13. Projekt

312 20 0
                                    

2014

Emma szemszöge

Egy konferencia hívás közepén voltunk. És nem alakult jól.

A Világbiztonsági Tanácsnak nem tetszett a legutóbbi akció. És a Bosszúállok sem tetszenek nekik.

Láttam, hogy Fury kint áll, így szóltam Piercenek.

Az elmúlt több, mint fél évben mindig mellette voltam. Féltem, hogy talán gyanít is valamit velem kapcsolatban, de eddig nem tett rá utalást. Lassan ideje lesz lépnem innen.

Kiléptünk a teremből és Fury elé sétáltunk.

- 40 emelet van köztünk és egy ilyen eset kell, hogy találkozzunk? - ment Pierce Fury mellé.

- Egy atomháború is megteszi. Megzavartam? - nézett be a szobába, ahol hologrammon várja őt vissza a tanács.

- Nyugodtan várhat.

- Szeretnék szívességet kérni. Szeretném, ha szavaznának. A Vízió projektet el kell halasztani.

Na bumm! Végre rájött Fury, hogy mi nem stimmel. Ebből hogy fog most Pierce kimászni?

- Nick. Ez nem szívesség, hanem albizottsági meghallgatás.

Én láttam rajta, hogy ideges, ha Fury késleltetni tudja az neki nem tesz jót.

- Talán semmiség. Valószínűleg az. Csak időt kérek, hogy megbizonyosodjak róla.

- És ha nem semmiség? - kérdezte idegesen Pierce.

- Akkor mindketten örülni fogunk, hogy nem indítottuk el a hordozókat.

- Jó - azt hittem félre hallok. - De a Vasember ugorjon be a másik unokahúgom szülinapjára.

- Köszönöm uram.

Kezet fogtak. Fury közben rám nézett és megráztam felé a fejem. Mostanában ha találkozunk mindig próbálok jelezni neki. Úgy érzem, hogy végre talán ő is sejt valamit.

Mikor elsétált, Pierce mellém lépett.

- Albizottsági ülést hív össze? - kérdeztem súgva.

- Nem. Ideje előszedni a katonát. Na gyere.

Ahogy visszasétáltunk nem hittem a fülemnek. Megakarja Fury-t ölni? A katona öt éve nem volt kiolvasztva.

Értem én, hogy neki ez nagy akció, de ennyire? Képes lenne erre? Egyetlen ember tudná Fury-t megölni és az a katona.




Másnap az irodában voltunk, amikor beszaladt Linda.

- Miniszter úr! Most kaptuk a hírt. Nick Fury meghalt.

Én döbbent voltam. Nem mondta, hogy máris kiszedi onnan és ráküldi.

- Hívják ide Rogerst.

Mikor Linda kiment felé fordultam.

- Nem szólt róla, hogy azonnal küldi a katonát - szólam neki idegesen.

- Miért kellene tudnod? - kérdezte.

- Csak...eddig én szedtem ki. De legutóbb sem szólt.

- Most más feladatod van.

Visszaültem az asztalhoz. Nem von már bele mindenbe. De a katonát miért nem én tettem rendbe? Tudok vele beszélni, vagy nem? Törölték, vagy emlékezni fog rám? Egysuruen nem értem.

Nick-el jó barátok voltak, mégis képes volt azonnal megölni, amikor érezte, hogy az útjában áll. Engem is megölne?

Nem tudom, hogy lehetségese, de a vibránium sok kárt tud bennem tenni, hogy kétszer is meggondoljam mit teszek és mit nem.

Lelkek ( Bucky Barnes ff) /Befejezett/Onde histórias criam vida. Descubra agora