∞9∞

71 8 0
                                    

Başkomiser son yaşananlardan sonra bürosuna girmişti.Etrafta çalışanları görünce gülümsemiş sorgu odasına girmeye hazırlanan kişiyi durdurmuştu."Ben girerim."Sunghoon sevinçle zıplamış ellerini birbirine vurmuştu."Teşekkür ederim başkomiser!"Hemen oradan uzaklaşmış arkadaşlarının yanına gitmişti.Başkomiser kapıyı açmış içeri girmişti.Ardından kapıyı kapatmış kapıya yaslammıştı."Vay vay vay yine mi sen?Hwang Yeji."

"Ooo adımı unutmamış yakıyosunn."

"Hmhm hiçbiriniz aklımdan çıkmıyorsunuz.Hele şu lideriniz var ya."Yeji sırıtmış başkomisere kitlenmişti."Ne o aşık mısın ona?"Başkomiser kaşlarını kaldırmış tch'lamıştı."Yok ben başkasına aşığım."İlerlemiş önündeki dosyayı almıştı."Yine mi şu Seul merkez olayı?"Dosyayı masaya fırlatmış suçlunun karşısındaki sandalyeye oturmuştu."Anlat."

"Hadi ya başka?"

"Soracağım sorulara cevap vereceksin o kadar.Sonra hapishaneye kışkış."Yeji omuz silkmiş konuşmamıştı."Ne için yaptınız?"Ne kadar patronu istesede onu arkasından bıçaklayamazdı."Ben istedim yaptım."Başkomiser dilini yanağında gezdirmiş diğer soruyu sormuştu."Neden başka kişiler vardı o zaman?"

"Orası malum olay."

"Neden vardı dedim?"Yeji sırıtarak cevaplamıştı."Bende 'Orası malum olay.' dedim."Başkomiser oflamış kızın arkasına geçmişti."Diğerlerini bıraktım Minho neden oradaydı?"Şimdi ne diyeceğini düşündü Yeji.Aklından türlü türlü yalanlar geçmiş ama hepsi saçma olunca doğrusunu söyleme kararı almıştı.Zaten doğrusunda şüphe uyandıracak bir şey yoktu."Canı sıkıldı biz de eğlendik."

"Hm öyle mi olmuş.Peki."

"Bal gibi oldu hem de.Bana bir şey yapmaya kalkışmayın patronum sıçar ağzınıza."
"Bana kıyamaz o Yeji."
"Öyle deme son zamanlarda sana karşı baya bi değişti.Adamı resmen kullanıyorsun.
Yakında seninde içinden geçer zaten."
"Görürüz Yeji,görürüz."

-

"Son soru, sadece o toplumda mı cinayet işlediniz?Yeji diğerlerine doğru düzgün cevap vermedin Bali buna ver."Yeji kafasını olumsuz anlamda sallamış susmuştu.
"Tamam.Şimdi seni almaya gelecekler.Bir daha görüşmeyelim."Neredeyse her sorgu odasındaki gördüğü suçlulara bunu derdi.Bittiğinde onu izleyen ekibin yanına gitmiş dosyayı onlara vermişti."Bitti çok şükür."

"Tekrardan teşekkürler başkomiser."

"Rica ederim Sunghoon."

-

"Gençler tekrardan Hyunjin'i bulun fakat bu sefer Leno Palas'ın arkasına getirin.Gözleri ve elleri ayakları bağlı olsun.Kolay gelsin."
Hepsi tekrardan Hyunjin'i kaçırmaya gitmiş Minho ise Felix'in yanına gitmişti.Vardığında Felix'i girişte görmüş ve onu çağırmıştı.Arabasına binmiş olan Felix'e gülümsemiş yanağından makas almıştı."Güzelim intikamımı henüz bitirmedim bunu seninle birlikte yapmak istiyorum.Hayır diyemezsin çünkü seninde eğlenmeni istiyorum.Kemerini bağla şimdi."

Felix denileni yapmış koltukta daha rahat oturmaya başlamıştı.Minho ve Felix gelen bildirime kadar gezmiş daha sonra binanın arkasına varmışlardı.Minho arabadan inmiş yerde oturan Hyunjin'in iplerle sarılı vücudunu çözmüştü."Şimdi vücudunu iyi kontrol et çünkü seni büyük bir zevkle ezmeye çalışacağım."Minho, gencin omzunu pat patlamış arabasına geri binmişti.Egzoz sesini duyurmuş arabayı Hyunjin'in üstüne doğru sürmeye başlamıştı.

Hyunjin kendini arabanın zıt yönüne atmış dengesini toparlamaya başlamıştı."Minho deli misin amına koyayım!"Arabanın vitesini geriye çekmiş aynı hızda tekrardan Hyunjin'in üstüne sürmüştü.Hyunjin kendini sola doğru fırlatıp dizlerinin üstünde durmuştu."MİNHO DUR!"Minho etrafta yarım tur dönmüş daha fazla hızla Hyunjin'in üstüne gitmişti."Çok eğlenceli değil mi Felix?"

Murderer or Police? - MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin