14. Hang

315 16 0
                                    

Bucky szemszöge

Már tíz perce itt ültem, amikor végre bejöttek.

Nem tetszett nekem, ahogy Pierce megfogta a lány torkát. Tehát szökni akart innen, azt hittem már megtette. Ha lett volna esze rég megkellett volna tennie. Először azt hittem ezért olvasztottak ki. Bárcsak ezért tették volna meg. Igaza van, nem hoztam volna vissza.

Mindketten engem bámulnak most. Én a lányt néztem, bár a sötétség miatt lehet ő ezt nem látta.

- Kérsz tejet? - kérdezi Pierce, majd a hűtőhöz megy.

Addig a lány félre áll a falhoz és ő is engem néz. Láttam, hogy egy kérdés van a szemében csak azt nem tudom mi. Bárcsak tudnék beszélni vele.

- Indulok Mr Pierce. Kér valamit, mielőtt elmegyek? - egy másik női hang szólalt meg a másik helyséből.

A lány ijedten nézett ki, majd újra rám. Nem akarok előtte semmit tenni, elég volt akkor, amikor még kisgyerek volt.

- Nem. Semmit. Hazamehet Renáta - szólt ki Pierce.

- Rendben. Jó éjt.

A nő valószínűleg elment, a férfi ezután felém sétált.

- Változott a menetrend. Kevesebb időnk maradt. Két célpont, 6-os szintű.

Az könnyű lesz akkor. Leült velem szemben a székre. Mindig nyugodt volt a jelenlétemben. Nekem az ő parancsa az elsődleges és ezt ő is tudja.

- Zolát sajnos kiiktatták. 10 órán belül legyenek halottak.

- Elnézést, Mr Pierce...

A másik nő jött vissza és megállt az ajtóban, amikor meglátott engem. 

A lány a fal mellett állt és a másik nőt nézte. Pierce is hátra fordult.

- Itt hagytam a mobilom - bámult még mindig engem.

- Ó, Renáta. Bárcsak kopogott volna.

Felvette a fegyverem az asztalról és kétszer meglőtte. Én még csak nem is pislogtam.

A lány a szája elé tette a kezét és odaszaladt, ahol a nő összeesett.

- Emma! Gyere el onnan!

De a lány nem jött el, hanem éppen a hátára fordította. Lehet már halott is.

- Túl éled a golyót, de attól még fájni fog neked! - tartotta rá a pisztolyt, így végül felállt.

Újra rám nézett Pierce. Nekem egyáltalán nem tetszett, hogy újra őt fenyegeti.

- Tudod mi a dolgod. Keresd meg és öld meg őket.

Pierce felállt és a lányt fogva kiment a konyhából, de dulakodást hallottam onnan.



Emma szemszöge

Renátát egyszerűen lelőtte. Ez a nő évek óta dolgozik neki és ő ennyiért már lelőtte.

Elkezdett bevonszolni a konyhából, de a könyökömmel orrba vágtam.

Rumlowal harcoltam, Pierce nem fog ki rajtam. Régen ügynök volt, de mára már elég idős.

Mégis megtudott ütni ő is. Ezután hol én vittem be egy ütést, hol ő. De én meggyógyultam, amivel előnybe kerülhetek.

- Fegyverezd le! - szólt Pierce.

Hátulról a katona jött felém, de kitértem.

Hát ez már lehet nem lesz könnyű. Szerintem fél percig álltam a sarat...talán.

Lelkek ( Bucky Barnes ff) /Befejezett/Where stories live. Discover now