Medya; Alina
Bölüm Şarkısı ; İnfected / Sickick
Şarkıyı sonlara doğru açın^^
...
"Keşkelerle dolu bir hayatın içinde kendini bir hiç gibi hissediyordu."
◇Sabahın altısına kurduğum alarmım rahatsız edici bir şekilde çalmaya başladığında gözlerimi yavaşça araladım.
Banyoya girip, iyice ayılmak için yüzümü yıkadıktan sonra giyinmek için tekrardan odama geçtim.
Üzerinde minik çiçek desenleri olan siyah, yazlık elbiseyi üzerime giyindikten sonra beyaz ayakkabılarım ve at kuyruğu bağladığım saçımla birlikte hazırdım. Masamın üzerinde duran bez çantama uzandım ve içine bilgisayarımla notlarımın yazılı olduğu defterimi koydum.
Aşağı inip, kendime hazırladığım tostu da en hızlı şekilde yiyip, kulaklıklarımı taktım ve evden çıktım.
Normal bir binada yaşasam da burası yaz evlerinde ki yerlerin havasını veriyordu. Ayrıca en üst katta oturduğum için çatı katı da vardı. Ve ilk gördüğüm andan itibaren çatı katını yatak odam yapmıştım. Aşağı kat ise normal bir ev gibiydi.
...
Gündüzleri ofisi hiç sevmiyordum. Herkes yeni kapak ve reklam projeleri için ayrı bir telaşa kapılmış, öylece koşturuyorlardı. Ve bunun dolayısıyla benim odamın kapısı da günde elli kere çalınıyordu.
Geceleriyse ofisi çok seviyordum. Genelde herkes akşamüstüne doğru çıkıyordu ve hep en geç ben çıkıyordum. Çünkü herkes gittikten sonra gece odamda tek başıma, sessizlikte çalışmak hoşuma gidiyordu. Ve daha fazla konsantre olduğumu düşünüyordum.
"Günaydın Alina." Dedi Beren. Asla haz etmediğim bir karakterdi.
"Günaydın." Dedim gülümsemeye gerek duymayarak. Yan gözle bana bakmaya devam ettiğinde "Hayırdır?" Dercesine bir bakış atıp, odama girdim.
"Alo, Annem nasıl Asya?"
"Uyuyor şuan. Her gün bu ne lan böyle şey gibi sürekli güncelleme yapıyorum."
"Hani evim uzak ve işe gitmem gerekiyor ya, anca müsait olup gelebiliyorum."
"Neyse ne de, ben işi baya bi' aksattım, ne yapacaksın annenin işini?"
"Bilmiyorum, düşünmeye çalışıyorumda kafam da hangisine çalışacağını şaşırdı."
"Tamam ama bulunca haber ver."
"Veririm." Telefonumun şarjı 15'e düştüğünde dün gece şarja takmadığım için kendime sövdüm.
Boynum bilgisayara bakmaktan ağrırken saatin iyice geç olduğunu fark ettim. Herkes yavaş yavaş ofisten çıkmaya başlamıştı. Bugün eve geçmeden annemin yanına gitmeye karar verdiğim için ben de erken çıkacaktım. Hızlı hareketlerle çantamı toparlayıp, kot ceketimi giyindim ve odamdan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PUS (+18)
Mystery / ThrillerSıradan bir hayat ve gizem dolu bir adam. Yalanlar ve suçlarla dolu bir dünya. Pus adlı bir ekip. Onlara sonradan dahil olan ve hayatının dönüm noktasında olduğunun henüz farkında olmayan bir kız. "Aşk ve nefret, bu ikisi bir araya gelebilecek en kö...