Minho, Jennie'nin düzenlediği yere gelmiş üstteki fiskeylerin içine kan doldurmaya başlamıştı.Her birini en son olarak kapatmış kutuyu geri arabasına yerleştirmişti.Jennie zaten birçok şeyi harika bir şekilde düzenlediği için direkten evine gitmişti.Evinde ilk yapacağı şey eşyalarını toplamak olacaktı.
Yaptıracağı binadaki işçi sayılarını 4 katına çıkardığı için ev tam olarak hazırdı.Minho bavuluna sadece sevdiği eşyalarını almış onları doldurmuştu.Şuan bavuluyla birlikte çalışanların yanına gitmişti.Dışarda kartonların içinde olan eşyalara göz gezdirmiş ardından çalışanlara neleri hangi bölgeye taşıyacağını söylemişti.Kendisi de oturup bir süre video izlemişti.Çalışanların hepsi dev asansöre eşyaları yerleştirmiş Minho'nun katına bırakmıştı.Onlar dinlenirken Minho kendi evini 5-6 saat içerisinde de dekore etmişti.Temizlik felan onların hepsini önceden halletmişti zaten.
Kalan eşyaları yiyecekleri vb. her şeyi hallettikten sonra geri çalışanların yanına asansörüyle inmişti."Evet kalkın.Şimdi 20 kat boşluk bırakacaksınız yani 65. katın alt kısımlarını dekore edeceksiniz.Evleri de boş bırakın satın alan kişiler doldurur."Hepsi onaylamış işlerini yapmaya başlamıştı.Minho'da gruba ses kaydı atmayı unutmamıştı.
🔊Millet,eşyalarınızı toplayın!Daha sonra kendisi asansörüyle geri en üst kata çıkmış ve odalarını düzenlemeye başlamıştı.Her odaya yeni takım elbiselerini,gömleklerini,pantolonları ne ararsanız doldurmuştu.Aksesuarlarınıda aynı şekilde.Mutfağa gitmiş aynı şekilde oralarıda düzenlemişti.En sonda oturma odasında manzara karşısında oturmuş kardeşini aramıştı.
Kardeşi aramayı görür görmez de açmıştı zaten.🔊Alo abi?
"Abicim eşyalarını topla sana çok güzel sürprizim olacak."
🔊Ne!Sürpriz mi?!
"Evet abicim çabuk hızlıca toplan sadece sevdiğin eşyaları al onlar yeter."
🔊Tamam abi!Hemen hazırlanıyorum.
"Hadi kolay gelsin."Minho telefonu kapatmış koltuğa atmıştı havanın pembeliğini izlemesi gönlünü hoş etmişti.Felix bu sefer abisini aramıştı.Minho şüphesiz telefonu açmış kulağına götürmüştü.
🔊Abi abi! Hazırlandım almaya gel beni çabuk!
"Tamam Lix geliyorum."Telefonu kapatmış cebine atmıştı.Evinden çıkmış koridorun sonundaki asansöre geri binmişti."Lix hayalini gerçekleştireceğim.."Kendi kendisine gülmüş aşağıya indiğinde arabaya binmişti.Son hız kardeşinin evine sürmüştü.Kardeşi zaten heyecandan dışarda onu bekliyordu.Felix hemen arabaya atlamış abisinin bavulu bagaja koyuşunu izliyordu.
Minho aynı hızda geri binaya sürmüş.Felixin gözlerini tek eliyle kapatmıştı.İkili mutlulukla yürürken asansöre girmişti."Abi çok heyecanlandım!"Minho sırıtmış yukarıya çıkışlarını izlemişti.Kapı açıldığında Minho'da Felix'in gözlerini açmıştı.Felix koca koridorda resmen koşuyordu."Abi,burası-burası çok güzel olmuş oha!"
Felix ellerini ağzına götürmüş etrafı incelemişti."Hm ben yaptığım içindir."Felix kahkaha atmış abisine sarılmıştı."Şimdi buraya bir arkadaşımı çağıracağım ve onla hangi evi paylaşcağınızı bakacağız.Sonuçta bu katta 2 daire var."Felix kafasıyla onaylamış abisinin arkadaşını telefondan çağırmasını izliyordu.Abisi telefonu kapatınca ona sorular sormaya başlamıştı."Abi burlarda neler var?""Hm kütüphane,spor salonu,yemek salonu, biraz büyük bir bar,revir,kurslar,havuz,en en alt katında alışveriş merkezleri var.Daha çok şey var."
"ABİ,OHA!"Felix heyecandan yerinde zıplamaya başlamışken asansörün kapısının açılmasına odaklanmışlardı."Ula Minho asansörü bulayım derken dünyayı turladım amına."Minho gülmüş Yoongi'yi koltuk altına almıştı."Şu iki binadan birilerini seçin ona göre de yerleşin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Murderer or Police? - Minsung
HorrorBir katil ile polisin hikayesidir. - Minsung Kafamda oluşan değişik kurguları buraya aktardım. Lakaplar ve bazı küçük konular 'Killer'den' eserlenmiştir. #keşfet#hikaye#fankurgu#fanfiction#straykids#leeknow#hanjisung#başkomiser#killer#wattpad#leemin...