15. Segítség

339 20 0
                                    

Emma szemszöge

A lábam teljesen meggyógyult egy óra alatt.
Nem vittek sehova, hanem itt kaptam meg azt a szobát, amit régen. Senki nem jött be hozzám, senki nem zavart.

Gondolkodtam, hogy mit és hogyan kellene tennem. Holnap mindenképpen meg kell találnom a katonát. Akkor is tennem kell valamit, ha nem emlékszik rám. És nem fog emlékezni, de most a parancsra jobban reagál.

Nagyon rosszul esik, hogy talán ezt kell kihasználjam, de más megoldást nem tudok. Csak valahogy meg kell találnom.



Reggel Jacob jött el értem. Felálltam az ágyból és az ajtó felé sétáltam.

- Segítened kell - állok meg mellette.

- Miben?

- Nincs nálam a mobilom, de utána kell valaminek néznem.

Ha katona volt, mármint tényleg katona akkor valami információ biztos van róla. Negyvenes évek óta...

- Majd az autóban. Ketten megyünk csak.

A SHIELD épültébe megyünk. Ma indítják a hordozókat. Aminek nem szabad megtörténnie.

- Tessék - adja át a telefont.

Gyorsan megnyitom a böngészőt és beírom a nevét...és találat. Nagyon sok találat.

Az elsőre megyek, mert ott...Amerika kapitány neve is szerepel. Mi a...

Végig olvasom, amit itt látok. Az egyik múzeum által kreált oldalon vagyok. Ilyen van itt Washingtonban. Baszki, ha elmegyek oda...már értem pár évvel ezelőtt miért mondta Pierce, hogy felesleges. Azonnal felismertem volna. Én pedig voltam olyan hülye, hogy nem mentem el.

Bucky Barnes valóban létezett és nem is akárki volt. Tényleg őrmester a negyvenes években és Steve Rogers gyerekkori barátja.

Ezért mondta Pierce, hogy nagyobb esélye van neki, mert Steve felismeri őt, de így hogy Bucky-t törölték, ő nem fogja.

Lezuhant egy vonatról az Alpokban és meghalt...ezt a balesetet mondták.

Azt mondta tegnap, hogy a férfit ismerte. Steve-et ismerte. Jézusom, de hülye vagyok. Már olyan rég tennem kellett volna valamit.

Kitöröltem a keresési előzményeket és visszaadtam Jacob-nak a telefont.

- Na sikerült?

- Fogjuk rá - válaszoltam.

A legnagyobb kérdés most már, hogy hogyan tudok neki segíteni emlékezni?

Agyaltam, amikor az épületbe értünk, majd Jacob felvezetett Pierce-hez. A szemével üzente, hogy maradjak veszteg.

Hatalmas volt a nyüzsgés. Pierce maga mellett tartott. Minden lehetőséget figyelembe vettem, de eddig nem volt esélyem meglépni.

A projekt nem soká indul, sosem lenne szabad elindulnia. Nem láttam még Bucky-t, de biztos hogy itt van. Pierce nem kockáztatja, hogy bármi rosszul süljön el.

Megjöttek a Tanács emberei. Pierce eléjük ment, én út közben jobbra fordultam bal helyet. Úgy mentem, hogy ne legyek gyanús senkinek.

Gyorsan haladtam. Egy helyen lehet csak, ahol a hajók is vannak. Figyeltem, hogy a STRIKE kommandósokat kerüljem el. Erre már kevesebb volt az ember, mindenki a helyére ment. Egyre inkább közeledtem a hordozókhoz.

Hol vagy...hol vagy...

Meg is vagy.

Egy szintel alattam ment a hajók felé. A lépcső messze van. Nos...úgyis gyorsan gyógyulok.

Lelkek ( Bucky Barnes ff) /Befejezett/Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora