Aşkın Vedası

185 25 34
                                    

" Merhaba. "

Niki'nin şaşkın ifadesini es geçmeye çalışarak gülümsemeye çalışan Jake hyung, boynundan takmış olduğu çantayı kendine tekrar tekrar sabitlemişti gergince.

Cevap sırası Niki'ye geçtiğinde Niki şaşkın ifadesini dağıtmış Jake hyungu kolundan tutarak içeri almıştı. Tabii bu tutma sadece içeri almak için değildi. Mahçup olduğundan mıdır bilinmez Niki'nin kolları arasında küçücük kalan Jake hyung kendini daha da saklamıştı.

Bu sarılmayı diğerleri gibi sessizce izlerken, açık olan kapıdan giren Heeseung hyung ile beraber kalbime saplanmış olan ağrıya dayanamamıştım.

Gözleri herkeste gezip benimkiler ile buluştuğunda içime tekrar tekrar ağlama isteği doğuyordu. En çokta ona bu kadar ihtiyacım olduğu zaman da gelmesi, tesadüfleri bir kenara bıraktıracak kadar duygu dolu yapmıştı beni.

Çok yalnız hissediyordum.

Alıştım demek koca bir yalandan ibaretti. Hayatımın neredeyse tamamını onunla geçirmiş olmak, bana ne yapmış olursa olsun onun yerini benden alıkoymaya yeter miydi ki?

Bu olanların aksini düşünmeden edemedim. Heeseung hyung başka bir sebepten gitmiş olsaydı ve en ihtiyacım olduğu anda yanıma gelmiş olsaydı durum nasıl olurdu?

İşte, bunun cevabını çok iyi bilmek ve şuan ki mesafelerimizi düşünmek beni öylesine üzüyordu ki...

Çaresizce bakışlarımı ondan çekip kucağımda ki ellerime indirmiştim. Şimdiyse üzerimde bir çift göz hissetmiyordum. Heeseung hyung hariç bir kaç göz bendeydi,bizdeydi. Bu gözler , en çokta bugünün akşamından beri desteğini benden eksik etmeyen Jay'in gözleriydi.

" Niye geldiniz? "

Niki'nin aksine tepkisini ortaya koyan Sunoo hyung'un sesini duyduğumda Heeseung hyungun biraz daha yaklaştığını anlamıştım. İçeri aldığı bavulun sürgü sesi kulaklarıma değmeyi bekleyen onun sesinin zeminini hazırlıyordu.

" Sağol Sunoo, hoşbulduk. "

" Sen! Sen çok yüzsüzsün hyung. "

Sunoo hyungun cevabıyla başımı kaldırmıştım. Heeseung hyung sakin kanlı olan birisiydi ama olur ya, bir kavgayı daha kaldıracak halim yoktu.

Heeseung hyung başını sallayarak yanımıza doğru bir kaç adım attı.

" Biliyorum. "

Heeseung hyungun sakin cevabı, Sunoo hyungu daha fazla sinirlendirmeye yeterken Niki kapıyı örterek Jake hyunga yön vermişti.

" Onlar gelmedikçe aramızın düzeleceği yoktu. İlk gittikleri günden beri de Jake hyung ile konuşup ikna etmeye çalışıyordum zaten. "

Jake hyung onu sessizce onayladığında burada ki herkesten ve her şeyden haberdar oldukları aşikardı. Niki onlara her şeyi çoktan bildirmişti.

" Ben sana diyecek kelime bulamıyorum daha fazla Niki. "

" Yanlış bir şey yapmadım. "

" Ne haliniz varsa görün. "

Sunoo hyungun Niki ve Sunghoon hyungun durdurmalarına rağmen yukarı çıkması sonucu yine herkesin buradan dağılacağını hissettiğim için sağa sola bakınmaya başlamıştım.

Sabahları konuşmak için ertelenen konular bu evde öylesine fazlaydı ki, artık içimde birikmesinden yorulur hale gelmiştim. Onlar bir konunun üstünü kapattığında gidişatı iyi kıldıklarını sanıyorlardı belki ama öyle değildi. Yani, en azından benim açımdan.

Suddenly - jaywon Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin