Bab 8 : Cikgu Fatimah

2.7K 32 1
                                    

Seminggu sudah berlalu semenjak peperiksaan SPM selesai. Amirah berasa sungguh gembira kerana dia kini sudahpun menamatkan pelajarannya di peringkat sekolah menengah. Kini dia boleh fokus pada kerja pula.

Selain daripada membantu abangnya di kebun getah, dia juga mempunyai pekerjaan sampingan. Apabila teringat kerja sampingannya, dia teringat akan perbualannya dengan Fatimah pada hari terakhir persekolahan.

"Kamu kenal ustazah Afifah?" Soal Fatimah.

"Mesti lah saya kenal. Dia ajar saya masa Form 4 dan form 5." Jelas Amirah.

"Baguslah kamu kenal. Dia minta tanyakan kamu kalau kamu boleh puaskan dia?" Ujar Fatimah.

"Tapi dia kan perempuan?" Amirah berasa pelik.

"Itulah sebabnya dia nak kamu puaskan dia. Dia tu lesbie." Jelas Fatimah.

"Maksud cikgu yang ustazah Afifah tu lesbian? Saya mana reti buat semua tu." Jelas Amirah.

"Itulah sebabnya kamu kena training dulu. Saya boleh tolong kamu kalau kamu nak." Ujar Fatimah.

"Tapi saya tak suka lah hubungan songsang ni." Amirah keberatan.

"Kamu nak duit tak?" Soal Fatimah.

"Nak tu nak, tapi.." Amirah masih lagi keberatan.

"Kamu balik dulu fikir masak-masak, nanti kamu bagitahu saya sama ada kamu nak ke tak." Ujar Fatimah sambil mengusap pipi Amirah.

==================================================================================

Beberapa hari sudah berlalu, kelihatan Amirah sedang menunggu seseorang di hadapan rumahnya. Seketika menunggu, muncul sebuah kereta Toyota Corolla Altis menghampiri perkarangan rumahnya.

"Adik nak pergi mana?" Soal Mahani yang sedang duduk di atas kerusi roda.

"Adik nak pergi rumah cikgu adik. Dia nak minta tolong adik untuk kemaskan rumah dia." Bohong Amirah.

"Kalau macam tu takpe lah. Kat rumah orang nanti jaga perangai tau." Nasihat Mahani.

"Baik ibu, adik pergi dulu ye." Amirah meminta diri.

Dia kemudian menuruni anak tangga, lalu terus menuju ke kereta yang berada di hadapan rumahnya. Dia terus membuka pintu kereta, lalu mengambil tempat di sebelah Fatimah yang berada di bahagian pemandu.

"Dah lama tunggu?" Soal Fatimah sambil merenung wajah Amirah.

"Tak lah, baru je lagi. Kenapa cikgu tengok saya macam tu?" Amirah berasa pelik dengan renungan tajam gurunya itu.

"Rasanya ni first time saya tengok kamu freehair. Kamu memang natural beauty kan?" Puji Fatimah.

Selama dia menjadi guru kepada muridnya itu, dia hanya melihat gadis itu mengenakan pakaian seragam sekolah sahaja. Ini kali pertama dia melihat gadis itu tanpa seragam sekolah dan mendedahkan rambutnya.

"Mana ada, saya biasa-biasa je." Amirah berasa malu dipuji.

"Kita pergi rumah saya sekarang ye." Pelawa Fatimah.

"Saya ikut je." Balas Amirah.

Tanpa berlengah Fatimah terus memandu keretanya meninggalkan perkarangan rumah Amirah. Hari ini dia akan mengajar anak muridnya itu untuk menjadi seorang call girl tanpa mengenal jantina.

==================================================================================

"Masuk lah." Pelawa Fatimah sebaik tiba di hadapan rumahnya.

Amirah menuruti lalu melangkah kakinya mengekori Fatimah dan menuju ke dalam rumah itu. Ketika berada di dalam rumah itu, Amirah meninjau-ninjau rumah tersebut untuk melihat kelibat orang lain.

"Cikgu tinggal dengan siapa dekat sini?" Soal Amirah.

"Saya tinggal sorang je dekat sini." Balas Fatimah.

"Saya nak tanya sikit boleh, cikgu dah kahwin ke belum?" Amirah inginkan kepastian.

"Saya dah kahwin tapi belum ada anak. Suami saya tak tinggal sini, dia mengajar di negeri lain." Balas Fatimah.

"Oh PJJ lah ye. Suami cikgu tahu yang cikgu buat kerja sampingan ni?" Amirah ingin tahu.

"Mesti lah dia tak tahu. Mati saya kalau dia tahu." Balas Fatimah.

"Kenapa cikgu pilih buat kerja sampingan ni? Gaji sebagai guru sekolah tak cukup ke?" Amirah ingin tahu lagi.

"Bukan masalah duit, tapi saya buat semua ni untuk isi kebosanan hidup saya. Saya juga suka tengok gadis lain enjoy sama-sama dengan saya apabila jadi call girl ni." Jelas Fatimah.

"Cikgu tak risau ke kalau suami cikgu tahu kerja sampingan cikgu ni?" Amirah menyoal lagi.

"Kamu ni banyak tanya lah. Kamu nak start tak belajar buat lesbie ni?" Fatimah mengubah topik perbualan.

"Saya ikut cikgu je." Balas Amirah.

"Kalau macam tu kita mulakan sekarang ye." Ujar Fatimah.

Wanita itu kemudian mula menanggalkan tudung di atas kepalanya. Kini terlihatlah rambut wanita itu di hadapan mata Amirah. Ini adalah kali pertama dia melihat rambut gurunya itu. Terlihat rambut gurunya itu berwarna perang.

Sungguh cantik rambut yang panjang dan lurus itu, apatah lagi apabila diwarnakan rambut itu. Amirah berasa kagum melihat gurunya itu pandai bergaya dan menjaga penampilan diri. Jauh berbeza dengan dirinya.

"Cantik rambut cikgu. Saya pun teringin lah nak rambut macam cikgu." Ujar Amirah.

"Kalau kamu nak rambut cantik macam ni, kamu kena lah rajin layan lelaki. Dapat bayaran, kamu boleh lah pergi ke saloon." Jelas Fatimah.

"Yang tu nanti dulu lah, buat masa sekarang saya cari duit ni untuk bantu keluarga saya je dulu." Balas Amirah.

Fatimah hanya tersenyum mendengar jawapan Amirah. Dia kini menyambung kembali menanggalkan pakaiannya. Kini blouse yang menutupi bahagian atas tubuhnya pula ditanggal. Terserlah tubuhnya yang cantik.

Kulitnya kelihatan sungguh cerah dan pinggangnya kelihatan sungguh ramping. Setelah itu dia menanggalkan pula skirt labuh yang menutupi bahagian bawah. Kini hanya pakaian dalamnya sahaja yang tinggal.

Namun pakaian dalamnya itu juga kini telahpun ditanggalkan. Maka berbogel lah Fatimah di hadapan mata Amirah ketika ini. Amirah hanya mampu menelan air liur melihat kecantikan tubuh gurunya itu.

Sungguh terpesona melihat potongan badan wanita itu. Ia mampu mencairkan bukan sahaja lelaki, malah wanita juga tidak terkecuali mampu digoda. Fatimah kemudian berjalan menghampiri Amirah.

"Kamu bogel pula ya." Pinta Fatimah.

"Saya segan lah cikgu." Balas Amirah.

"Janganlah segan. Biar saya bogelkan kamu ya." Ujar Fatimah.

Dia kemudian menarik baju T yang dipakai oleh gadis itu. Amirah hanya mampu menuruti lalu mengangkatkan kedua-dua belah tangannya ke atas. Ini supaya mudah untuk wanita itu menanggalkan bajunya.

Setelah baju itu ditanggal, kini seluar track yang dipakai oleh Amira pula dilucut oleh Fatimah. Kini hanya yang tinggal adalah pakaian dalam Amirah sahaja. Namun pakaian dalam itu juga tidak selamat.

Bersambung...

Amirah AqilahWhere stories live. Discover now