∞11∞

59 4 0
                                    

"Teşekkür ederim."

Minho şaşkınlıkla bakmış cevaplamıştı."Ne yani benim olmayacak mı?"Başkomiser espriyi anlamış gülmüştü."Tch olmayacak."Minho oflamış uykuya dalmaya başlamıştı.
"Ben bu kadar hızlı uyuyan insan değildim ki."Gözleri kapanmış başkomiserin beline koyduğu elleri hafiflemişti."Sen uyumuyor musun?"Minho gözlerini açmış başkomiserin dediklerini algılamaya çalışmıştı."Evet."Başkomiser onu daha fazla rahatsız etmemek için konuşmamıştı.Minho mırıldanmış tekrar uykuya dalmıştı.

Başkomiser bir kerede olsa ona sarılmak istemiş arkasına dönüp hafifçe Minho'nun kafasını kendine doğru çekmişti.Kafasını göğüsüne yaslamış saçlarını okşamaya başlamıştı.O sıra da aklına eski anıları da gelmişti tabi."Küçük Lino'ya neler olmuş böyle."Saatine bakmış bürosuna gitme zamanı geldiğini farketmişti.Yanağını son kez eliyle süzmüş odadan kaybolmuştu.

-

Başkomiser bürosuna girdiğinde herkesten selamını almış ofisine gitmişti.Ofiste çözülecek konulara bakmış yeni olanları alıp çözmeye başlamıştı.Aradan geçen 45 dk sonunda Amiri telsizden ona seslenmiş yanına çağırmıştı.Başkomiser masasından lazım olanları almış ofisinden çıkmıştı.Amirinin odasına doğru ilerlemiş geldiğinde kapıyı tıklatıp içeri girmişti."Efendim Chan?"

"Han gel geç şuraya."

Han masanın karşısındaki sandalyeye oturmuş telefonunu bacağının üstüne koymuştu.
"Yine neler oldu?"Chan yerine geçip cevsplamıştı.
"Ben Hyunjin'den apaçık şüpheleniyorum."
"Of saçmalama."
"Hayır hayır ciddiyim.Aramızda kalsın."
"Neden şüpheleniyorsun?"
"Bir keresinde ofisine direkten girmiştim alelacele bilgisayarda yaptığı şeyi kapattı.Yani öyle korktu ki az daha bilgisayarı kıracaktı."

"Hm olabilir."Chan tek kaşını kaldırmış Han'a bakmıştı."Salak mısın sen?"Başkomiser hayır anlamında kafasını sallamıştı."O adam bi masum çıksın size o zaman gösteririm ben."Amiri inanamaz şekilde bakıyordu."Kendine gel Jisung!"

"Ben kendimdeyim zaten!"

Başkomiser sinirle odadan çıkmış ofisine gitmişti.Girmeden koridorda Seungmin'i görmüş ondan papatya çayı istemişti.Ofisine girmiş bacak bacak üstüne atarak ellerini başında gezdirmeye başlamıştı."Hyunjin suçlu değil amına koyayım işte!"Cama gelen Minho'yu görmüş ayaklanıp camı açmıştı."Senin burada ne işin var?!"Minho gülmüş içeriye girmişti."Kaçtım ordan.Seni çok özledim."Minho ilerlemiş sandalyeye oturmuştu.
"Beni bıçaklamanı,sövmeni ve vurmalarını es geçip yanına geldim."Minho oturduğu sandalyeden kalkıp başkomiserin her zamanki oturduğu yere geçmişti."Fakat sen beni özlemiyorsun.Bu hiç hoşuma gitmiyor."Başkomiser, Seungmin'in geldiğini gördüğünde Minho'yu masanın altına iteklemiş kendiside sandalyeye geçmişti.

"Hoş geldin Seungmin."

"Hoş buldum başkomiser."Seungmin ellerini dizlerine koymuş beklemeye başlamıştı.
"Nasılsın?"Seungmin biraz dermişcesine elini sallamıştı."Nasıl desem bilmem orta."
Minho ellerini başkomiserin bacaklarında gezdirmiş oraya kafasını koymuştu.Seungmin ile başkomiser sohbet ederken Minho'da ilgi istermişcesine kafasını başkomisere sürtmüştü.En sonda karşılığını başkomiserin onun saçlarıya oynamasıyla almıştı.
Başkomiser gülümsüyordu fakat Seungmin'le yaptığı sohbete mi yoksa Minho'nun saçlarını okşamasına mı bilinmezdi.Seungmin en sonunda kalkmış gitmişti.

"Başkomiser ne güzel saçımla oynadın öyle."Minho sırıtmış başkomiser sarılmıştı."Of sarılma."Minho buna kırılsa da soğukkanlılığını korumuş etrafa bakınmıştı."Her neyse."
Minho tekrardan başkomiserin koltuğuna oturmuş burada olabilseydi neler olacağını düşünmüştü.Bu düşünce de onu istemsizce gülümsetmişti."Sen nasıl kaçtın?"
"Doktor kıyafetleri buldum aldım çıktım.Yakında tekrar psikoloğa görüneceğim."
"Hm daha erkenden başla."
"Zaten yakında dediğim yarın."
"Oa yarın müsaitim bende geliyorum."
Minho onu onaylamış sandalyede sallanmaya başlamıştı."Orayı çok sevdin sanırım?"
Minho gülmüştü."Hmhm."
"Zamanında çalışsaydın."
"Çok çalıştım ben başkomiser."

Murderer or Police? - MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin