∞8∞

72 6 0
                                    

"Alıştın değil mi çünkü bu halime?"
"Hangi haline?"
"Seni seven ve sadece sana böyle davranmama."
"Sen ne zaman böyle oldun?Yaptında mı alışmışım."
"Çok nankörsün başkomiser,eğer farketmiyorsan bu iyiliğimi bende seni çok güzel görmezden gelebilirim."
"Gel bakalım gelebiliyorsan."
"Bak bakalım nasıl da geliyorum."

Minho başkomiseri omuzlarından tutmuş kapıya dönzermişti."Şimdi siktir git seni siklemeyen Hyunjin'in yanına."Başkomiser katilin ellerini itmiş evden çıkmıştı.
Bir katilden ne bekleyebilirdi ki?Sinirle asansörün tuşlarını tuşlamış asansöre binmişti.

-

Uzun bir süre sonra Felix abisinin kapısına ağlayarak gelmişti.Kapıya abisinin verdiği şifreyi girmiş içeriye koşar adımlarla girmişti."Abi!"Minho masasında otururken onun ağlayan sesini duymuş koşar adımlarla yanına gelmişti."Felix?Abicim noldu sana?"
Felix hıckırmaktan duramamış eliyle su işareti yapmıştı.Minho,Felix'in kolundan tutmuş mutfağa gelmişlerdi.Minho bir bardağa su doldurmuş Felix'e uzatmıştı.Felix suyu ağzında çalkalayıp çalkalayıp tükürmüştü.

"Abicim noluyor?"Felix, Minho'nun kollarını tutmuş ondan destek almıştı."Abi abi çok çok kötü bir şey oldu!"Kızarık gözleriyle abisine bakmıştı.Abisi onu tutmuş masaya oturtmuştu."O-oturtma!"Felix hemen kalkmış acıyla inlemişti."Felix söyler misin noluyor?"

"A-abi tacize uğradım!"

"Ne?"Minho elini ağzına götürüp bir süre dona kalmıştı."Nasıl?"
"Abi uzun s-saçlı bir adam vardı o yaptı."
"Hay anan.Bir dakika bekler misin?"
Felix kızarık gözleriyle onu onaylamış olduğu yerde kalmıştı.Minho eline telefonunu almış başkomiserine tuşlamıştı.
🔊Alo?
"Başkomiser acil Hyunjin'in fotoğrafını at!"
🔊Noluyo amına.
"Başkomiser hızlı ol!"
🔊Of tamam.

Jisung-Minho

Jisung
*Fotoğraf*
(Görüldü.)


Minho fotoğrafı büyütmüş kardeşine göstermişti."Abicim bu mu?"Felix fotoğrafa odaklanmış bir süre düşünmüştü."Hmhm."Minho geri telefonu masaya koymuş kardeşinin yanına gitmişti."Duş aldın mı peki?"Felix kafasıyla onaylamıştı.

"Abi canım çok yanıyor"

"Biliyorum tatlım,biliyorum güzelim.Aynısını bende ona yaşatcam."Kardeşinin yanağına buse kondurmuş karşısındaki bedeni boynuna yaslamıştı."Geçti?Tamam mı geçti?"
"Abi kirlendim ben..."Minho başını olumsuz anlamda sallamıştı."Hayır hayır kirlenmedin sen hala ter temiz bir meleksin.Kanatsız melek."Kardeşinin kolundaki morlukları görünce morali iyice bozulmuştu."Meleğim vücuduna bakabilir miyim?"
Felix onu onaylamış abisinin kendi üstündeki tişörtü sıyırışını izlemişti."Bu ne sikim..."

Felix,abisinin dokunduğu yerler daha da acıyınca acıyla inlemiş abisine tutunmuştu."Güzelim sen uyu olur mu?"Felix kafasıyla onu onaylamış fakat korkarcasına mırıltılar çıkarmıştı."Abi ama korkuyorum ya yine olursa?"Minho, Felix'i kucaklamış odaya götürmüştü."Sen uyuyana kadar yanında kalayım o zaman?"Felix,abisine sarılmış kafasını göğüsüne yaslamıştı."Sana söz veriyorum abicim sana yaşattıklarının intikamını fazlasıyla alacağım."Felix titreyerek uykuya dalarken abiside ondan ayrılmış yanağına buse kondurup yardımcılarının yanına adımlamıştı.

-

"Beyler ve hanımlar bok gibi bir şey oldu."Minho açık açık konuşurken yardımcıları onu dinliyordu."Sikeyim ki kardeşim tacize uğradı!" Herkes ağzı açık patronuna bakarken katil dilini yanağında gezdirmişti."Ve bunu yapan kişide siktiğim bi polis."Herkes daha da ağzını açarken Minho hepsine fotoğrafı göstermişti."Aynı şeyleri ona da yaşatacağım yapmanız gereken onu kandırıp bir otele getirmeniz ardından ben onu güzelce becereceğim."Hepsi Minho'yu onaylarken Minho kendisini geriye doğru atmıştı."Peki taciz etmesinin nedeni var mı?"Minho yardımcısına dönmüş elini çenesinde gezdirip onu cevaplamıştı,"Çok."Hepsi daha da merakla bakarken Minho kafasını elleri arasına almış dönmeye başlamıştı.

Murderer or Police? - MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin