Sabah Minho uyandığında yanında sadece Minsung'un olduğunu görmüştü.Jisung nereye gitmişti?Minho evi dolaşmış Jisung'un olmadığını fark edince dilini yanağında dolaştırmış kollarını birleştirmişti.Banyoya gitmiş elini yüzünü yıkamış koltuğa geçmişti.
Hizmetçi kahvaltıyı hazırlerken Minho televizyondan katillerle alakalı bir dizi açmıştı.
Adamın hiç bir yeteneği olmadığı için televizyonu tek hamlede kapatmış kafasını geriye atıp gözlerini dinlendirmişti.Minsung odadan gözünü ovuşturarak çıkarken babasının yanına ilerlemişti."Günaydın baba."Minho yarım ağız sırıtmış kısa bir 'günaydın' demişti.Minsung babasının yanına oturmuş ayaklarını sallamaya başlamıştı.Minho yan gözle Minsung'a bakmış hazır olmaya başlayan masaya geçmişti.Minsung babasının sağ tarafına geçmiş o da oturmuştu.
Yemeğini yemeye başlamış arada ağzını peçete silmişti."Minsung? Felix abinin evinde kalmak ister misin? O sana çok iyi bakar.Bende seni görmeye gelirim.Seni oraya göndermemin sebebi şu çünkü çok işim var."Minsung onaylamış yumurtasını yemeye
devam etmişti.Minsung bitirince kalkmış babasına 'afiyet olsun' demiş oyuncakları ile oynamaya gitmişti.Minho telefonu eline almış telefonda gezinmeye başlamıştı.Brawl Stars'a girmiş oynamaya başlamıştı.Oyunda kötü oynayanlara göz devirmiş hepsini tek hamlede yenmişti.Oyundaki kişiler yüzünden Minho bu sefer Pubg'ye girmişti.En azından burda iyi oynayan kişileri bulmuş onlarla eğlenmeye başlamıştı.Minho dediği gibi Minsung'u artık Felix'e emanet etmiş kendisi en alt katta bulunan büyük ve geniş olan spor salonuna inmişti.Yanına kenarda bulunan su şişelerinden almış ağırlık kaldırma bölmesine geçmişti.İki tarafında elli kiloluk yükler bulunan halterin arkasına geçmiş hafiften kaldırıp altına girmişti.Yukarı aşağı çömelirken kulağında bulunan kulaklıktan da motive edici şarkılar dinliyordu.Diğer insanlar etrafta aynı şekilde spor yaparken Minho onlara arada sırada göz gezdirip işine devam ediyordu.Ayağa kalktığında bir süre halteri yukarda bekletmiş yere fırlatmıştı.Fırlattığı halterin yanında bulunan ağırlığı az önce kaldırdığından 2 kat fazla olana geçmişti.
Minho aynı şekilde onun da altına yerleşmiş hareketlerini yapmaya başlamıştı.Halteri tam omuzlarına yerleştirmiş çömelmelerine başlamıştı.Bazı kişiler kıskançlığından Minho'ya kendi aralarında sallamaya başlamıştı.Minho kendi kendine sırıtırken hareketlerinide ayrı zamanda sertleşmeye başlamıştı.Yanındaki az önce kaldırdığı haltere birisi yerleşmiş Minho'ya özenerek hareket etmeye başlamıştı.Adam bi beş kere çömeldikten sonra bileğini burkmuş olacaktı ki hafif çığlık atmış halteri bırakıp oradan uzaklaşmıştı.Minho ona küçümseyici bakışlarını göndermiş su molası için halteri bırakmıştı.Suyu yarısına kadar içtikten sonra halteri kaldırmaya devam etmişti.Etrafta bir çok kız Minho'yu ağzı açık izlerken yutkunmuş aralarında konuşup ilerlemişlerdi.
Minho artık halterleri bırakmış onlara daha sonra tekrar dönmeyi planlamıştı.
Telefonunu ve suyunu almış başka alete ilerlemişti.Amacı zaten büyük olan göğüsünü biraz daha büyütmekti.Minho aletlerde göğüs çalışmalarına başlamış yapmaya da devam etmişti.Aralarda suyunu içmiş koşu aletinde koşmalara başlamıştı.Minho makineyi durdurduğunda boks torbasına ilerlemiş torbayı parçalarcasına yumruklar atmaya başlamıştı.Aralarda tekme de atmış yeterli olduğunu düşündüğünde haltere geri ilerlemişti.Aynı haltere geçmiş hareketleri yapmaya başlamıştı.Artık tamamen bittiği için bir tane beyaz havlu alıp dağınık saçlarını silmeye başlamıştı.Havluyu kirli sepetine fırlatmış spor salonundan çıkmıştı.Kendi dış taraftaki asansörüne binmiş tuşlara basarak asansörün yukarıya çıkışını hissetmişti.Kapısı açılınca asansörden çıkmış kapının dışındaki şifreyi tuşlarayak açılan kapıdan içeri girmişti.Kendisini direkt banyoya atmış duşa girmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Murderer or Police? - Minsung
HorrorBir katil ile polisin hikayesidir. - Minsung Kafamda oluşan değişik kurguları buraya aktardım. Lakaplar ve bazı küçük konular 'Killer'den' eserlenmiştir. #keşfet#hikaye#fankurgu#fanfiction#straykids#leeknow#hanjisung#başkomiser#killer#wattpad#leemin...