(Ostavljajte usputne komentare)
@ss.lucia with @ one more
@ss.lucia: mi mundo entero🌍! #weeding
Liked by @andrejkramaric, @n.pavlovic and others
@andrejkramaric: 🌍!
@ss.lucia: amor🧸💙@n.pavlovic: dočekasmo 🥹🩷
@ss.lucia: eh...🩷@sofijamilo: 😍💍
@ss.lucia: 💙Commenting on this post is limited
...
"I kako je biti gospođa Kramarić?", prišla mi je Izabel sa pićem u ruci i sjela pored mene.
"Zapravo ništa posebno. Idalje sam ista Lucija, Bornina seka, mama Renatova i idalje imam osjećaj da ću da rodim.", kažem joj.
"Što si navalila roditi pa roditi. Tek si sedmi mjesec, opusti se malo.", smiruje me.
"Baš toga se i plašim", progunđam.
"Ma neces roditi ranije, ne brini. Sad otputujte natrag za Liverpul i gore se smiri.", nadam se da savjet 100% radi.
"Evo Joška.", podignem glavu i shvatim da nam on prilazi.
"Ej, nisam te stigao ni zagrliti i čestitati ti.", ustanem I on me snažno zagrli.
"Tako sam sretan jer si i ti sretna.", pogledamo se u oči pa ja brzo skrenem pogled. Nasmiješim mu se sjedajuci natrag na stolicu.
"Kako si? Mislim mora da te sve ovo jako umorilo?", upita me.
"Dobro sam. Sreća imam organizatore koji su profesionalci.", aludiram na svoje cure koje su 24 sata dnevno pored mene.
"I ne zaboravi napomenuti da ćeš da rodiš noćas.", podsjeti me Izabel. Ovaj se zbuni.
"Ma pusti ju, Joško.", kažem mu.
"Pusti nju, previše je uzbuđena zbog ovoga pa joj se I beba u trbuhu umirila.", uzme onu čašu sa stola I popije gutljaj.
"Ostavljam vas. Gdje je Mateo?", reče odlazeći.
"Oprosti na ovom, popila je malo.", kažem a on klimne glavom..
"A ti? Čujem da si potpisao za City već idući tjedan. Si uzbuđen?", skrenem s teme.
"Zapravo jako. Nije mala stvar kad te tako velik klub pozove.", iskren je.
"Da i meni je jako drago da smo oboje odrasli.", nasmijem mu se osjećajući nelagodu u trbuhu.
"Da, a kao da smo jučer u školskoj klupi razgovarali o mojoj karijeri i budućnosti.", zaustavi se prije nego ode predaleko. Iako ga itekako razumijem o čemu govori.
YOU ARE READING
•AKO IŠTA VRIJEDI•
FanfictionAko išta vrijedi, zar to nije ljubav? Druga sezona priče "Par minuta za nas" sa nešto drugačijom radnjom i mnogo više likova. 🤍 (Da biste ovu razumjeli u potpunosti bilo bi poželjno da pročitate prethodnu sezonu priče)