27. Apuka

298 17 0
                                    

Bucky szemszöge

- Most komolyan elvitték? Megcsináltuk ezeket és ki sem próbálja - mérgelődött Tony.

- Tényleg jól le léptek vele - értettem egyet.

Egy napja sincs velem máris meglógtak vele és észre sem vettem. Ezt jobb lesz Emmának nem mondani.

Végül mi is pakoltunk be mindent. Mire visszaértek vele már a kanapén ültünk mind.

- Mégis hol voltatok? - kérdezem.

- Nyugi, apuka! Csak kint sétáltunk - feleli Nat.

- Tetszett neki. Bár folyamatosan a füvet akarta megenni - gondolkozik Wanda.

- Remélem nem adtatok neki.

- Mondtam, nyugi. Bír minket a kissrác. Nem cuki ebben a kabátban?

Tényleg az volt. Sötét kék kis kabát volt és a sapiban nagyon cuki volt.

- Miket vetettek neki? - kérdeztem.

- Igazából mit nem. Már este megbeszéltük, hogy ma reggel elmegyünk vásárolni. Remélem nem fog Emma haragudni - fogja Pepper Jamest és nekem adja.

- Biztosan nem fog.

- Van még jó pár holmi nekik a lakásban. El kellene menni elhozni - mondja Steve.

- Ti csak menjetek. Mi maradunk vele - jelentkezik lelkesen Wanda.

- Elfogjátok kényeztetni - nézek rájuk.

- Soha! Csak olyan cuki! - nézte boldogan. - Ne legyél már ilyen. Van itt egy baba és ne használjuk ki?

- Csak ne vigyétek túlzásba.

- Egyébként milyen?

- Mi? - néztem rá értetlenül.

- Ez az apaság.

- Nem sok időm volt még hozzá Wanda, de tetszik - vettem le róla a sapkát.

- Na vedd le gyorsan róla és nézzük tetszik-e neki - szólt Tony.

Levettem a kabátot és a cipőt, majd beleraktam a járókába. Mindannyian néztük mit csinál, de csak felült.

- Ne mondd, hogy nem tetszik neki! - hülledezett Tony. - Hé, kis pajtás hosszú munka van benne.

- Csak bőség zavara van - véli Sam.

Lehet ez volt tényleg az oka, mert egyszer csak megindult.

- Mászik! - néz csodálkozva Steve.

- És? - vontam vállat. - Reggel is ezt csinálta az ágyban.

- Úgy tudom, hogy még nem mászik! Emma árgus szemmel figyelte és mikor ott voltam két napja pont azon sopánkodott, hogy azt gondolja végre megindul, de mégsem.

Megint Jamesre néztem, aki az egyik színes játékhoz ment. Lehet én láttam először, hogy ezt teszi?

Hagytam hadd élvezze ki, majd mikor ebédet adtam neki, Clint segített megcsinálni, gondoltam elmegyek vele megnézni Emmát.

Még nem szóltak az orvosok. Úgy beszéltük meg napközben nekem jeleznek, este Steve-nek, hogy James tudjon aludni.

Mikor beléptem a szobába, ahol alszik James azonnal a kezét kezdte nyújtani felé.

Ráraktam az ágyra, de folyamatosan rá akart mászni, így végül felvettem.

- Anya most pihen. Úgy hallottam hagyni szoktad aludni.

Lelkek ( Bucky Barnes ff) /Befejezett/Where stories live. Discover now