Bab 9 : Belajar menyongsang

2.3K 26 1
                                    

Setelah baju itu ditanggal, kini seluar track yang dipakai oleh Amira pula dilucut oleh Fatimah. Kini hanya yang tinggal adalah pakaian dalam Amirah sahaja. Namun pakaian dalam itu juga tidak selamat.

Kini Fatimah sudahpun menanggalkan pakaian dalam yang menutupi tubuh Amirah. Maka berbogel lah Amirah di hadapan mata Fatimah. Dia menjadi malu lalu menutup payudaranya dengan tangan kiri, manakala farajnya dengan tangan kanan.

Rasanya ini adalah kali pertama dia berbogel di hadapan mata orang lain semenjak dia akil baligh. Jadi dia sangat malu dan tidak selesa apabila tubuhnya menjadi renungan mata Fatimah yang tajam itu.

Fatimah melihat dari hujung rambut ke hujung kaki tubuh bogel Amirah. Terkedu melihat bertapa cantiknya tubuh gadis itu. Dia hanya mampu menelan air liur melihat bertapa mengiurkan bentuk tubuh itu.

"Kita boleh mulakan sekarang ye." Ujar Fatimah.

"Kita nak mulakan macam mana ni?" Amirah inginkan kepastian.

"Kita mulakan dengan bercium dulu." Balas Fatimah.

"Baiklah." Amirah mula bersedia.

Tanpa berlengah, Fatimah merapatkan wajahnya ke wajah Amirah. Bibir gadis itu dicari, lalu kedua-dua mereka mula bercium mulut. Kelihatan sungguh sensual perbuatan yang dilakukan oleh kedua-dua wanita cantik itu.

Amirah menikmati ciuman itu dengan penuh ghairah. Dia merasakan ciuman itu lebih berahi jika dibandingkan dengan tempoh hari. Mungkin kerana Fatimah kini bukan sahaja bercium, namun bermain dengan lidahnya.

Amirah juga cuba membalas ciuman itu dengan memainkan lidahnya. Dia perlu belajar teknik bercium dengan betul sebelum melakukan kerja sampingannya. Dia yakin selepas ini pelanggannya akan meminta bercium.

Jadi dia perlu memperluaskan ilmu dan tenik bercium dengan betul. Sambil berciuman mulut, kedua-dua wanita bogel itu saling berpelukan. Sentuhan kulit Fatimah membuatkan Amirah menjadi semakin berahi.

"Dah, sekarang kita pergi lebih jauh pula." Ujar Fatimah setelah seketika mereka berciuman mulut.

"Pergi jauh macam mana tu?" Amirah inginkan kepastian.

"Kamu duduk atas sofa." Arah Fatimah. Amirah menuruti lalu melabuhkan punggungnya di atas sofa.

"Lepas tahu cara bercium, kamu mesti kena tahu cara hisap breast." Ujar Fatimah.

Dia kemudian duduk berlutut di hadapan Amirah. Kedua-dua tangannya kemudian memegang kedua-dua belah payudara gadis itu. Dia mengusap-usap payudara itu sambil menggentel-gentel puting di hujung payudara.

"Kita bagi keras dulu puting ni." Ujar Fatimah yang tangannya masih rancak menggentel.

"Arghh!" Amirah mendesah dek kerana gentelan tersebut.

"Bila dah keras, barulah kita mula hisap." Ujar Fatimah.

Dia kemudian memasukkan payudara di sebelah kanan Amirah ke dalam mulutnya. Manakala tangan kirinya masih lagi menggentel puting di sebelah kiri. Sesekali dia menggigit manja puting yang mengeras itu.

"Ehmm! Ehmm!" Amirah mula menikmati hisapan tersebut.

Setelah puas menghisap payudara sebelah kanan, kini Fatimah beralih pula ke payudara sebelah kiri. Hisapannya kini silih berganti di antara kiri dan kanan. Amirah kini menjadi semakin tidak keruan.

"Macam mana?" Soal Fatimah.

"Best." Balas Amirah.

"Boleh dapat tangkap tak cara nak bagi hisapan ni?" Soal Fatimah lagi.

"Rasanya boleh kot." Jawab Amirah.

"Kalau macam tu kamu cuba hisap breast saya." Arah Fatimah.

Dia kemudian memanjat tubuh Amirah, lalu duduk di atas peha gadis itu. Kini payudaranya betul-betul berada di hadapan mata Amirah. Gadis itu tidak membuang masa lalu menggentel-gentel puting di kedua-dua belah payudaranya.

Setelah yakin puting itu sudahpun mengeras, Amirah terus sahaja memasukkan payudara Fatimah ke dalam mulutnya. Dia mula memberikan hisapan ke atas payudara itu dengan cara yang diajar oleh Fatimah sebentar tadi.

"Bagus, baru 1st time hisap, saya dah boleh rasa nikmat hisapan awak." Puji Fatimah.

Dia kemudian mengusap-usap rambut Amirah tatkala menerima hisapan itu. Walaupun masih tidak berpengalaman, namun hisapan itu tetap menaikkan syahwatnya. Terasa sungguh syahdu payudaranya dihisap.

"Macam mana dengan hisapan saya?" Soal Amirah setelah seketika menghisap payudara Fatimah.

"Rasanya kamu dah boleh dah ni, sebab kamu berjaya buatkan saya jadi bernafsu." Jelas Fatimah.

"Kira dah lulus lah ni?" Amirah inginkan kepastian.

"Ada satu lagi yang kamu kena pandai selain daripada bercium dan hisap breast." Ujar Fatimah.

"Apa dia?" Amirah ingin tahu.

"Jilat pussy. Ini yang paling penting." Ujar Fatimah.

"Macam mana tu?" Amirah ingin tahu.

Tanpa memberi penjelasan, Fatimah terus turun dari atas tubuh Amirah. Dia kemudian duduk berlutut di hadapan gadis itu. Dia mengangkangkan kedua-dua belah peha Amirah dengan luas.

Jelas kelihatan alat sulit gadis itu di hadapan matanya. Faraj gadis itu nampak kemas dengan bulu-bulu yang tumbuh hanya pendek sahaja. Fatimah tidak membuang masa lalu memainkan jarinya di belahan faraj itu.

Terasa ada air mazi yang sudahpun bertakung di belahan faraj itu. Dia kemudian merapatkan wajahnya ke permukaan faraj itu. Dikeluarkan lidahnya, lalu dia tidak membuang masa dan mula memberi jilatan.

"Arghh! Arghh!" Amirah menjadi tidak tahan dengan jilatan itu.

Ini adalah kali pertama dalam hidupnya kemaluannya dijilat oleh seseorang. Tidak dapat dibayangkan bertapa enaknya jilatan itu. Kenikmatan itu terasa seperti tubuhnya terkena renjatan elektrik.

Melihat gadis itu seperti kekejangan, Fatimah terus melajukan jilatannya. Semakin laju dijilat faraj itu, semakin banyak air mazi yang mengalir keluar. Tanpa berlengah dia terus sahaja menghirup air itu.

"Ehmm! Ehmm!" Amirah hanya mampu mengetap bibirnya menahan kesedapan jilatan itu.

Kakinya kini mengepit wajah Fatimah bagi menahan asakan jilatan itu. Namun Fatimah kini semakin melajukan jilatan ke atas faraj gadis itu. Terasa sungguh enak menikmati air berahi gadis yang masih dara itu.

"Macam mana, sedap tak rasa kena jilat?" Soal Fatimah setelah seketika memberikan jilatan.

"Sedap sangat, tak pernah saya rasa sesedap ini." Jujur Amirah.

"Boleh tak rasanya kalau nak bagi jilatan ni?" Fatimah inginkan kepastian.

"Rasanya boleh kot." Balas Amirah.

"Kalau macam tu kamu pula bagi jilatan dekat saya." Arah Fatimah.

Kini mereka berdua menukar tempat pula. Kali ini Fatimah yang duduk di atas sofa, manakala Amirah duduk berlutut di hadapan wanita itu. Wajahnya dirapatkan ke faraj gurunya yang ditutupi oleh bulu yang agak lebat.

Dia mengusap-usap bulu itu sebelum mula memberikan jilatan. Apabila bibirnya bersentuhan dengan faraj itu, serentak dengan itu air mazi Fatimah mengalir keluar dan membasahi belahan farajnya.

Ketika itulah Amirah merasai sendiri air mazi wanita buat kali pertama. Lidahnya terasa payau dan kelat ketika ini. Walaupun rasa air mazi itu tidak sedap, namun dia tidak boleh berhenti.

Bersambung...  

Amirah AqilahWhere stories live. Discover now