikisini dans etmesi imkansızdı.
"Olur istersen ben sana nasıl olduğunu gösteririm." Dedi Ha-rin
"Olurrrr" dedi Felix. Biraz daha muhabbet ettikten sonra kralın sesini duydu herkes."Sevgili konuklarım öncelikle hoş geldiniz umuyorum ki çok eğleniyorsunuz. Balonun en eğlenceli tarafına geldik bilmeyenler için hatırlatıyorum. Isteyen katılmaya bilir isteyenler de bir parşomene ismini yazıp bir kutuya atacaklar ancak herkes ismini yazmamalı bazıları isim çekmeli ismini yazacak olanlar kutuya doğru gitsinler diğerleri de beklesinler.
Ismini yazmak isteyenler hepsi yazmış yerlerine oturmuşlardı. Ve kral yine konuştu.
"İsmini yazmak isteyen herkes yazdığına göre şimdi de çekme zamanı. İsim çekmek isteyenler benden sonra çeksinler."
Bunu dedikten sonra hizmetkar olan bir cariye kutuyu kralın yanına götürüp eğildi ve kral bir parşomen çekene kadar öyle bekledi.
Çektikten sonra kutuyu en ortada kutu için yapılmış bir masaya koydu ve çekildi. Çekildi an isim çekmek isteyen konuklar kutuya doğru gitiker. Sıraya diziymiş herkes çekerken Felix ve Ha-rin çekmek için dizilmiş aslında Ha-rin ismini yazmıştı ama Felixin ilk bu baloya kutladığı için ona göstermek için yanında duruyordu.
Sırada Felix varken Ha-rin kadar heyecanlı olmasa da o da heyecanla çekmişti ve hemen Ha-rinle yerlerine geçmişlerdi. Felix yerine geçtikten sonra hemen parşomeni açıp içine baktı ve içerideki ismi sadece Ha-rinin duyabileceği şekilde okudu.
"Changbin" dedi Felix Ha-rin ağzını kocaman açmış Felixe bakıyordu. Felix Ha-rin bu durumuna sırıtarak ne dermiş gibi baktı.
"Bu bizim kralıktan sonra en iyi kralık Felix. Bir şey sorucam sen büyü felan mi yapıyorsun sende ki şansa bak hep şans senden yana çıkıyor."Felix gülmeye başlamıştı çünkü buraya geldiğinden beri hep başına en son isteyeceği bile olmayan şeyleri oluyordu.
"Hıhı inan bana bende inanamıyorum ne istesem anında oluyor. Neyse sen söyle bana Changbin kim?"Ha-rin Changbini gösterdi ve onu hakında bir şeyler anlatmaya başladı. Felix dikkat bir şekilde dinliyor ve Hyunjin kadar olsada onun da etkileyici biri olduğunu anladı.
Kral birden yine seslendi.
"Sevgili konuklar öncelikle ben bana çıkan ismi açıklıyorum sonra da siz eşleşmeniz gereken kişiyle yanına gidip onu parşomeninizi gösterdikten sonra dansa hazırlanmanız gerekiyor. Şimdi bana çıkan ismi söylüyorum. Ha-rin"Bunu duyan Felix ve Ha-rin çok sevinmişlerdi hata Felix Ha-rinden daha çok sevinmişti çünkü krala dans etmek zorunda değildi.
"İsim çekenler şimdi parşomeninizi alıp ismi çıkan kişinin yanına gidip ona ismini göstermeniz lazım. "
Bunu duyan Felix hemen Changbinin yanına gidip parşomeni gösterdi. Changbinin yanına gelen güzelliğe kendini bakmaktan alıkoyamadı.
"Bak sen kaderde senin gibi güzellikle dans etmek varmış." Felix bunu duyduğunda tebessüm etti ve ona cevap verdi.
"Kaderde senin gibi kaslı biriyle dans etmek varmış." Changbin bunu duyduktan sırıtı."Senin adın ne."
"Benim adım Felix ve senin adını da konuklardan olan bir cariyeden öğrendim kral Changbin."
"Benimle bu kadar resmi olmana gerek yok Felix."
"Pekala Changbin" dedi Felix ve sonra Kral Hyunjinin sesini duydular."Herkes dans edeceği kişiyi bulduğunu sanıyorum bu yüzden herkes yerini alsın parmaklarımı şıklatıgımda müzik başlıcayacak. " dedikten sonra tahtından kalkıp Ha-rinin yanına gidip elini tutup onu dans alanını en ortasına çekmişti. Felix insanlara bakarken Changbin birden elinden tutup onu çekmiş ve dans alanına sokmuştu.
Hyunjin herkesin hazır olduğunudan emin olarak parmaklarını şıklatı. Müziği duyan Changbin hemen Felix belini tutup biraz kendine çekimişti ve değer eliyle de Felixin elini tutup yavaş bir şekilde kendi parmakları onun parmak arasına sokarken sadece gözlerine bakıyordu. Felix de Changbinin gözlerine biraz bakmıştı.
Hyunjin ve Ha-rin de dans etmeye başlamışlardı ancak Hyunjin Ha-rine hiç bakmıyordu sadece Changbinle dans eden Felixe bakıyordu ve baktıkça içinde nedenini bilmediği bir kıskançlık
duygusu hissediyordu.Felix Changbinin ona peçeyle olmasına rağmen böyle bakmasından rahatsız olup konuştu.
"Daha ne kadar bana öyle bakacaksın Changbin?"
"Bilmem rahatsız ediyorsam başka yerlere bakarım.""Yiyecek gibi bakmayacaksan sorun yok."
"Denerim." Felix danstan sıkılıp etrafa bakmaya başlamıştı. Herkes çok mutluydu çünkü herkes kralarla prenslerle dans ediyordu. Felixte bir krala dans ediyordu ama tek fark herkesin hayali buydu ama onu hayali bu değildi.Son olarak Hyunjin ve Ha-rine baktı. Ha-rin çok mutluydu ama Hyunjine baktığında ona ve Changbine çok sinirli bakıyordu. Hyunjin ona baktığın anladığında başını çevirip başka yere baktı.
Felix Changbine baktığında ona hala baktıgını gördü. Bir süre sonra dans biti ve Changbinle Felix arılıp masalarına doğru gitiler.
Felix tam oturma üzereyken elinden biri tutup onu ortaya çekti. O kadar hızlıydı ki onu kim olduğunu ancak belinden ve elinden tuttuğu an anladı. Bu Hyunjindi ve parmaklarını şıklatıp müziğin başlamasına neden oldu.
Umarım bu bölümü beğenirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Royalty
Historical FictionBir gün saraya bir cariye gelir ve o cariye daha ilk günden kralın yanına gider. Ancak cariye Felixin krala karşı ilgi duymamaktadır. Onun ilgilendigi şey sarayda olan ilaçlaradır. Felix melezdir Melez:Bir melez tıpkı bir kadın gibi hamile kalabilir...