∞16∞

65 9 0
                                    

"Seungmin? Ne işin var burada evine gitmemiş miydin?"

Minho Seungmin'i yere fırlatmış yanına çömelmiş bir süre beklemiş geri kalkmıştı."Ne cüretle bizi izlersin Kim Seungmin?"Seungmin ayağa kalkmaya çalışmış fakat bacağına yediği tekme ile geri yere serilmişti."Sizi izlemiyordum ki!"Minho sırıtmış elini gencin ensesine atmıştı.Tuttuğu ensesinden hırpalarcasına kaldırmıştı."Orada ne bok yiyordun?"Minho genci tekrar yere fırtlatmış ayağı ile karnını ezmeye başlamıştı.
"Minho, yapma!"Seungmin acı içinde çığlık atarken kurtulmak için yerde kıvranmaya başlamıştı."Neden yapmayayım özelliğin felan mı var?"Minho ayağını çekmek yerine daha da bastırmış etrafına bakarak sırıtmaya başlamıştı.

"Senin gibi enayileri çok gördüm.Yemem bunları."

Cebinden silahını çıkarmış Seungmin'in ağzına doğrultmuştu."O yüzden eğer burdaki olayları her hangi birisinin ağzından duyarsam bu ağzını felç bırakırım."Minho ayağı ile genci ittirmiş Jisung'a dönmüştü."Aralarınızda çok fena kişiler var Jisung.Uyanmalısın."
Minho cama doğru ilerlemiş bir hışımda atlamıştı.Jisung Seungmin'i kaldırmış üstünü başını düzeltmişti."Psikopat piç."Seungmin Minho'nun arkasından somurtmuş Jisung'a dönmüştü."Neden bizi izliyordun?"Seungmin üstünde son dokunuşlarını yapmış Jisung'a cevap vermişti."Kırılma sesleri geldi merak ettim baktım.Sonra Minho beni yakaladı."
Jisung onaylamış tekrar bir soru sormuştu."Peki neden evine gitmedin?"Seungmin dudaklarını ıslatmış bu soruya da cevap vermişti."Bilmiyorum çok sıkıldım evimde ondan geldim."Jisung saçmalama dermişcesine bakmış Masasına ilerlemişti."Bi insan neden evinde sıkılsın ki?Hem de senin gibi birisi."Seungmin'de sandalyeye yerleşmiş sohbeti sürdürmeye devam etmişti."Dedim ya bilmiyorum."

"Hm garip."

"Yani sayılır."Jisung ellerini kafasına yaslamış Seungmin'i süzmüştü."Ben çıkacağım şimdi sen de çık."Jisung anahtarlarını almış ofisten Seungmin ile birlikte çıkmıştı.Çıkışa geldiklerinde birbirlerine el sallamışlar oradan ayrılmışlardı.Jisung Minho'nun evinde olabileceğini tahmin edince arabayı evine doğru sürmüştü.Aklına yaşadıkları olay gelince gülmüştü.Minho ile öpüşürken dolabı kırmışlardı.Ayrıca Jisung, Minho'yu sinirli halini görünce onu bir çok takımdan çekici bile bulmuştu.Aslında o korkmamıştı eğlenmişti.Eğer Jisung'un yerine başkası olsaydı hepimiz emin olmalıyız korkudan titremeye başlar altına kaçırırdı.O yüzden kimse bir Jisung olamazdı.Minho için asla olamazdı.Jisung eli ile direksiyonu yönetirken hala aynı konuyu düşünüyordu.
Jisung, Minho sinirliyken veya 'Minho' kişiliğindeyken ondan nefret etmediği için de ayrı bir mutluydu.

Yaklaştığında arabayı otoparka park etmiş dış taraftaki asansöre yönelmişti.Hızlıca yukarı yükselirken etrafı seyretmişti.Geldiğinde kapı açılmış geçmesi için onu beklemişti.Şifreyi direkt girmiş içeriye adımlamıştı.Minsung ile Minho'nun birbirini kovaladığını görünce gülmüştü.Bir dakika Minsung Minho'nun kalçasına mı vurmuştu?
Bu sefer Minho çocuğu kovalamaya başlamıştı.İkisi birden Jisung'u görünce durmuş onu da çağırmışlardı."Minho ne yapıyorsunuz?"Minho çocuğa bakmış sırıtmıştı."Minsung sıkılmasın diye ayrıca mutlu olsun diye oyun oynuyoruz."Jisung tek kaşını kaldırıp bakmıştı."Hm tamam bende katılıyorum."Minsung, Jisung'a dokunmuş Minho ile kaçmaya başlamıştı."Ne yani ben mi ebeyim?"Jisung elindekileri bir kenara koymuş ikiliye ayak uydurmaya çalışmıştı.

-

"Minsung yeter ama."

Minho kendini koltuğa atmış soluklanmaya başlamıştı."3 Saattir oyun oynuyoruz."İkili oturmuş onlarda aynı şekilde soluklanmıştı."Jisung abi sana odamı göstereyim mi!"Jisung'u elinden tutmuş yukarıya doğru sürüklemişti.Bir odaya girince heyecanla Jisung'a dönmüştü."Harika değil mi!"Jisung gülmüş onaylamıştı."Harika bitanem!"
Minsung odanın ortasındaki salıncağa binmiş Jisung'a onu sallaması için yalvaran gözlerle bakmıştı.Jisung, Minsung'un kokusu ile dolu odaya girmiş Minsung'u sallamaya
başlamıştı.

Murderer or Police? - MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin