Zehirli sarmaşık

6 4 1
                                    

-Baksana bizi shipliyorlar.

-Ay evet gözüm kanadı. Çok saçma.

-Neden olmasın? Bence bizden güzel ikili olurdu diye imayla sorusunu yöneltti genç adam. Kız ise buz gibi donmuştu.

-Hey şaka yaptım deyip gülünce genç kız yanındaki yastığı Yiğit'e fırlattı.

- Ben sana demedim mi pislik yapmayacaksın diye.

- Tamam tamam dur.

-Ship demişken, okuldaki kız n'oldu? Açılamadın değil mi?

-Kız kitap bağımlısı gibi, kafasını kaldırıp iki çift laf edemedim ki.

-Sana bir şey diyeyim mi? Bu kızla pek olurunuz yok gibi.

-Niye öyle dedin ki?

-Yani anlatımına göre kız çok asosyal. Sen de kalabalığı pek sevmezsin ama senin sosyal olman lazım. Sonuçta ünlü biri olduğun için bir çevren var. Onun ise kitap okumaktan kimseyle konuşmadığını söylüyorsun. Ayrıca seninle muhatap olan kişinin göz teması kurması çok önemli sana göre, öyle değil mi?

-Öyle ama..

- Ama kızın kitaptan kafasını kaldırmamasına rağmen ondan hoşlandığını söyleyeceksin. İstersen şansını dene. Ama bence bu kızla olsan bile birlikteliğiniz çok uzun sürmez. Dost tavsiyesi.

-Çok sağol ya, içimi ferahlattın.

Senarist karavanın kapısından başını göstererek genç yıldızlara seslendi.

Bugünkü çekimimiz Sultan Ahmed Camii'nde olacak gençler, hazır mısınız?

- Her zaman ki gibi!👍

- Hazırız.

.....

Sahne için hazırlık yaparlarken ezan okunmaya başladı. Sahnenin hazır olmasını beklerken etrafına bakındı genç adam. Kimisi oturmuş ezanı dinliyor, kimisi elindeki poşetleri bırakıp banka oturup mendiliyle terini siliyor, kimisi de sıvalı kollarını indirmeye çalışıyor, namaza yetişmek için hızlı adımlarla yürüyordu. Ezan ise..içinde çok tuhaf bir his bırakmıştı Yiğit Efe'nin.

Çekim yapılırken camiinin içine girdiğinde içindeki o tuhaf his yeniden baş göstermişti. Neler oluyordu? İlk defa böyle hissediyorum sanırım diye düşündü.

...

Eve geldiğinde ailesi uyumuş, sadece annesinin onu bekliyor olduğunu gördü. Annesini seviyordu. Oyunculuk bir yana annesi bir yana idi.

-Aç mısın bi tanem?

-Yok anneciğim aç değilim. Hadi sende uyu, benimde çok uykum var zaten.

- Tamam canım, iyi geceler. deyip annesi oğlunun yanağından öptü ve odasına çekildi. Ve Yiğit Efe yine düşünceleriyle başbaşa kalmıştı.

Önce gelen mesajlar, ardından o gece adamlara müdahale edip hiç bir şey demeden giden yüzü kapalı kız, sonra 3 gündür gördüğü aynı rüya. Ve bugün hissettiği o tuhaf his. Elini kalbine götürüp o içindeki tuhaf hissi dinledi bir süre. Bunlar ne anlama geliyordu?

Bunlar bir işaret olmalıydı. Belki o kız yardımcı olabilirdi.

Sosyal medya hesabına girip kıza mesaj atacaktı ki kızın bir mesaj daha atmış olduğunu ve kendisini engellediğini gördü. Anlamını pek anlamasa da veda mesajı olduğu ortadaydı.

"Hoşça bak zâtına kim zübde i âlemsin sen
Merdûm i dîde i ekvân olan âdemsin sen (Şeyh Galip)"

Peki kime soracaktı? Aklına hücum eden sorular zehirli sarmaşık gibi benliğini sararken kim yardım edecekti ona?

*****

U.K.S.K.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin