∞12∞

68 5 0
                                    

Yaptıkları son şeyden sonra Minho başkomiserin yanında kalmış oturmuştu.Bazen ofise birileri girdiğinde Minho dolaba saklanmış onları dinlemişti.Sıkıcı geldiğinde dolapta oturur pozisyona gelmiş tırnaklarıyla oyalanmıştı.Başkomiser kapıyı açınca ona doğru bakmış ayağa kalkmıştı.Bir sandalyeye geçmiş konuşmaya başlamıştı.

"Çok sıkıldım başkomiser, biraz hız yapsak?"

Başkomiser onu onaylamış onu burda beklemesi için uyarmış kendiside arkadaşlarına bürodan çıktığını söylemişti.Geri odasına gitmiş Minho'nun yanına ilerlemişti.Minho ayağı kalkmış derin bi oh çekmiş cama doğru adımlamıştı.Atladığında başkomiseri tutmak için kollarını açmıştı."Merak etme güvenebilirsin."Başkomiser onu onaylamış biraz daha zemine yaklaşmış öyle atlamıştı.Minho onu tuttuğunda bir süre bakmış geri indirmişti.

Beraber yürümeye başlamışlar yarış pistine geldiklerinde durmuşlardı."Hm, yarışa ne dersin?"Başkomiser onu onaylamış bir arabaya binmişti.Minho ise onun tam tersine motora binmişti.Önlerindeki sayaç bittiğinde ikisi gaza basmış son hız ilerlemeye başlamıştı.Minho ilk başta Jisung onu geçmesi için müsaade vermişti.Başkomiser az mesafe öne geçtiğinde Minho motorunda ön kaldırarak ona yaklaşmaya başlamıştı bile.
Minho ile başkomiser aynı hizaya geldiklerinde Minho tekrardan gaza basmış başkomisere kiraladığı arabının önüne geçmişti.Başkomiser kornaya bastığında da motorunu yana çekmişti.

Minho yarış kısmında olmayan bir yere girince başkomiser de ona uymuş onu takip etmişti.Girdiklerinde Minho motordan inmiş büyük dağ taşına yaslanmıştı."Biliyor musun başkomiser çok hoşlanıyorum senden."Başkomiser gülmüş susturmuştu onu.
"Sus Minho böyle bir şey duymadım sende söylemedin.Tamam mı?"Minho onu onaylarcasına başını sallamıştı."Ama bu gerçeği de değiştirmez işte.O yüzden kabul ediyorum."Minho kollarını önünde birleştirmiş başkomiseri seyretmişti."Tekrar karşına çıktığımdan beri de davranışlarım az da olsa yumuşadı."

"Hadi ya nereden biliyorsun?"

"Arkadaşlarıma sor?"Minho telefonu başkomisere uzatmış almasını beklemişti."Almanı istiyorum.Rica değil emirdir."Başkomiser hahlamış telefonu eline almıştı."Şifre ne?"
Minho gülmüş konuşmaya başlamıştı."Doğum yılın."Başkomiser gerçekten denediğinde de öyle olmuştu."Benim doğum yılımı neden koydum ki?"Minho başkomisere doğru yaklaşmıştı."Dedim ya senden çok ama çok hoşlanıyorum diye."Başkomiser de geri adımlamış tamam dermişcesine elini uzatmıştı.Başkomiser gruba girmiş direkten yazı yazmıştı.

'Gençler bu aralar bende bir farklılık var mı?"

Bir iki saniyeye herkes aktif olunca cevaplarda gelmeye başlamıştı tabi ki.

Jungkook
Hemde nasıl
Değiştin anlatamam.

Jennie
Abe öyle değiştin sanki
Asik olmussun

Lisa
Jennie bebeime katılıyorum

+50

"Vay be."Telefonu Minho'ya uzatırken kafasını bilmiş şekilde sallamıştı."Aşk insanı değiştirir demişlerdi hiç inanmamıştım.Her zaman katı birisiydim.Hala da öyleyim aslında."Kendi ağlanacak haline tekrardan gülmüş yere çökmüştü."Gel hadi devam edelim."İkisi ayağa kalkmış tekrar araçlarına binmişlerdi."Aynı performansı bekliyorum Minho."Minho sırıtmış onaylamıştı."Peki."Tekrar motorunda gazı köklemişti.İkisi önceki hızda ilerlerken bitiş çizgisinide geçmiştiler.İkisi arabayı ve motoru bırakmış mekandan ayrılmıştı.

-

"Lisa,yine mi dağıttın evi!"

Jennie'nin attığı yastıklardan kaçarken kahkaha atıyordu."Tekrar toplarsın işin bu!"
Jennie durmuş kendini koltuğa atmıştı."Bıktım ama!"Lisa'da kendini Jennie'nin yanına atmış ona sırnaşmıştı."Bu sefer toplama bende yardım ederim hadi kalk.Şimdiden enerjini yok ettin."Jennie oflayarak ayağa kalkmış etrafı toplamaya başlamıştı."Hizmetçi diye bir şey çıktı hala neden biz temizliyoruz?"

"Hala odalarımızda farkındaysan türlü türlü şeyler var kadın onu görse ebemizi ağlatır."

"Haklısın."İkisi toplamaya devam ederken Lisa'nın telefonu çalmıştı fakat umursamamıştı."Neden açmadın?"Lisa elindeki yastığı koltuğa bırakırken konuşmuştu.
"Yine aynı kişi yine aynı muhabbet.Sıkıcı."Telefon 5. kez tekrar çalınca Lisa alıp açmıştı.
"Ne var?"
🔊Lisa,çok zor durumdayım yardım et!"
"Noldu?"
🔊Bir çete erkek grubu beni kovalıyor lütfen yardım et!
"Çabuk bir yere saklan ve konum at."
🔊Tamam!

Konuştuğu kız ona bir süre sonra konumu göndermiş saklandığı yerde beklemeye başlamıştı.Lisa ceketini ve kelebeğini almış koşar adımlarla koridorun içindeki asansöre binmişti.Asansörde alelacele tuşlara basmış aşağıya inmeyi beklemişti.Asansörle giriş kata geldiğinde giriş kapısından çıkmış arabasına atlamıştı.Telefonu cama dayamış kızın gönderdiği konuma doğru hızla ilerlemişti.Yol boyunca eliyle direksiyonu sıkmış
vurmaya başlamıştı.Vardığında eline kelebeğini almış inmişti fakat ortalıkta bir şey yoktu.

Tenekenin oradaki kandan başka.

"Rose?"Rose'un gövdesi ayrı bir yerde kafası ayrı bir yerde masumca yatıyordu."Rose?Noldu sana böyle?"Rose'un kopmuş kafasını tutup kucağına koymuştu."Rose kalk hadi konuşalım."Rose'un bedeni kopmasına rağmen hala onunla konuşmak istiyordu.
"Bebeğim..benim bebeğim.."Lisa'nın giydiği beyaz pantolon şimdiden kırmızı bir pantolona dönmüştü bile."Lisa!"Jennie koşarak Lisa'nın yanına gitmişti.Jennie tek gelmemişti arkasında diğer arkadaşları da vardı."Bir dakika hemen Minho'yu arıyorum."
Lisa göz yaşlarını dökmeye başlarken Jennie'de arkadan ona sarılmış moral vermeye başlamıştı.

🔊Alo?
"Minho hyung,acil gelmen lazım Lisa'nın bir yakınını öldürmüşler!"
🔊Nasıl?Hemen geliyoruz bekleyin."

Lisa öldürmüşler kelimesini duyunca göz yaşları şiddetlenmiş Rose'un kafasını tutan eli boşluğa düşmüştü.Rose'un kanına bulaşmış eli ile dökülen göz yaşlarını silince yanağı göz yaşı değil bu sefer kan olmuştu."Ne bekliyorsunuz kurtarsanıza onu!"Lisa bağırarak yardım isterken eliyle tekrar kafayı almış bedene birleştirmeye çalıştırmıştı."O erkek grubunu sikeyim!"Eliyle yerlere vururken neden daha önceden açmadığına söyleniyordu."Biliyor musunuz belki ilk arayışında açsaydım böyle olmayacaktı."Arabanın açık farıyla gelen arabaya odaklanmıştı bir süre.Arabadan Minho'nun indiğini görünce koşarak onun yanına gitmişti."Lisa?Noldu böyle?"
Lisa cevap vermemiş direkt Minho'ya sarılmıştı.Minho sanki Lisa'nın babasıymış gibi saçlarını okşamıştı."Noldu?"

"Bi kız vardı.Orda yerde yatan, beni aradığında bakmamıştım.Meğersem bir erkek çetesi tarafından kovalanıyormuş."Başkomiser gelip Lisa'nın yanına ilerlemişti."Her hangi bir şey gördün mü peki?"Lisa kafasını olumsuz anlamda sallamıştı."Beni aramıştı hala aynı muhabbeti yapacağını düşündüm o yüzden açmadım 5. arayışında artık açtım derin nefesler alıyordu, yardım istiyordu."Lisa tekrardan Rose'un yanına gitmiş yanında çömelmişti."Nolur onu kara toprağa gömmeyin."Başkomiser Minho'ya doğru dönmüştü.
"Minho çeteni al ve git buradan ben arkadaşlarımı alıp inceleme yapayım."Minho onu onaylamış arkadaşlarına Lisa'yı kaldırmasını söylemiştiler."Ne?Hayır gitmek istemiyorum!Rose?"Bir anlık durmuştu.Kendisi durduğu gibi kalbide durmuştu sanki.
"T-taciz mi etmişler onu?"Yavaş adımlarla yaklaşmış Rose'un vücuduna bakmıştı.
"Neden yaptılar ki?Öldürdükleri yetmemiş mi?"

"Lisa gel hadi."Minho ellerini uzatmış karşısındakini kaldırmıştı.Lisa stresten tırnaklarını yemeye başlamıştı elindeki derileri dişiyle koparıyor yere atıyordu."Minho hyung napacağım?"Minho Lisa'ya bakmıştı."Yedireceksin kendine öldüğünü kabullenceksin.Sizin babanız olarak söylüyorum.Bir yakınınız öldü mü unutacaksınız."
Lisa onaylarcasına kafasını sallamıştı."Babamızsın sen bizim.Bize görevler veren ve yeri geldi mi koruyan.Babamızsın."Lisa gülmüş Minho'nun arabasına binmişti.Minho şoför koltuğuna binmiş kendince gülmeye başlamıştı.Minho'da aynı durumları yaşadağı için karışmamıştı zaten.

"Minho çok kötü hissediyorum napacağım?"Minho gözünü yoldan ayırmadan cevaplamıştı."Hmm derin nefesler al ve gözlerini kapat."Minho'nun dediklerini uygulamış az çok rahatlamayı başarmıştı.Leno Palas'a geldiklerinde içeriye girmiş direkt Lisa'nın evine gitmişlerdi.

Büyüyo sanki kitap
12. Bölümde 114 okuma ayıp.
Ğğğğ
Bayy

Murderer or Police? - MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin