~Hyunho~ 18+

203 5 0
                                    

~Hyunjin szemszöge~

Lassan 2 napja volt az eskűvönk Minho val és készülödünk a nászútra. Nem szerettünk volna külföldre menni szoval maradtunk az országunkban.
-Meg vagy édesem?- mentem be a szobánkba ahol Minho pakolászot még.
-Igen szerintem meg vagyok.- mondta szerelmem majd egy puszit nyomott a számra.
-2 böröndel mész? Azt hittem, hogy én viszek sok cuccut.- néztem oldalra amikor meg akkartam nézni mennyi dolgot kell majd cipelni magunkal.
-Baj? Akkor majd viszem én nyugi. De ezek kellenek mind.- mondta.
-Nem, nem kell vinned neked majd segítek, de ha annyira kellenek akkor vigyük.- mondtam amikor bele törödtem a dologba.

~Time skip~

Mikor oda értünk a szállásra azzonal el foglaltuk a szobánkat és a cuccokat is be vittük.
-Jinnie el megyünk szaunázni?- kérdezte Minho boci szemekkel nézve.
-Persze!- majd meg fogtam kedvessem kezét majd ujjainkat össze fonva mentünk a szaunához.

-Minnie lassan menjünk van még dolgunk.
-Mhh rendben!- mondta Minho majd nyomot egy puszit a számra.

Amig abban az 5 percben oda értünk a szobánkba mindent el terveztem a fejembe, hogy mit is akkarok csinálni Minhoval.
Ahogy át léptük az ajtott kedvessemet neki nyomtam az ajtonak és durván fallni kezdtem az ajkait közben a formás barackjait fogdostam.
-Mmh Jinnie már értem miért siettél ennyire.- mondta Minho mikor el váltunk egymás ajkaitol.

Majd megint az ajkaira tapadtam és az ágy felé vezettem közben a ruhadarabokat amik rajtunk volt le szedtem magunkrol.
Mikor sikeresen meg találtam az ágyat Minhot az ágyra dobtam és felé másztam és 3 ujjamat be nyálaztam és azzonal 2-töt fel toltam neki.
-Mmm Jinnie!- nyüszörgött és a lebedőbe markolt. Majd lassan a harmadik ujjam is csatlakoztattam az előzökhöz. Mikor úgy éreztem, hogy Minho fel készült ujjaimat kíhúztam belöle.

-Mehet édesem?
-Igen, hatolj belém Daddy!- mondta szinte könyörögve.

Mikor is ki momdta a varázs szót én belé hatoltam amit egy kisebb nyűszìtéssel díjazott.
-Mmh olyan jó szűk vagyh, imádlak!
Pár másodperc múlva Minho fel emelte a csípőjét és én azzonal elkezdtem benne mozogni.
Lábait a derekam kőré csavarta és kezzeit nyakamba tette és úgy húzzot le egy csókra. Mikor el váltunk egy mástol nem hagyta, hogy kicsit is fel emelkedjek tőle inkább annál a füllembe kezdet nyögdösni.
-Ahhm Daddy mégh, mégh, mégh gyorasabbanh! Kérlek ahh!
-Ha ezt szeretnéd akkor legyen Baby!- majd gyorsabban vágodtam belé. Minho nyögései egyre több és hangosabbak lettek.
-Otth, mégh otth, mégh ahh mmh....!- síkoltotta szinte kurvákat meg szégyeneitően.
-Ezt a hangot sose fogom meg unni az biztos!
Ahogy csak tudtam még gyorsabban probáltam mozogni és ugyan oda ahol elöbb Minhonak nagyon is jol esett. Műveletem nagyon is jól sikerült mert ezek útán nem sokkal a hasára élvezett egy hatalmas nagy síkoltással.
-Aaaahh Jinnieeeh élvezz belém! Tölts fel!- nyögte kéjesen a füllembe.
Ezek útán nem sokkal én is el mentem egyenesen Minhoba.

Lassan ki húzodtam belöle majd gondoltam itt lesz vége helyette Minho le lökött az ágyra majd bele üllt az ölembe.
-Mmh nem volt még elég neked?- kérdezztem.
-Nem, akkarlak még érezni!- majd bele üllt a farkamba.
-Mmmh Hyunjinniieh!- nyögte hátra vetett fejel.
Majd azzonal el kezdett rajtam lovagolni és kezeit a mellkasomon találtak helyet.
Ameddig csak tutod olyan gyorsan patogott rajtam, ahogy csak tudott mikor is lassult a mozgása a csípömet el kezdtem felfele lökni.
-Ahhh Baby olyan jól csinálod!

Minhonak megint nem kellet sok és közéng élvezett de ameddig én nem élveztem megint belé nem állt meg a mozgásában.
-Szeretlek Babám!
-Én is nagyon szeretlek!- mondta vissza Minho.

Az este folyamán még volt pár körünk küllönböző pozokban és a fürdöben majd végül el mentünk aludni.

~Vége~
____________

Haloka!
Bocsánat a kissebb kihagyásért de nem volt sok erőm az íráshoz.
Na puszilok mindenkit!💋

Stray Kids oneshotsWhere stories live. Discover now