∞4∞

114 11 0
                                    

Minho'nun son konuşmasından sonra herkes evlerinden apar topar çıkmış malikaneye gitmişlerdi.Hepsi ayrı ayrı arabalarda gelmiş kapıya kart okutup girmişlerdi.Hepsi üst katta ki arkasına dönük Minho'nun yanına ilerlemiş yan yana sıraya girmişlerdi.Minho arkasına dönmüş konuşmaya başlamıştı."85 katlı bina diktiriyorum.Orda ki çatı katında ben diğer alt katlarda ise siz oturacaksınız.Var mı itirazı olan?"Elindeki soju tenekesini buruşturmuş uzaktaki çöpe isabet etmişti.

"Hayır efendim."

"Aferin.Şimdi var mı sıkıntı?"Yeonjun öne adımlamış konuşmak için kolunu kaldırmıştı."Efedim biraz gereksiz olabilir fakat öldürdüğünüz kişilerin sayısıyla dosyadakilerin sayısı farklı."Şuan Minho'nun yanındaki herkes Yeonjun'a odaklanmıştı. "Nasıl yani Yeonjun?Bu nasıl oluyor?"
"Şöyle ki efendim siz cinayet işlememiş olsanız bile dosyanıza cinayet sayıları ekleniyor.Bir de bu sadece size değil bize de yapılıyor."Minho tek kaşını kaldırmış önündeki bedene bakmıştı."Birisi sizin ve benim adıma cinayet işliyor?"Minho derin bir kahkaha atmış Yeonjun'un omzunu tutmuştu.

Yeonjun korkudan gözlerini kapamış patronun söyleyeceğini bekliyordu.Belki de şuan da bu haberi verdiği için ölebilirdi.Çünkü patronları ne de olsa bir canavardı."Aferin sana Yeonjun."Minho gencin omuzlarını pat patlamış geri eski yerine dönmüştü."Dediğim gibi  yeni bir bina yapacağım ve orada oturacaksınız.Yakında hâl olur o da."

"Efendim başka birşey yoksa gidebilir miyiz?"

Minho kafasıyla onaylamıştı."Jennie kalsın."Jennie gözlerini açmış bir hata mı yaptığını düşünmeye başlamıştı.Hatta stresten alt dudağını kemirmeye bile başlamıştı.Diğerleri 'naneyi yedin' bakışı atarken ortamdan da uzaklaşmışlardı."Jennie."

"Efendim Know?"

"Yakınlarda bir toplantı yapalım.Ya da hatta direkten söyleyeyim bir mekan ayarla fakat baya bi yüksek katlı olsun orda kutlama tarzı bir şey yapalım.Daha sonra adamları.."
Eliyle silah işareti yapmış,"bam!"demişti.Jennie irkilmiş kafasıyla onaylamıştı.Ardından  'tamam patron' demiş koşarak malikaneden çıkmıştı.

"Desene işimiz şimdi başlıyor."Giydiği şapkalı kabanın şapkasını örtmüş parmak izini okutup bir odaya girmişti.Odadaki katanaya da parmağını sürmüş ordan da başka bir kapı açılmıştı.Odadaki asansöre binmiş otoparkına inmişti."Bugünkü toplumdaki kurbanlarım kim acaba?"Kahkasını atmış arabasına binmişti.Telefonunu açmış yine aynı gruba girmişti.
🔊"Cinayet işlemek isteyen varsa Seul'un merkezine gelsin."
Araba camını açmış gazada basmıştı.Şuan kimse Minho'yu durduramazdı.Çünkü keyfi tam da yerindeydi.Adam öldürdümü daha da iyi olacaktı.

-

Başkomiser şuan Hyunjin'in yanında oturmuş ona iltifatlar ediyordu ama bu dedikleri Hyunjin'in de pek umrunda değildi.Kendisi telefonda oyalanıp başkomiserin dediklerine 'hıhı' deyip geçiştiriyordu.En son iltifatını edicektiki telsizinden ses duyuldu.
🔊 Seul'un tam merkezinde büyük bir cinayet işlenmiştir.Tekrar ediyorum Seul'un tam merkezinde büyük bir cinayet işlenmiştir.

Başkomiser eşyalarını kontrol etmiş hiçbir şey demeden arabasına binmişti.Yola çıkan diğer arabaları takip ede ede varmışlardı.Etrafta insanlar ne ara duyduysa gelmişler yakınlarına ağlıyorlardı.Diğer polisler etrafa şerit çekmiş insanları uzaklaştırıyorlardı. Başkomiser kimliğini göstermiş şeridin içine girmişti."Bu ne sikim böyle..."Adamların kimisinin kafası kopmuş,gözleri oyulmuş,dudakları kesilmişti.Hatta arada ölü çocuklar bile vardı.

Gelen ambulanslara gözü takılmıştı."Acil kanıt arayın."Ardından bir polis yanına gelmişti."Başkomiser bence yine şu Minho muydu neydi o yaptı çünkü önceki cinayetlerde de insanların bacaklarını,kollarını koparmış bir kenara atmıştı.Şuanda da insanların kafalarını ve gözlerini koparmış bir yerlere atmış."
"Haklısın bunu yedekte tutalım.Duvarlara isim yazılmış mı onlara bakın ve fotoğraflarını çekin."

Murderer or Police? - MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin