Ketika itulah Amirah merasai sendiri air mazi wanita buat kali pertama. Lidahnya terasa payau dan kelat ketika ini. Walaupun rasa air mazi itu tidak sedap, namun dia tidak boleh berhenti menjilat.
Dihirup air mazi yang melelah itu dengan lahap. Walaupun air itu tidak sedap, namun rasanya dapat membangkitkan syahwat sesiapa sahaja. Dia kini semakin melajukan jilatan ke atas faraj gurunya itu.
Wajah Fatimah ketika ini menjadi semakin tidak keruan dek jilatan daripada Amirah. Walaupun kelihatan jilatan itu masih lagi kurang berpengalaman, namun ia tetap memberikan keghairahan kepadanya.
Lututnya semakin terketar-ketar menikmati jilatan tersebut. Sambil melayani jilatan yang syahdu itu, dia mengusap-usap rambut Amirah. Terasa tubuhnya kini menjadi semakin ringan apabila nafsu yang terkurung di dada dilepaskan.
"Macam mana dengan jilatan saya?" Soal Amirah setelah seketika memberikan jilatan.
"Sedap sangat." Kini Fatimah tersandar di sofa setelah menemui klimaks daripada hubungan kesongsangan ini.
"Rasanya boleh ke saya buat servis lesbian ni?" Amirah inginkan kepastian.
"Walaupun kamu masih lagi kurang pengalaman, tapi saya yakin kamu boleh jalankan servis ni." Fatimah meyakinkan.
"Kalau macam tu saya rasa saya dah boleh balik kot. Pelajaran kita untuk hari ni dah selesai kan?" Amirah kemudian mengutip semula pakaiannya.
"Amirah, sini kejap." Panggil Fatimah.
"Ada apa cikgu?" Soal Amirah setelah menghampiri gurunya itu.
Namun Fatimah tidak menjawab, sebaliknya terus menarik tangan Amirah. Gadis itu kini terduduk di atas peha Fatimah. Tangannya merayap lalu dibelai tubuh bogel gadis itu dengan penuh manja.
"Rasa macam taknak bagi kamu balik." Ujar Fatimah lalu mengusap-usap pipi Amirah.
"Tapi saya ada kerja lagi lepas ni nak buat." Balas Amirah.
Namun Fatimah tidak mempedulikan, sebaliknya menarik wajah gadis itu menghampiri wajahnya. Dicari bibir gadis itu, lalu kedua-dua wanita cantik itu berciuman mulut lagi. Dipeluk erat tubuh bogel Amirah.
Seperti tidka mahu dilepaskan gadis yang sungguh cantik itu. Mahu sahaja dia menghabiskan masa bersama-sama gadis itu. Nafsunya semakin mencanak-canak setiap kali dia berada berhampiran dengan gadis itu.
==================================================================================
Jantung Amirah berdegup dengan kencang tatkala sudahpun berada di kuarters guru. Dia kini berdiri di hadapan pintu rumah ustazah Afifah. Dia memberanikan diri untuk mengetuk pintu rumah itu.
"Oh Amira, dah sampai? Jomlah masuk." Pelawa Afifah sebaik membuka pintu dan melihat wajah bekas anak muridnya itu.
"Ustazah tinggal dengan siapa dekat sini?" Soal Amirah sebaik melangkah kakinya ke dalam rumah itu sambil matanya memerhati sekeliling untuk mencari kelibat orang lain.
"Saya tinggal sorang je dekat sini. Ehh duduk lah." Pelawa Afifah lagi. Amirah menuruti lalu duduk di atas sofa.
"Kamu tunggu sekejap ye, saya nak buat air dulu." Ujar Afifah.
"Eh tak payah lah susah-susah ustazah, saya pun datang sekejap je." Amirah cuba menghalang gadis itu.
"Takpe, kamu tunggu sekajap." Afifah kemudian beredar dan menuju ke dapur.
Amirah hanya memerhati gurunya itu berjalan menuju ke dapur. Rasanya ini kali pertama dia melihat wanita itu tidak mengenakan tudung labuh dan baju labuh. Wanita itu hanya mengenakan baju tidur sepasang dan melilit tuala di kepala.
Walaupun gurunya itu tidak mengenakan makeup di wajah, namun tetap terlihat bertapa cantiknya wajah wanita itu. Dia sendiri tidak tahu kenapa ustazahnya itu mengambil keputusan untuk menjadi lesbian.
Dengan wajah secantik itu, sudah pasti ramai lelaki yang akan jatuh hati kepadanya. Seketika menunggu, akhirnya kelibat Afifah muncul di ruang tamu. Wanita itu membawa dulang yang berisi jug air.
"Maaflah air bujang je." Ujar Afifah lalu menuangkan air oren ke dalam gelas, lalu menghulur kepada Amirah.
"Terima kasih ustazah." Amirah kemudian menyambut huluran gelas itu.
Tanpa berlengah dia mula meminum air yang dibuat oleh gurunya itu. Ketika itu jugalah Afifah menuju ke sebelah Amirah, lalu melabuhkan punggungnya di sebelah gadis itu. Dia hanya memerhati gadis itu minum.
"Saya nak tanya sikit lah, kenapa ustazah tak balik kampung? Kan sekarang cuti sekolah, jadi semua cikgu yang duduk kuarters dekat sini dah balik kampung." Amirah memulakan perbualan.
"Saya sebenarnya dah balik kampung dah pun, tapi dua hari lepas saya balik sini semula." Balas Afifah.
"Sebab apa?" Amirah ingin tahu.
"Sebab saya horny. Saya sebenarnya nak minta tolong cikgu Fatimah, tapi dia cakap dia tak boleh sebab dia nak balik rumah suami dia. Jadi dia offer kamu dekat saya." Jelas Afifah.
"Oh yeke? Kenapa nak buat dengan perempuan juga? Kenapa taknak buat dengan lelaki?" Amirah inginkan kepastian.
"Saya dah pernah buat dengan lelaki, tapi tak sedap. Bila saya try buat dengan perempuan, barulah saya dapat rasa nikmatnya." Jelas Afifah dengan tangannya kini menjalar ke peha Amirah.
"Oh yeke? Saya pun tak tahu nak cakap perbezaannya sebab saya tak pernah lagi buat dengan lelaki." Ujar Amirah.
"Kamu nak ke tak ni buat dengan saya?" Afifah inginkan kepastian sambil tangannya kini menjalar ke celahan kangkang Amirah.
"Saya ok je kalau ustazah bayar saya dengan setimpal." Balas Amirah.
"Pasal bayaran tu jangan risau. Jom ikut saya ke bilik." Afifah kemudian menarik tangan pelajarnya itu.
Amirah menuruti lalu bangun dan berjalan bersama-sama dengan Afifah. Mereka berjalan beriringan menuju ke bilik tidur Afifah. Ketika berada di dalam bilik tidur gurunya itu, Amirah berasa kagum.
"Kemasnya bilik ustazah." Puji Amirah dengan matanya meleret ke setiap pelusuk bilik itu.
"Saya jarang usik barang-barang dalam bilik saya ni, tu yang bilik ni kemas je." Afifah kini memeluk tubuh Amirah dari belakang.
Amirah memalingkan wajahnya ke belakang dan kini mata kedua-dua mereka saling bertentang. Kedua-dua mereka merapatkan wajah sesama mereka, lalu mulut mereka kini bertemu dan bersatu.
Satu ciuman yang panjang dan ghairah terjadi di antara mereka. Kini Amirah sudahpun memalingkan tubuhnya dan kedua-dua mereka kini mengadap di antara satu sama lain. Afifah membelai pipi Amirah.
Terasa sungguh lembut pipi anak gadis itu. Dirapatkan kembali wajahnya ke wajah Amirah, lalu dia mencium kedua-dua belah pipi gadis itu. Setelah itu dahi gadis itu juga tidak terlepas dari ciumannya.
Kini Amirah mula mengorak langkahnya dan menarik tuala yang meliliti kepala gurunya itu. Maka terdedahlah rambut gurunya itu di hadapan matanya buat kali pertama. Agak terkejut kerana rambut itu diwarnakan perang.
Ini kerana wanita yang berada di hadapan matanya kini adalah seorang ustazah yang kelihatan sungguh warak dan alim. Siapa sangka wanita itu juga mempunyai citarasa untuk mewarnakan rambut.
Amirah membelai-belai rambut yang agak panjang itu. Terasa sungguh lembut dan haruman yang sungguh wangi dari rambut itu. Haruman itu telah membuatkan dirinya menjadi semakin bersyahwat.
Dia kemudian memberikan ciuman di kedua-dua belah pipi Afifah. Setelah itu dahi wanita itu juga menjadi sasaran ciumannya. Dia semakin berani lalu mula memberikan jilatan ke atas leher jinjang wanita itu.
Bersambung...
YOU ARE READING
Amirah Aqilah
FanfictionAmirah Aqilah, namanya secantik wajahnya. Namun sayang kerana sikapnya tidak secantik namanya. Akibat kehidupan susah yang dilalui oleh Amirah, dia mengambil keputusan untuk mengubah hidupnya. Namun sayang dia memilih jalan yang singkat untuk hidup...