31. Thanos

232 13 0
                                    

Emma szemszöge

Happy eljött és megfogta James kezét, én odaadtam a táskát. Majd Pepper kezébe adtam Amy-t.Megfogtam Bucky kezét és a többiek után mentünk a quinjethez.

- Minden rendben lesz velük - teszi Steve a kezét a vállamra.

- Még csak most született.

A többiek is hasonlóképpen le voltak törve. Alig beszéltünk míg nem értünk Wakandába. Se Vízió, se az én sebem nem akart gyógyulni.

- Te is ugyanazt érezted? - kérdezem.

- Nem tudom mi volt az, de úgy látszik képes megsebezni minket.

A király fogadott minket. Csodás hely. El nem tudom képzelni, hogy lett valami ilyen fejlett. Éreztem a vibrániumot. Mindenhol.

- Sápadt vagy - néz rám Bucky.

- Szép ez a hely, de nem nekem való.

Beléptünk egy helyre, ahol rengeteg orvosi felszerelés volt. Víziót a király húga, Suri fektette egy ágyra.

Ki tudja belőle szedni a követ, de nem azonnal. Aztán én feküdtem le rá.

- Azta! Az egész testedben ott van - szólal meg Suri.

Valami monitort mutatott és narancssárga volt a testem.

- Ki tudod szedni? - kérdezte Bucky.

- Hogy került beléd?

Elmeséltem neki a négy éves történetem.

- Őszinte leszek - kezdte lassan. - Szerintem nem tudom én kiszedni. Amit mondtál azok alapján a kő választott ki és ő költözött beléd, amit te is elfogadtál.

- Nem tudom mit csináltam.

- Tudom, de neked kellene megpróbálni ki is venni magadból.

- Azt mégis hogy? Már próbáltam, de semmi.

- Megnézek még pár dolgot, utána tesszünk valamit az ügy érdekében.

Húsz perccel később valami a búrába csapódott. Mindenki elindult lefelé, Bucky elém állt és megölelt.

- Próbáld meg valahogy, rendben?

- Oké, de eddig sem sikerült - hogy a fenébe lehetne most megtenni?

- Most talán fog. Segítenek neked.

- Vigyázz magadra.

Adott egy szenvedélyes csókot, amikor elakartam húzódni, viszont visszahúzott még egyre.

- Ez amolyan biztatás? - kérdeztem mosolyogva.

- Akkor is visszajöttem - lép el mosolyogva.

Wanda maradt itt velünk. Az volt a feladata, amint kint egy kő pusztítsa el. Vízió továbbra is az ágyon maradt, nála már elkezdődött a folyamat. Én leültem egy kopaszra nyírt nővel.

- A kő a testedben van. Mindenhol. Érzed is, igaz?

- Ha gyógyítok akkor mindig van egy fura érzésem. Gondolom a kő lehet.

- Próbáld megfogni.

Előszedtem azt az erőt, amit akkor szoktam használni.

- Lassan - adta az utasítást. - Koncentrálj rá. Ott van benned. Az ujjaidban, a lábadban. A szívedben és a lelkedben is. Próbálj rá hangolódni.

Kizártam mindent és tényleg próbáltam csak rá figyelni, de semmi.

- Újra!

És ezt így játszottuk. Wanda elég idegesen bámult ki az ablakon.

Lelkek ( Bucky Barnes ff) /Befejezett/حيث تعيش القصص. اكتشف الآن