16. Véletlen

355 19 0
                                    

Bucky szemszöge

Három hónap múlva mentem a Bosszúállók főhadiszállására.

Az elmúlt időszakot Bruce-al töltöttem, aki segített nekem helyre jönni. A program nincs a fejemben. Nem lehetek többé a Tél katonája.

- Gyere - nézett fel ő is a hatalmas épületre. - Menjünk. Biztos várnak - csap a vállamra Burce.

Próbál laza lenni, de ő is izgul saját maga miatt.

Miután Steve-et kimentettem a folyóból elhozott. Már a hordozón emlékeztem rá, így segítettem neki. Most már mindenre emlékszem és tudom, hogy ők mindenről hallani akarnak.

Beléptünk a csarnokba és elindultunk fel egy lifttel. Nem tudom hogy mégis mit akarnak itt kezdeni velem.

Tágas helységbe értünk, ahol mindenki minket várt.

- Jó látni Buck - ölelt meg Steve.

- Téged is.

Minden szempár fürkészve nézett engem, kicsit zavaró volt. Tudom, hogy azt nézik biztos rendben vagyok, vagy sem.

- És erős fiú, mindenre emlékszel? - szól hozzám Stark.

- Igen.

- Nagyszerű. Akkor jelentkezzen, aki kérdezni akar - fordul vidáman körbe.

- Tony - szólt rá Steve.

- Most mi van? A HYDRA-t akarjuk felkutatni. Sokat tud segíteni.

- Bármiben segítek - feleltem miközben leültem.

- Tudsz helyeket, ahol a HYDRA lehet?

- Csak a washingtoni. Volt egy szibériaiában, de azt otthagyták. Van ott öt szuperkatona lefagyasztva.

Ez elég új információ volt nekik, így róluk beszéltem. Mégis keveset tudtam mondani, hiszen elég hamar lefagyasztották őket.

- Most én kérdezek - hajolt előre Sam.

- Rajta - sóhajtottam egyet.

- Amikor elrendeztük ezt az egészet. Össze futottam Rumlow-al. Volt ott egy lány - itt már jobban figyeltem. - Egyszerűen elém állt, amikor lőtt, de túl élte. Tudsz valamit róla? Azóta ezen kattogok.

- Tudod mi lett vele? - kérdeztem.

- Kiugrott, bele a folyóba.

- Várható, hogy túléli - felelem.

- Jó. Akkor azt mondd el miért volt várható.

- A neve Emma.

- Várj. Az a lány, aki mindig Piercel volt? - kérdezi Steve.

- Igen. Miért?

- Mikor Fury meghalt és behívott Pierce, folyamatosan jelzett nekem a háta mögött - gondolkodott el. 

- Fury is beszélt róla - szól Natasa.

- Pierce mindig a HYDRA legértékesebb embereként hivatkozott rá - mondtam nekik. - Mindig mellette volt, sosem engedte el. Én is többször találkoztam vele. Először négy éves korában.

- Valami rokon? Nem azt mondta Fury? - gondolkodik Natasa.

- Nem. Valamitől kapott egy különleges erőt. Azt láttad, hogy hiába lőtték meg túl élte.

- Így van. Elém lépett, aztán leestek a golyók - szólt még mindig hitetlenkedve Sam.

- Ez az ereje. Gyógyítani tud. Magát és másokat is.

Lelkek ( Bucky Barnes ff) /Befejezett/Where stories live. Discover now