" Ne zamana gelirsin? Biz çok sıkıldık. "
Aklıma gelen fikirle koltuktan kalktığımda kulak ile omzum arasına sıkıştırdığım telefona konuşmuştum.
" Siz kim? "
" Dorfinle ben işte Jay. Kim olacak? "
Gülerek dolabın sürgüsünü açtığımda, üst rafta bana doğru bakan 'D' harfli tasmayı aldığımda hareketlerimi izleyen Dorfin dışarı çıkacağımızı anlamış olacak ki, kuyruğunu sallayarak etrafımda zıplamaya başlamıştı.
" Ha, bir an başka sandım. Diğerleri yok mu ki güzelim? Ve neye gülüp duruyorsun bakayım sen? "
Telefonu hoparlöre alıp yere koyduğumda Dorfin'in tasmasını takmak için yere eğilmiştim. Boncuk gözleri yerinde duramadıkça daha çok parlıyordu.
" Dorfin'i yiyeceğim galiba ya çok tatlı. Ona gülüyorum. Diğerleri de... Niki kütüphaneye gideceğini söyledi şaşırtıcı bir şekilde. Grup ödevleri varmış. Sunghoon ve Sunoo hyungta gezme de. Beni de çağırdılar ama ben gitmedim. Sonradan çıkan sürpriz yumurta gibi olmayayım diye. "
" Her zaman beraberler zaten gitseydin keşke. "
" Neyse zaten yapacak bişey buldum ben. Akşam görüşürüz o zaman. Ne zaman gelirsen ya da. "
Evden Dorfin ile beraber çıkarken, yerden aldığım telefonumun hoparlörini kapatarak kulağıma tekrardan götürmüştüm. Bu bizim Dorfin ile ilk çıkışımızdı ve o da benim gibi yürüyüşü severe benziyordu.
Yani zaten o bir köpekti. Tabii sevecekti." Trip mi yiyorum? "
" Yemiyorsun. "
" Bana pek öyle gelmedi yalnız. "
" Tamam işte sana öyle gelmemiş, bana geldi. "
" Her şeye de bir cevap. "
İstemsizce yüzümde oluşan gülümseme Jay ile geldiğimiz park yoluna girince daha da büyürken yerini küçük gülüşlere bırakmıştı. Başlarda o kadar gereksiz tavırlar sergilemiştim ki, o hallerimi hatırlayınca kendime bir meydan dayağı çektirme isteğini bastıramıyordum.
" Gülüyor bir de. Neyse bebeğim bir iki saate evdeyim ben. "
" Madem bu kadar erken gelecektin baştan söyleseydin ya. "
" Ha ona göre trip tasarrufu mu yapacaktın yani? "
" Belki. "
" Pes edecek yüz var mı bende bir bak bakayım? "
" Akşam bakarız var mıymış yok muymuş. "
Jay gülerek iç çektiğin de konuşma boşluğunu fırsat bilmiş gibi yanımda patilerini bir sağa bir sola uzun uzadıya basan Dorfin'e bir baş sevmesi vermiştim. Çalıların üstünde çıkan çiçeklere dilini dışarı çıkararak bakıyordu. Aklı dağılmış gibiydi çoktan.
" Hazırcevaplar derneği başkanı seni. "
" O zaman sende başkan yardımcısısın aşkım. "
" Aşkım diyen ağzını yerim senin. "
Gülümsemem öyle büyük bir hal almışken kulağımın arkasına götürdüğüm saçları çıkarıp tekrardan aynı işlemi yapmıştım.
" Kapatıyorum ben! "
Jay, kısa vedama sessiz karşılık vermek zorunda kalacaktı çünkü çoktan kapatmıştım telefonu. Uzun süredir aynı yerde çivi gibi çakıldığımı fark edip adım attığımda elimde hissettiğim boşluk ile beynimden vurulmuşa dönmüştüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suddenly - jaywon
FanfictionJay, yakın arkadaşı olan Heeseung'ın buluşmaya yanında getirdiği küçük kuzeni Jungwon'un dünyanın en sakar kişisi olduğunu görünce şaşırır. Ancak bu şaşkınlığı uzun sürmeyecektir. Jungwon'un sakarlıkları ve gıcıklığı onları yakınlaştıracak, Jungwon...