∞18∞

53 7 1
                                    

Aradan geçen 2 gün boyunca Jennie ve Yeji olanlardan kimseye haber vermemiş Minho'nun çıkma saatini beklemişti.Minho odasında yürüme çalışmaları yapmıştı.Bir çok kez de denemişti ama her deneyişinde topallamış düzgün yürüyememişti.Minho bacağını hissetmiyordu değil mi?Uyuduğunda fark etmeden kalkmış su içmeye gitmişti.
O zaman bacağının az çok düzeldiğini fark etti.Ayak bileğindeki ize bakınca gözlerini devirmiş oflamıştı.Odasında ayakta hala yürümeye çalışırken içeriye Jennie ile Yeji girmişti.Ellerinde bir adet tekerlekli sandalye bulunuyordu.Minho tekrar göz devirmiş Yeji ile Jennie'nin ona yardım etmiş sandalyeye oturtmuşlardı."Hyung maalesef birkaç gün böyle kalcaksın."Minho oflamış onaylamıştı."Çıkalım şu yerden bıktım."Jennie sandalyeyi hafif hızlı ittirmiş doktorla vedalaşmış çıkmışlardı."Jennie neden vedalaşmayla uğraşıyorsun ki?"Yeji yüzünü buruşturarak bakmış cevap beklemişti.
"Haberi olmalı deme kanka."Minho sandalyeden inmiş arabanın arka kısmına oturmuştu.Jennie ile Yeji sandalyeyi arabaya yerleştirmişti

Jennie ile Yeji'de arabaya yerleşmiş ilerlemeye başlamışlardı.Yolculuk Leno Palas'a idi zaten.Jennie hafif kısık sesle Minho'nun göz devireceği hatta sevmediği bazı şarkıları açmış söylemeye başlamıştı."Jennie kapat şunu.Hazır arkandayım sıkarım kafana." Jennie şarkıyı kapatmış yola devam etmişti.Minho yüzünü buruşturarak yolu izlemeye başlamış yanağının içindeki etleri ısırmaya başlamıştı.Kalan yol boyunca telefonuyla uğraşmış geldiklerinde pek kimseye gözükmeden sandalyeyi alıp yukarı çıkmışlardı.
Minho evine ilerken diğerleride alt kata inmişlerdi.Minho evine sandalye ile girdiğinde
kenara bırakmış Minsung'un yanına koşuşunu görmüştü."Baba!Noldu sana?"Minsung'un gözleri dolarken Minho dilini yanağında gezdirmiş onu biraz zorla kucağına almıştı.
"Bir şey olmadı yaralandım sadece."Minsung babasının öleceğini sanmış ağlamaya başlamıştı."Ölecek misin?"Minho gözlerini büyütmüş Minsung'un saçlarını okşamıştı.

"Hayır tabikide."

Minsung'un göz yaşları şimdi tam tersine neşe göz yaşlarına dönmüştü."Oley! Çok seviyorum seni."Minho'nun yanağına buse kondurmuş sulu gözlerle gülmüştü.Minho'da çocuğu öpmüş onu indirmişti.Minsung evde koşmaya başlamış arada gelip kitabını okuyan Minho'ya bulaşmıştı."Baba bana oyuncak alır mısın?"Minho kaldığı cümleyi parmağı ile belirlemiş Minsung'a dönmüştü."Bebeğim şimdi kitap okuyorum sonra sana söz bir sürü alacağım."Minsung onaylamış etrafta dans etmeye başlamıştı.Minsung bu evde rahattı çünkü Minho'nun Minsung'a bir zaafı oluşmuştu.Minsung şanslıydı çünkü belki onun yerinde başka çocuk olsaydı ya ölmüş ya da yaralanmış olacaktı.

Minho sözünü tutmuş kitabını bırakmış Minsung'u yanına çağırmıştı."Bebeğim terledin mi?"Minho çocuğun sırtını kontrol etmiş hizmetçiden bir elbise ve atlet istemişti.
Hizmetçi getirmiş eğilip işinin başına gitmişti.Minho çocuğun üstlerini çıkarmış hafif ıslak terli olan atletle sırtını kurulamıştı.Elbiseleri tek tek giydirmiş Minsung'u kucağına almıştı.Minsung iyice yerleşmiş babasının telefonunu açışını izlemişti.Minho uygulamaya girdiğinde arama kısmına 'oyuncak' yazmış çıkan sonuçları Minsung'a göstermişti.Minsung baya bi oyuncak seçtikten sonra bittiğini söylemiş babasına teşekkür anlamında yanağından öpmüştü.Minho sırıtmış çocuğun istediklerini sipariş vermişti.Minsung Felix'in ona çocukken oynadığı oyuncağı vermiş eğlenmesini istemişti.
Minsung'ta derin bir mutlulukla şuan Felix'in ona verdiği oyuncağı oynuyordu.Minho az çok zorlanmadan yürüyüp Minsung'un yanına gelmişti."Minsung yürüyebiliyorum la." Minsung gülmüş ellerini birbirine vurmuştu.

"Yürümek için çok çalıştım şimdi harika yürüyorum."

Minho az çok bazı yerlerde canı yansada ilerlemiş umursamamıştı."Baban harika Minsung."Minho çocuğu güldürmek için şakasına kollarını kaldırıp 'ben çok kaslıyım!' gibisine durmuş pozlar vermişti."Çok harikasın hemde baba."Minho, Minsung'u alıp dönzermeye başlarken ayağındaki ağrıyı unutmuştu bile."Sen çok tatlısın la."Minho çocuğun yanağını hafif ısırmış öpmüştü.Minsung kızgın bir ifade yapmış eliyle yanağını ovmuştu.Kapı çalınca hizmetçi kapıyı açmış gelen kişiyi uğurlamıştı."Naber Minho?"

Murderer or Police? - MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin