Ben kin tutamam

18 5 2
                                    

-Ya ne var sanki bunda?

-Şuan ağır saçmalıyorsun Dilek.

-Ya bi durur musun, Efeciğim sadece kameraların karşısında sevgili imajı vereceksiniz ortada gerçek olan bir şey yok. Daha önceki dizide de bu istenmişti ve problem olmamıştı. Şimdi neden bu kadar büyüttüğünü anlayamıyorum.

-İstemiyorum da ondan. Daha önce de sizin zorlamanızla olmuştu. Sırf reytingimiz yükselsin diye. Bak, insanların bir kısmını sevindirmek için halden hale girerken diğer bir kısmı linçliyor ve ben bundan nefret ediyorum.

- Ama bunlar hep olacak ki. Sen bunu bilerek başladın oyunculuğa öyle değil mi?

-Evet. Ama yine de..

-O zaman itiraz etmek yok. Önceliğin İnsanların fikirleri değil senin fikrin olmalı. Yoksa daha fazla dayanabileceğini sanmıyorum. Hadi hazırlan biran önce seni bekliyoruz.

Evet oyunculuğu seviyordu ama yıllardır içine sinmeyen şeyler vardı. Belki de insanların sözlerini kafaya takarak erken yaşlanmasına sebep olacaktı bu gidişle. Bunu bir şekilde aşmalıydı.

-Bakalım bugün neler yapacakmışım dedi küçük not defterini açarak.
-Partnerimle pozlar vereceğim,bir dergide "sevgi" konulu röportaj yapılacak. Okunması gereken 2 kitap, çalışılması gereken 3 sınav var. Ve daha haftanın başındayız. Çok güzel bir hafta.

Masanın üzerindeki telefonu çalınca açmak için yerinden doğruldu. Arayan annesiydi.

● Anneciğim?

● Nasılsın?

● İdare eder. Bugün bayağı yoğun geçecek gibi.

● Öyle mi? Bende bugün için bir şeyler yaparız diye düşünmüştüm.

● Babam nasıl?

● Sana kızdığı için şimdi kendine kızıyor... Efe, lütfen eve dön. Baban gerçekten söylediği sözlerden pişman. Bir haftadır eve gelmiyorsun.Ben..seni çok özledim oğlum.

●Ben kin tutamam, biliyorsun. Sadece biraz sakin kafayla düşünmesini istedim.

● Geliyorsun yani?

●Bugün gelemem belki, dediğim gibi bugün çok yoğunum.

●Tamam. Yarın görüşürüz o zaman.

● Görüşürüz.

Aramayı kapattığında yine bir yığın bildiri geldiğini gördü genç adam. Yine aynı kişi..

"Rasulullah (s.a.v.) şöyle buyurdu:

Akıllı kişi nefsine hâkim olan ve ölüm sonrası için çalışandır."

Yine başladı diye düşündü Efe. Oflayıp cebine koydu telefonunu.

-Efe hazır mısın? diye seslendi senarist.

-Evet, geliyorum.

U.K.S.K.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin