28. Szeretet

299 15 0
                                    

Emma szemszöge

Mikor felébredtem kevés fény jött be a szobába. Megnyomtam a jelzőt, ami ki volt rakva. Már az ágyon ültem, amikor bejött a nővér.

- Hogy érzi magát?

- Jól. Hol van a kisfiú?

- Az apjával volt délután bent. Szólok Mr Rogersnek.

Az apjával. Tehát Bucky-val van? Vajon hogy viseli?Nem tudom kiért aggódtam jobban. Jamesért, vagy Bucky-ért. Bejött az orvos és levette a kötéseket.

- Minden sebe begyógyult.

- Tudom.

- Rendben. Ha úgy érzi elmehet, de hajnali négy van.

- Nem gond.

Mikor bejött Steve, a doki kiment. Aggódva néztem fel rá. Fogalmam sincs mi történt, amíg nem voltam magamnál.

- Hol van James?

- Bucky-val - felelte egyszerűen.

- És...

- Jól meg vannak. Ahogy mindenki mással is.

- Mindenki? - lettem kicsit ijedt.

- Ha láttad volna. Natasa, Wanda és Pepper bevásárolt neki...mindent. Így a legegyszerűbb elmondani.

- Mindent?

- Igen. Ami csak létezik.

- Nem kellett volna - mi az a minden?

- Ezt nekik mondd.

- És hol vannak most?

- Bucky-nál. Gyere.

Elindultunk a csendes folyosón. Amikor egy nagy helységbe értünk megálltam.

- Ez?

- Mondtam.

Volt itt minden. Egy hatalmas járóka, benne játékokkal. Etetőszék. Babakocsi.

- De ez rengeteg minden!

- És még van bent Bucky szobájában is. Illetve vettek neki ruhákat és elhoztunk mindent a lakásból is ma.

- Jesszusom - dörzsöltem meg fáradtan a homlokom.

- Mindenki szívesen csinálta. A három lány pedig kisajátította elég rendesen Jamest.

Elnevettem magam. - Mert cuki.

- Az biztos.

Tovább mentünk már folyosókon, de csak járt az agyam. Egy dologra voltam kíváncsi.

- És Bucky?

- Majd meglátod. Nehezen indult be neki, de lassan profi lesz ebben a szerepben.

Elmosolyodtam rajta. Tehát jól fogadta? Hiába ismerem régóta, nem tudom ehhez hogyan viszonyul.

- Ez az a szoba - mutatott egy ajtóra. - Próbálj meg azért pihenni is még pár órát.

- Köszönöm, Steve. Mindent.

- Semmit sem kell.

Mikor bement egy másik ajtón én is csendben benyitottam. Égett egy kis lámpa. Még ezt is vettek...

De volt itt is minden és láttam, hogy pár játék a földön van. Volt egy kisebb járóka és egy kiságy is.

De James nem ott aludt, hanem Bucky mellkasán. Nyeltem egy nagyot és próbáltam visszafolytani a könnyeim.

Lelkek ( Bucky Barnes ff) /Befejezett/Where stories live. Discover now