∞21∞

62 6 0
                                    

"Tamam yemin ederim çok pişmanım yeter!"

Hyunjin soğuk sudan kafasını çıkarırken Jisung'a dönmüştü. "Jisung özür dilerim işte!" Minho Hyunjin'i itmiş Jisung'un yanına ilerlemişti. Elinden tutmuş Limanda ona ait olan yerden çıkmıştı."Biraz fazla şey oldu ama her neyse teşekkür ederim Minho." Minho, Jisung'un yanağını okşamış arabayı çalıştırmıştı. Geri kendi binasına ilerlerken Jisung'un ona bir şeyler anlatışını dinlemiş türlü türlü cevaplar vermişti. Binaya vardıklarında dış asansörden ikisi yukarıya çıkmış eve girmişlerdi. Minho Jisung'a türlü türlü ilgiler verirken Jisung pişkin pişkin sırıtmaya başlamıştı. Açılan kapı ile Jisung ayağa kalkmış cebindeki silahı Minho'ya doğrultmuştu. "Sorgu odasında görüşürüz Lee Minho." Polisler Minho'yu alıp arkadan kelepçelerken Minho, Jisung ile göz göze gelmişti. "Kandırdın değil mi beni." Minho sırıtarak diğerleri ile iç taraftaki asansöre ilerlemişlerdi. Jisung arkadaşlarıyla çıkarken diğer katillerin ağzı açık şekilde alt katta kafası eğik şekilde ilerleyen katile olan bakmasıyla Jisung kendisini daha da havalı hissetmişti. Diğer katiller polisleri durdurmaya çalışsada Minho onları durdurmuştu.

"Abi nereye gidiyorsun!"

"Lan Minho! Bırakın lan arkadaşımı!"

"Hyung izin ver kurtaralım seni!"

"Patron bizi böyle bırakma!"

"Hayır sen nasıl tutuklandın?!"

"Minho hyung nereye!"

"Bu salak polislerin ne işi var burada!"

"Aptal polisler bırakın lan onu!"

"Minho merak etme hemen çıkarıcaz seni!"

Minho gözlerini devirirken polis arabasına binmiş yayılarak oturmaya başlamıştı. 10 adet polis arabası peş peşe ilerlerken Minho dilini yanağında gezdirerek etrafı gözlemişti. Jisung yanında oturmuş onu sırıtarak izlerken Geldiklerinde aynı şekilde Minho'yu kollarından tutmuş büroya sokmuştu. Chan, Minho'yu görünce gözlerini büyütmüş Jisung'un yanına ilerlemişti. "Jisung naptın sen!" Jisung kaşlarını kaldırmış Chan'ı süzmüştü. "Gerekeni yaptım amirim." Chan eliyle saçını geriye tararken bir elini havaya kaldırmıştı. "Aptalsın yemin ediyorum." Minho'yu direkt sorgu odasına sokmuşlar ellerini masadaki demire kelepçelemişlerdi. Jisung izleme odasını kitlemiş kendiside sorgu odasına girmişti. "Buraya çok yakışmışsın Minho." Minho sırıtmış duvara odaklanmıştı. Jisung elindeki dosyalara göz gezdirmiş Minho'nun karşısına oturmuştu. "Anlat neden böyle oldun?" Minho göz devirmiş masaya tırnağı ile çizikler atmaya başlamıştı. Jisung elini cimciklesede umursamadan tırnaklarını geçirmeye devam etmişti.

"Hiç utanmadın değil mi Jisung? Sana aşık olduğumu bile bile?"

"Bile bile yaptım bunu."

"Peki güzel hemen anlatayım çünkü bir daha yüzünü görmek istemiyorum."

Jisung onaylamış ve ellerini önünde birleştirerek dinlemeye başlamıştı. "İlk cinayetimi okulda işledim. İlkokuldaydım o zamanlar sınıf arkadaşlarımdan fena bir şekilde zorbalık görürdüm. Daha o yaşta olmama rağmen bana duygusuz, çirkin, aptal, inek gibi lakaplar taktılar. Öğretmenlerim bunu bilmesine rağmen hiç bir şekilde ağzını açmadı ve küçücük bir uyarıda bile bulunmamıştı. Arkadaş dediğim aptallar sınav notlarımı veya kağıtları kolaylıkla değiştirirdi. Bende gerçekten düşük aldığımı sanıp eve aptal gibi her gün ağlayarak gidiyordum. Babamda hep çıkışlarda beni bir köşeye çekiştirip kaç aldığımı soruyordu. Babam dediğime bakma şerefsizin teki. Düşük aldığımda ellerime her türlü işkenceler uygulardı. Bakma, bu yaralar hep onun yüzünden hep onun izi. Babam benim notlarımdan başka hiç bir şeyimi bilmeyen bir insandı. Annemde ellerimdeki o görüntüyü gördümü hep benimle birlikte hıçkırarak ağlardı. Bir gün sarhoş halde eve geldi tüm eşyalarımı yırtıp kırıp evimizin yanındaki denize fırlatmıştı.Artık o eşyaların ne kadar kullanılmayacak hale geldiğini bile bile aramaya gitmiştim. Çünkü o zamanlar o kadarda maddi gelirlerimiz iyi değildi bilirsin. Okul benim için eğitim yeri değil işkence yeriydi anlatamam. Doğum günümdü arkadaşlarımda nereden öğrendilerse yüzüme pasta yapıştırmışlardı."

Murderer or Police? - MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin