2011
Emma szemszöge
Fury lépett be Pierce irodájába. Én is felpillantottam az asztalról.
- Eléggé gond tehelt vagy Nick - szól neki Pierce.
Én semlegesen ültem és a papírokat rendeztem, de azért figyeltem, mint mindenre.
- Valamit megszeretnék veled beszélni - ül le a nagy asztalhoz. Itt szoktak általában megbeszélést tartani.
- Halljuk.
- Van egy ötletem - Fury mindig rám néz, de már megszokta, hogy sokszor én is jelen vagyok. - Szia Emma.
- Hello.
- Milyen ötlet? - kérdezi Pierce.
- Te is hallottál arról, ami mostanában történik a világban. Istenek, szuperkatonák, páncélba öltözött jó tevők.
- Ezzel van tele minden - az nem is kétséges.
- Akarok egy csapatot.
- Csapatot?
Fury egy aktát tesz Pierce elé, aki belenéz.
- A neve Bosszúállók - folytatja, én pedig még inkább figyelek. - Akiket beakarok szervezni az Tony Stark, Bruce Banner és Steve Rogers. Illetve két ügynök Natasa Romanoff és Clint Barton.
Pierce az aktát nézte, én őt, de nem láttam az arcát.
- A Tesseract is előkerült a raktárból Dr Erik Selvig dolgozik az ügyön. Ő volt az istennel, aki Thornak nevezi magát.
- Igen, tudok róla - olvassa tovább.
- Olyan fenyegetések vannak, ami ellen kelleni fognak.
- Úgy érzed jó ötlet ennyi képességgekkel rendelkező embert összevonni?
- Lehet nem lesz más megoldásunk.
Tovább olvassa az aktát, majd Furyra néz. Vajon mi jár a fejében? Ez kő neki, vagy sem?
- Rendben van. Áldásom adom rá, de vigyázz ne legyen gond belőle.
- Ha eljön az idő kelleni fognak.
Felállt és kiment. Az aktát itt hagyta, így én is oda sétáltam.
- Megnézhetem?
Elém tolta és bele olvastam. Mindenkiről voltak itt feljegyzések.
- Steve Rogers ugyanolyan, mint a katona a bázison? - emeltem fel a tekintetem.
- Róla mintázták, de kicsit mások. Viszont az eredmény ugyanaz.
- Ki az a Bruce Banner? - néztem a számomra ismeretlen nevet.
- Egy remek tudós, doktor. Az egyik kísérlete rosszul sült el és óriási zöld lénnyé tud változni. Vad és zabolázatlan. Egy ideje nem tudni pontosan hol bújkál, de ezek szerint Fury tudja.
- A két ügynököt már láttam.
- Igen. Mindkettő ügyes abban, amit csinál.
- Starkot el nem tudom képzelni egy ilyen csapatban. Túl nagyképű ahhoz.
Pierce nevetett. Azt hiszem nem beszéltek még, de az interjúk által nem nehéz rájönni, hogy Stark ilyen.
- Meglátjuk mi lesz ebből. A háttérben mi is készen állunk. New Jersey-be kell menned. Beszélj Dr Zolával. Kell minél előbb az a Vízió projekt.
- Mikor menjek? - sóhajtottam, hogy értse nem szívesen megyek.
- Holnap. New Yorkban találkozol Rumlowal és a STRIKE csapata el megy veled.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Lelkek ( Bucky Barnes ff) /Befejezett/
FanficEmma kisgyermek korában került a HYDRA-hoz. Már az első napokban kiderült, hogy egy veszélyes és a világ legerősebb tárgya kiválasztotta őt. A Lélekkő az egyik legveszélyesebb a Végtelen kövek közül, senki sem ismeri a valódi erejét. Kiválasztotta...