11. Kövek

338 17 0
                                    

2012

Emma szemszöge

Nagy volt a sietség. New Yorkot megtámadták az idegenek. Gyorsan haladtunk a gép felé. Pierce minél előbb ott akart lenni. A jogart és a Tesseractot akarta.

- Miért kell annyira az a két tárgy? - kérdeztem tőle.

- Emlékszel a kőre?

- Igen - az a legtisztább emlékem, soha nem fogom elfelejteni, valahol még mindig bennem van.

- Sosem meséltem neked róla hiába kérdezted.

Ez így volt. Még gyermekként voltam rá nagyon kíváncsi, de amikor nem kaptam rá választ feladtam.

- A Tesseractot a Vörös koponya kereste - ezt tudom. - Mindenki bolondnak hitte, amiért ő hitt benne. Megtalálta és kísérleteket végeztek vele. Ő is olyan lett, mint Rogers. Csak másabb. Tudod miért nevezték Vörös koponyának?

- Mert úgy nézett ki.

- Igen - nevet Pierce. - Miután felszállt azzal a nagy géppel Rogers is ment, akkor fagyott be. De előtte a Tesseract megölte Schmidt. Akkora ereje volt, hogy szabadkézzel nem érhetett hozzá. Az a tárgy olyan, mint a kő, amit te megfogtál. A jogar pedig ugyancsak. Abban is egy kő van.

- Mind add valamit? - ez már nem tetszett, főleg mert kell neki.

- Mondhatjuk. Csak legenda szól róluk. A hat Végtelen Kő - sóhajtott egyet. - Mindegyiknek van neve, de a legtöbb feledésbe merült. A Tesseract volt az első, ami meglett. Majd megtaláltuk a követ, ami nálad van. Nagyon sok ember halt meg miatta, de téged megszólított. Azt mondtad beszélt hozzád és egy ajándékot adott neked.

- Emlékszem rá.

- Az ajándék az erőd. Téged választott ki, ezért élted túl - néz rám úgy, hogy erre legyek iszonyat büszke. - Amikor kiderült mi a képességed tudtam melyik kő ez. A neve Lélek kő. Abban a templomban volt róluk pár információ, ahol Schmidt a Tesseractot találta. Nem tudni melyik mit tesz. Van az Elme, Idő, Hatalom, Valóság, Tér és Lélek.

- Ez a Lélek kő?

- Igen. Nem gondolkodtál azon miért pont gyógyítani tudsz? - bólintottam, nagyon is elgondolkodtam rajta. - Nekem is van egy elméletem. A Lélek kő az emberi lelket veszi figyelembe. Neked ezt az erőt adta. A kő helyet te döntöd el, hogy ki él és ki nem. Ha nem mentesz meg valakit, akkor meghal. A halál az egyetlen, amire nem vagy képes...még.

- Sosem voltam rá képes. Nagyon sötét dolgok vannak egy halott teste körül.

- Lehet képes lennél rá, csak félsz tőle. A világ egyik legerősebb tárgya van nálad.

- Eddig miért nem mondtad el? - már régen tudnom kellett volna.

- Nem voltál elég érett rá, de most már a világ is érett rá. Három Végtelen Kő is a kezeink között lesz.

- A Tesseract eddig is itt volt. Az melyik? - minél többet tudok annál több mindent tudok vele kezdeni.

- A Tér kő, de nem tudtunk vele mit kezdeni. Te voltál az első a Lélek kővel. És ha most megtudjuk melyik a jogarban lévő, talán tudunk mit kezdeni azzal.

Elfordultam tőle. Ez nem tetszik nekem. Ha még egy követ megkap valaki és valami tulajdonsága lesz tőle. A Hatalom köve nem hangzik jól. Gondolom nagy hatalmat, erőt adna.

A HYDRA akkor megállíthatatlan lenne. Én csak gyógyítani tudok, nincs nagy fizikumú erőm ezen kívűl.

New York szélén álltunk meg és addig nem mentünk közelebb, míg nem szólt Rumlow, hogy tiszta a terep.

Lelkek ( Bucky Barnes ff) /Befejezett/Where stories live. Discover now