∞13∞

63 7 0
                                    

"Çöp kovasının yanında bir kanlı kelebek bulundu."

"Hm başka?"Dedektif büyük şeffaf torbadaki testereyi göstermişti."Bununla kafasını kesmişler sanırım."Başkomiser yanağının içindeki etleri ısırmıştı."Kamera kayıtlarına ben bakmıştım zaten bir erkek çetesi tarafından kovalanmışmış sonra da ölü bedenine
taciz de bulunmuş."Hepsi başkomiserin dediğini kafa sallayarak onaylamıştı.
"Başkomiserim bunların parmak izlerini okutturacağım size kolay gelsin."

Giden kişinin ardından herkes tekrar konuya odaklanmıştı."Çok şey yapmaya gerek yok
parmak izi çıktı mı delilleri hakime gösteririz ve müebbet ceza almasını sağlarız."Irene
onaylamazcasına mırıltılar çıkarmıştı."Olmaz başkomiserim.."Duraksadı ve devam etti.
"Bu kadar kolay bırakmamalıyız konuyu, bir kişi tacize uğrayıp öldü.Tacize uğrayıp?"
Başkomiser kaşını kaldırıp Irene'yi süzmüştü.

"Irene konuyu bıraktığımız felan yok aşağıda zaten devam ediyorlar ve de
ilgileniyorlar?Ayrıca parmak izleri çıksın devam edeceğiz."Irene bu sefer onaylamış hepsi ayrılmıştı.Başkomiser silahını ve diğer eşyalarını almış çıkmıştı.Gece yarısı dışarıda gezmeye başlamıştı.Ara sokaklardan geçmiş yeni yerler tanımıştı.Sıkıntıdan arka sokakları tekrar gezmiş aynı yerleri tekrar dolaşmıştı.

Başkomiser boynunda soğuk ve keskin bir metal hissedince durmuştu.Ses çıkarmamış beklemeye başlamıştı."Kimsin piç?"Arkasındaki kişi metali çok azcık daha bastırmış
gülmüştü."Cha Eunwoo."Başkomiser duyduğu isimle sırıtmıştı."Naber ex?"Eunwoo cevap verecekken kafasının sağ tarafından ağır bir darbe almıştı."Kim bu başkomiser?"

"Minho? Ex işte."Minho hafif kafa sallamış yerde oturan Eunwoo'ya dönmüştü."Öldürsem sıkıntı eder misin?Bence etmezsin."Altında duran adamın kalbine ayağı ile bastırmaya başlamıştı."Tch çok yazık olacak yüzüne."Bıçağı Eunwoo'nun yüz kısmında gezdirmiş
sertçe metali Eunwoo'nun yüzüyle temas ettirmişti.Bir kere yapmamıştı yüzünün türlü türlü yerlerine sokmuş gözlerinin içinde ise bıçağı resmen çevirmişti."Bu biraz fazla oldu sanki?"Minho başkomisere dönmüş gözlerine odaklanmıştı."Senin içinse değer başkomiser."

"Manyak."İkisi Eunwoo'yu geride bırakmış yürümeye başlamışlardı."Lisa mıydı?"
"Evet."
"O nasıl?"
"İyi normal."
"İyi."Minho bir taşa yavaş tekmeler atarak önüne atıyordu her önüne attığında aynı şekilde tekmelerinide savuruyordu."Çocuk kişiliğin nasıl gelmişti?"Minho duraksamış hatırlamaya çalışmıştı."Annem hep saçımı okşardı o zaman da tam bir çocuk olurdum.
Bu da alışkanlık haline gelince böyle oldu ama bundan kurtulabilirim."Başkomiser onaylamış tekrar önüne dönmüştü."Benden ayrıldıktan sonra gerçekten başkalarına aşık oldun mu?"Başkomiser katilin sorusuna kahkaha atmıştı."Yani nasıl diyeyim şuan Hyunjin var önceden de 2 kişi felan vardı."

"Hadi ya bende hiç öyle olmadı.Benim aklıma hep sen geldin."

"Saçmalama.O kadar sürede yani."Minho bilmiyorum anlamında yüz ifadesi yapmış ilerlemeye devam etmişlerdi."Aç mısın başkomiser?"Başkomiser karnından çıkan gurultumayla bir şey diyememişti."Tamam gidiyoruz o zaman."Başkomiserin elini tutmuş bir nevi bir lüks restoranta götürmüştü."Oha lan buraya paran yetecek mi?"
Katil 'Şaka mısın?' anlamında bakmış içeriye girmişti."Artar bile."Başkomiserin oturacağı yerdeki sandalyeyi çekmiş başkomiseri gözleri ile işaret etmişti.Başkomiser
geçmiş oturmaya başlamıştı."Sağolasın."Minho sırıtarak cevap vermişti."Ben zaten sagoluyorum."Kendisi de karşıya geçmiş garsonu çağırmıştı.

"Jisung istediğini seç."Minho sevdiklerinden sipariş vermiş aynı şekilde başkomiserde seçmişti.İkisi yemeye başlamış sohbet etmeye dalmıştı.

Murderer or Police? - MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin