∞10∞

69 8 1
                                    

Başkomiser eline bıçak almış uyuyan katile doğru yaklaşmaya başlamıştı.Yaklaştığında elindeki bıçağı Minho'ya doğru yaklaştırmıştı.İçindeki ses ne kadar yapmamasını söylese de direniyordu.Elindeki bıçağı yere fırlatmış çığlık atmıştı.Çünkü bıçak Minho'nun karın bölgesini kesmişti.Minho sızlayan karnıyla bağırmış yere kafasını çarparakelini karnına götürmüştü.Başkomiser bir bez almış bıçağın her tarafını silmişti.Minho'nun karnından akan kanıda bıçağa bulaştırmış bıçağı yere fırtlatmıştı."Başkomiser,Yardım etsene!"

"Kes sesini kariyer hayatım senden daha önemli."

Bıçağı bezle kanlı yerinden tutmuş Minho'nun eline tutuşturmuştu.Minho'nun nefes alış verişleri yavaşlamış gözleri kapanmaya başlamıştı."Başkomiser..."Sona doğru sesi gitmiş gözleri kapanmıştı.Başkomiser telefonundan ambulansı aramış gelmesini beklemişti.
"Her neyse suçlu çıkmayacağım."Kapının sertçe açılmasına odaklanmıştı.Felix koşarak başkomiserin yanına gitmişti."ABİ!"Felix eğilmiş abisinin nabzını yoklamıştı."Noldu burada!"Başkomiser boş gözlerle Felix'e bakmış onu cevaplamıştı."Bir şey yok şuanlık."

Yaklaşan adım ve sedye sesiyle kapıya bakmışlardı.Felix koşarak kapıyı açmış adamları içeri almışlardı.Minho'yu sedyeye kaldırmış üstüne beyaz örtü sermişlerdi.Beyaz örtü çoktan kırmızı rengine bürünmüştü.Minho'yu alel acele asansöre götürmüşler ardından girişe inmişlerdi.Herkes şokla Minho'ya bakarken Minho'yu ambulansa bindirmişler hastaneye yol almışlardı.

İlerlerken Minho'yu hayatta tutmak için türlü türlü cihazlar,esşyalar kullanmışlar vardıklarında da Minho'yu direkt ameliyata almışlardı.Felix ambulansdayken abisinin grubuna sesli mesaj atmış onlarında hastanede bulunmalarını sağlamıştı.

"Felix ne oldu,Minho nasıl bıçaklandı?"

"Evden birazcık çığlık sesleri geldi bende merak ettim baktım abim koltukta kanlar içinde yatıyordu."Anlattığında görüntü tekrardan aklına gelmiş ağamasının şiddetlenmesini sağlamıştı.Felix abisinin adını anarak çığlık atarken dizlerinin üstüne düşmüştü.Diğerleri onu kaldırırken Felix abisi olmadan ne yapacağını düşünüyordu.

Başkomiser hastaneye doğru ilerlerken elleri titriyordu.Ne yaptığının şimdi farkına varmıştı.Utanarak ameliyathanenin önüne gitmiş gözler önüne geçmişti."O iyi mi?"
Felix kafasını kaldırmış konuşan bedene bakmıştı."Ne yüzle geldin sen!"Başkomisere doğru koşmuş başkomiserin yakalarını elleri içine almıştı ."Ya abime bir şey olsaydı!O zaman ne yapacaktın? Abim senin için o kadar mahvolurken senin bunu yapman adil mi!Ne istedin ondan!İnan ki eğer abim burdan sapasağlam çıkmazsa her şeyi senden bilirim."Felix içini iyice dökmüş rahat bir nefes almıştı.

"Adama bunları yapman yetmedi mi?Gözümüzün önünde tokat attın.Bunu da mı yaptın?Daha neler yapacaksın?Minho bizim canımız ciğerimiz bilki ona bir şey olursa yaşatmayız seni."Yoongi öne çıkarak konuşmuştu.Haklıydılar da Minho onların canları ciğerleri idi.Başkomiser cam korkuluğa yaslanmış yüzünü elleri arasına almıştı."Çok mu ileri gittim?"

"Hem de çok."

Bazıları mırıldanarak bazıları direkten başkomiserin yüzüne söylemişti."Bana bak ciddiyim eğer Minho'nun bir daha bir saç teline bile bulaşırsan karşında beni bulursun."
"Ne tehdit edip edip duruyosunuz lan?"Hepsi ağzı açık başkomiser bakmıştı."Ulan aptal polis kör müsün veya sağır mısın?Ne için burdasın şuan?"Çıkan doktor Yoongi'nin azarlamasını yarıda bırakmıştı.

"Şuanlık durumu iyi fakat bazı organlarında çok hafif hasarlar oluşmuş ama onu hallettik şöyle bir sorun var kesilen yerde muhtemelen iz kalabilir."

Murderer or Police? - MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin