∞7∞

87 9 5
                                    

Kek yapma işlemi bittikten sonra tadım yapma işlemi başlamıştı."Başkomiser..çok güzel olmuş."Başkomiser ile katil gülümsemiş yemeye devam etmişlerdi.Daha sonra hepsini tabağa doldurmuş televizyonun karşısına geçmişlerdi"Annem de çok güzel kek yapardı."
"Yapardı derken?"Katil duvara odaklanmış eski anılarına gülümsemişti."10 sene önce vefat etti."Katil ne kadar gülümsesede gözleri hafiften yaşlarla dolmuştu."Çok kötü hissettim bak şimdi."Hala gülerken elini kalbine götürmüş orayı okşamıştı."Kızıl katil..."

"Hm?"

"Ya da her neyse."Katil televizyonundan cinayet konulu bir dizi açmıştı.Açtığı gibi koltuğa yayılmış televizyona odaklanmıştı.Minho kekten atıştırırken başkomiser kafasını geriye atmış derin düşüncelere dalmıştı."Başkomiser derin düşüncelerinden kurtul ve televizyona odaklan."
"Yapamıyorum."Minho ayaklanmış başkomiseri elinden tutup bi odaya götürmüştü."Aklında olan şeyleri çiz şuraya çözeceğim."

Başkomiser katilin dediğini yapmış yandaki tahta kalemle çizimler çizmeye başlamıştı.Minho ise 'Know'a' dönüşmek için kendi kendine sorular çözüyor beyninde tüyolar oluştuyordu.En fazla 5 dakika sonra ikiside hazırlanmıştı."Kimsin şuan?"
"Ben Lee Know."Know, başkomiserin çizdiği şeylere göz gezdirmişti.Eğer Know çizdiği şeylerden olurda bir şey anlamaz diye yanlarına neler olduğunu da yazmıştı."Bu bir cinayet konusu mu?"
"Evet öyle."
"Oo ben bu cinayeti biliyorum.Emm hatta gemide olmuştu.

Çizdiği resmi anlatmaya başlamıştı.Eline kalemi almış 'Amerika' yazan yeri işaret etmişti."Başkomiser farkettiysen Amerika yazıyor.Bence bunu yapan katil,katiller arası popüler olan uygulamayı seçmiş.Aslında kolay bir şey.Katil şurdaki adamlara 'Biz Amerika'ya kaçak gidiyoruz!' gibisinden bir şey demiş ve onları geminin ortalarında bulunan odaya kitlemiş ardından zehir salmış."

"Sen..Sen dahisin!"

"Hmhm az çok öyleyim."Başkomiser katili kendine çekip sarılmıştı."Teşekkür ederim.."
"Başkomiser aslında kolaydı nasıl bulamadın?"Başkomiser bilmiyorum anlamında kafasını sallamıştı."Her şey üst üste geliyor.Ondan da karışıyor beynim işte."
"Sorun değil takıldıklarını bana getir."
"Tamam tamam getireceğim.Şimdi şu filme geri dönelim."

Know onu onaylamış birlikte geri dizi başına dönmüşlerdi."Kızıl katil bana kişiliklerinden bahseder misin?"
"Nasıl yani"
"Neyleri sevdiğinden."
"Minho,adam öldürmekten.
Leebit,çocuk gibi davranmaktan.
Know,soru ve problem çözmekten.
Lee,kalp kırmaktan.
Minmin,tatlı elbiseler ve eşyaları kullanmaktan hoşlanır."

"Ne yani şimdi senin tatlı elbiselerin mi var?"Know onu onaylamış önüne dönmüştü."Göstersene?"
"Başkomiser şuan çocuk olmam lazım."
"Nasıl olabilirsin."
"Çocuğun olsa naparsın?"
"Hm başını okşarım,severim,öperim yani onun gibi şeyler."

"O zaman beni bir çocukmuşum gibi sev ki dönüşeyim."
"Ne,Nasıl?"
Minho onu dinlememiş dizine yatmıştı."Sev işte."
"Hm peki."
Katilin saçlarını okşamaya başlamış arada yanaklarını sıkmıştı.Karın bölgesinide aynı şekilde kedi severmiş gibi sevmiş yanaklarına tekrardan öpücük kondurmuştu.Katilin soğuk ellerini almış kendi elleri arasında ısıtmaya başlamıştı."Oy sen ne kadar tatlısın yerim seni!"Katilin burnunu sıkmış gülmüştü.Katilde artık çocuklaşmaya başlamış çocuk gibi kahkaha atmıştı."Bana elbiselerini göstermek ister misin?"
"Tabii ki!"

Ayağa kalkmış heyecanla başkomiserin ellerini tutmuştu.'Kısacık ilgi neleri değiştirdi.'diyerek mırıldanmış Minmin'i takip etmişti."Bak orda!"Eline renkli elbiselerini almış göstermişti."Hmm çok güzelmiş.Tamam bu kadar yeterli."Minmin'in ellerini tutmuş geri oturma odasına gelmişlerdi.Minmin, başkomiserin yanına oturmuş ona sımsıkı sarılmıştı fakat başkomiser ona zorla sarılmıştı."Tamam sen şimdi uyu ben de eve gideyim."

Murderer or Police? - MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin