Bab 13 : Abang

2.8K 34 0
                                    

Amirah hanya terbaring di atas katil dengan fikirannya sedang kusut. Ini kerana dia teringatkan permintaan Gafar tempoh hari. Ketika memberikan blowjob kepada lelaki itu, lelaki itu meminta sesuatu.

Tiga hari lepas : -

"Sampai bila nak blowjob je?" Soal Gafar.

"Dah tu tuan pengetua nak apa lagi?" Amirah pula menyoal sambil mengesat air mani yang masih berada di hujung zakar lelaki itu.

"Nak lebih dari ni lah." Ujar Gafar.

"Kan saya dah cakap yang saya hanya buat blowjob je. Saya tak buat atas ranjang." Jelas Amirah.

"Dah tu kamu taknak duit lebih ke? Setakat blowjob baru RM100. Kalau buat seks dapat RM200." Jelas Gafar.

"Saya tak bersedia lah nak buat benda-benda tu." Balas Amirah.

"Apa kata saya naikkan ke RM300, kamu nak tak?" Gafar mengharap.

"Bukan masalah bayaran, tapi body saya masih tak bersedia." Amirah tak tahu bagaimana mahu menerangkan.

"Ok lah saya naikkan ke RM400, kamu nak?" Gafar masih mengharap.

"Tapi saya..." Amirah berbelah bahagi.

"Ok lah last, saya offer kamu RM500. Nak ke tak nak?" Soal Gafar.

"Bagi saya sikit masa lagi boleh tuan, saya nak fikir masak-masak dulu." Pinta Amirah.

"Ok lah saya bagi kamu masa, tapi jangan lama-lama sanga tau fikir tu. Saya dah sangap sangat nak merasa tubuh kamu ni." Jujur Gafar sambil membetulkan semula seluarnya.

Kembali ke masa kini :-

Amirah hanya termenung memikirkan sama ada mahu menerima tawaran lelaki itu ataupun tidak. Dia sebenarnya tidak rela, namun bayaran yang ditawar sungguh lumayan. RM500 bagi dirinya sungguh banyak.

Tidak pernah dia memegang duit sebanyak itu selama ini. Walaupun sangat tertarik dengan tawaran itu, namun dia tidak mahu menyerahkan daranya kepada pengetuanya itu. Sangat rugi dirasakannya jika memberi benda paling berharga miliknya.

Tiba-tiba dia terfikir untuk menyerahkan daranya kepada lelaki lain yang lebih layak. Jadi dia tidak perlu risau jika untuk menyerahkan tubuhnya kepada Gafar. Namun siapakah lelaki yang lebih layak mendapatkan daranya?

Dia juga tidak pasti siapakah yang paling layak untuk meragut kesuciannya. Sedang dia memikirkan hal itu, tidak sedar malam semakin larut. Dia kemudian mengambil keputusan untuk tiidur sahaja.

==================================================================================

Keesokan pagi :-

"Kan along dah cakap yang Mira tak payah tolong along. Along boleh menoreh sorang-sorang je." Bebel Amirul.

"Kenapa pula? Kan Mira dah habis SPM, jadi Mira dah boleh fokus pada kerja." Balas Amirah.

"Kalau Mira nak kerja, pergi lah cari kerja di pekan tu. Cari kerja yang lebih sesuai dengan Mira. Bukannya kerja dekat kebun ni." Omel Amirul.

"Kerja mana-mana pun sama je. Along, jomlah kita ke pondok. Dah siap dah ni kita toreh semua pokok." Ujar Amirah.

"Yelah." Balas Amirul sambil memerhati setiap pokok untuk melihat jika ada yang tertinggal ataupun tidak.

Setelah yakin tiada pokok yang tertinggal, beliau terus mengekori Amirah dan menuju ke pondok. Kedua-dua beradik itu kemudian duduk di lantai pondok sambil menikmati kuih yang dibawa mereka.

"Along nak tanya, adik buat kerja sambilan tu lagi ke?" Soal Amirul sebaik selesai menjamah makanan.

"Haah, tapi blowjob dan handjob je. Lebih dari tu adik tak buat lagi." Balas Amirah.

"Adik tak rasa malu ke buat semua benda tu?" Amirul ingin tahu.

"Mesti lah malu, tapi bila tengok bayarannya adik tak rasa malu dah." Jelas Amirah.

"Kalau boleh janganlah buat kerja tu lagi. Along sayang adik, along taknak adik buat kerja kotor macam tu." Luah Amirul.

"Takde apa yang kotor kerja macam tu pun. Along ni risau sangat lah." Balas Amirah.

"Aduh, tak tahu lah nak nasihat adik macam mana lagi." Amirul seperti berputus asa.

"Along, adik rasa adik dah bersedia buat lebih dari oral seks." Jelas Amirah.

"Jangan dik, along taknak adik gadaikan dara adik!" Tegas Amirul.

"Adik dah nekad along, adik tetap nak buat juga. Along rasmikan adik nak tak?" Pinta Amirah.

"Rasmikan? Apa maksud adik?" Amirul tidak mengerti.

"Adik nak serahkan dara adik dekat along. Jadi takde lah adik menyesal kalau nak guna body adik untuk buat duit lepas ni." Jelas Amirah.

"Adik dah gila ke? Kenapa adik tak fikir macam perempuan normal yang lain kat luar sana?" Amirul tidak mengerti dengan sikap adiknya itu.

"Perempuan dekat luar sana pun ramai yang berfikiran macam adik. Along rasmikan adik ye?" Amirah mengharap.

"Adik jangan merepek boleh tak? Along taknak!" Amirul tetap dengan pendiriannya.

"Along, ni ada duit seratus. Adik dapat masa buat kerja sambilan adik hari tu." Amirah menghulur dua keping nod RM50.

"Along taknak duit adik, yang along nak adik simpan dara adik tu. Itu jelah harapan along." Luah Amirul.

Amirah juga masih dengan pendiriannya. Dia kemudian menyandarkan bahunya, lalu memasukkan duit seratus ringgit itu ke dalam poket abangnya. Amirul cuba mengeluarkan kembali, namun dihalang oleh Amirah.

"Along sayang adik tak?" Soal Amirah sambil memegang kedua-dua belah pipi abangnya.

"Mestilah sayang. Adik adalah satu-satunya adik yang along ada." Balas Amirul.

"Kalau sayang..." Tanpa menghabiskan kata-kata, Amirah terus mencium mulut abangnya itu.

Amirul hanya membiarkan apa yang dilakukan oleh adiknya. Ini bukanlah kalli pertama kedua-dua beradik itu berciuman mulut. Mereka sudah acapkali melakukan perbuatan itu sebelum ini.

"Adik sayang along." Ucap Amirah setelah ciuman mereka terpisah.

"Along pun sayang adik." Balas Amirul.

Sebaik lelaki itu menghabiskan kata-kata, Amirah kembali mencium bibir lelaki itu. Dia sudah nekad untuk menyerahkan tubuhnya kepada Amirul. Dia yakin abangnya itu lelaki yang paling layak menerima daranya.

Kini dia menolak tubuh abangnya supaya berbaring di atas lantai pondok itu. Amirul rasa beliau tidak dapat menghalang perbuatan adiknya itu lagi. Beliau tahu bertapa degil dan keras kepala gadis itu.

Jika adiknya itu berkehendakkan sesuatu, sudah pasti beliau tidka mempu menghalang. Jadi beliau hanya mampu mengalah dan membiarkan sahaja perbuatan adiknya. Amirah kini memanjat tubuh abangnya.

Dicari leher lelaki itu, lalu dia mula mencium dan menjilat leher itu. Kini basah lencun leher Amirul dipenuhi air liur adiknya. Walaupun Amirul tidak mahu melakukan perbuatan itu, namun beliau tidak dapat menyorok nafsunya.

Bersambung... 

Amirah AqilahWhere stories live. Discover now