Bab 17 : Pengetua

2.8K 38 2
                                    

Ini menunjukkan bahawa Amirah masih fresh dan tidak disentuh oleh mana-mana lelaki. Gafar merasa sungguh gembira kerana menjadi orang yang terawal dapat menikmati kesedapan tubuh itu.

"Apa kata kamu pula duduk bawah." Cadang Gafar.

"Ok je." Balas Amirah.

Mereka berdua kini bertukar posisi pula. Kali ini Amirah pula berbaring di atas katil, manakala Gafar berada di atas gadis itu. Dikangkangkan kedua-dua belah peha Amirah, lalu dirapatkan zakarnya ke belahan faraj gadis itu.

Perlahan-lahan dimasukkan zakarnya ke dalam faraj itu. Setelah keseluruhan zakarnya berada di dalam faraj itu, Gafar tidak membuang masa lalu memulakan tujahannya. Dihayun tubuhnya ke depan dan ke belakang.

Sambil memberi tujahan, beliau cuba mengambil kesempatan mencium bibr Amirah. Namun gadis itu lebih tangkas dan mengelak setiap percubaan ciuman daripada lelaki itu. Dia tidak selera mahu bercium dengan lelaki itu.

Walaupun tubuhnya telah dijarah oleh lelaki itu, namun dia tidak mahu bibirnya menjadi santapan lelaki lain. Bagi dirinya, bibirnya itu hanya boleh dicium oleh lelaki yang dia suka dan cintai sahaja.

Setakat ini hanya abangnya sahaja yang berjaya mencium bibirnya. Setelah gagal mencium bibir Amirah, kini Gafar mensasarkan tempat lain pula. Kali ini sasarannya adalah dua gunung di dada gadis itu.

Ditekup wajahnya di dada Amirah, lalu bibirnya mencari puting di puncak gunung itu. Dimasukkan puting itu ke dalam mulutnya, lalu beliau mula menghisap dengan penuh rakus seperti bayi kelaparan.

Beliau menghisap puting di kedua-dua belah payudara itu secara silih berganti. Terasa sungguh enak dan lazat payudara milik gadis lepasan SPM itu. Ia jauh berbeza jika dibanding dengan wanita berusia.

"Kita tukar posisi lagi ye?" Pinta Gafar setelah seketika mereka melakukan hubungan seks dalam posisi itu.

"Nak tukar posisi macam mana tu?" Soal Amirah.

"Kita buat dalam posisi doggystyle nak tak?" Pinta Gafar.

"Doggystyle? Macam mana tu?" Amirah tidak mengerti.

"Cuba kamu duduk dalam keadaan bersujud." Arah Gafar.

Amirah yang tidak tahu apa-apa itu menuruti arahan tersebut. Dia kemudian mengambil posisi dalam keadaan bersujud dengan punggungnya ditonggengkan. Gafar pula mendatangi gadis itu dari arah belakang.

Dimasukkan zakarnya ke dalam lubang faraj Amirah, lalu beliau memulakan tujahannya. Ssambil menujah, kedua-dua belah tangannya memegang pinggang gadis itu. Disorong dan ditarik tubuh gadis itu.

Amirah hanya menekup mukanya di atas bantal. Terasa sungguh malu pabila dia terpaksa berada dalam keadaan begitu. Tidak pernah sama sekali punggungnya dilihat dalam keadaan begitu tanpa berlapik.

Jelas kelihatan setiap apa yang ada pada bahagian punggung itu. dia juga teringat bahawa dia masih lagi tidak mencukur bulu di sekeliling lubang duburnya. Sudah pasti lelaki itu dapat melihat bulu tersebut.

Ini membuatkan dia menjadi malu dan tidak tahu dimanakah wajahnya perlu disorokkan. Berbeza pula dengan Gafar yang sedang melihat punggung itu. Bagi dirinya punggung Amirah kelihatan sungguh cantik.

Bulu-bulu yang berada di sekeliling lubang dubur gadis itu membuatkan ia lebih seksi dan mengghairahkan. Ini membuatkan beliau semakin melajukan tujahannya. Sambil menujah, ditampar-tampar punggung itu.

Seketika mereka melakukan hubungan seks haram itu, akhirnya permainan mereka tiba di penghujungnya. Gafar mengeluarkan zakarnya dari dalam lubang faraj Amirah, lalu menghala zakar itu ke atas punggung gadis itu.

Tanpa membuang masa beliau terus melancap zakarnya dengan laju. Seketika melancap, akhirnya air yang ditunggu keluar juga. Beliau memuntahkan air maninya bertalu-talu dan memancut ke atas punggung Amirah.

Setelah selesai memancutkan setiap titis air maninya, Gafar kemudian mengambil tuala lalu mengelap air maninya yang berada di punggung Amirah. Setelah selesai, beliau terus berbaring di sebelah gadis itu.

"Dah selesai kan?" Soal Amirah.

"Dah." Balas Gafar.

Setelah mendengar jawapan daripada Gafar, Amirah terus bangkit dari atas katil. Dia kemudian mengutip semula bajunya yang bersepah di atas lantai. Dia cuba memakai semula pakaian itu.

"Eh kenapa kelam-kabut sangat pakai baju awal-awal? Relax lah kita baring-baring dulu." Ujar Gafar.

"Saya tak boleh lama lah cikgu, keluarga saya tunggu dekat rumah. Saya belum tunjuk lagi result SPM saya dekat diorang." Jelas Amirah sambil menayangkan slip peperiksaannya.

"Alah tak boleh bagi alasan apa-apa ke dekat diorang?" Gafar masih mengharap.

"Tak boleh lah cikgu, saya memang nak kena tunjuk result saya secepat mungkin." Balas Amirah yang kini sedang mengenakan semula pakaiannya.

"Yelah-yelah." Gafar terpaksa akur.

Lelaki itu kemudian kembali mengenakan pakaian ke tubuhnya. Setelah selesai menutupi tubuh bogelnya, beliau terus mengeluarkan dompetnya. Dikeluarkan beberapa keping duit dari dalam dompet itu.

"Nah, ni upah untuk kamu hari ni." Gafar kemudian menghulur duit itu kepada Amirah.

Dengan wajah yang dipenuhi senyuman, Amirah terus menyambut huluran tersebut. Dikira duit yang berada di tangannya. Kelihatan jumlah keseluruhan duit yang diterimanya adalah lima ratus ringgit.

"Terima kasih cikgu." Dengan penuh gembira, Amirah terus memasukkan duit itu ke dalam dompetnya.

"Lepas ni saya nak lagi tau." Pinta Gafar.

"Boleh cikgu." Balas Amirah.

Walaupun sebenarnya dia malu dan rasa jijik, namun setelah melihat duit yang banyak sebentar tadi membuatkan dia tidak segan silu bersetuju. Dia perlu membuang perasaan malunya demi kelangsungan hidup.

==================================================================================

"Along termenung apa tu?" Soal Amirah kepada abangnya yang sedang duduk di tangga rumah.

"Along tengah pikir masa depan adik." Balas Amirul.

"Kenapa pula along nak pikir pasal masa depan adik?" Amirah kini duduk di sebelah abangnya itu.

"Keputusan SPM adik elok sangat, dapat 4A. Patutnya adik kena sambung belajar." Ujar Amirul.

"Kan adik dah cakap yang adik taknak lagi sambung belajar dah." Tegas Amirah.

"Adik tak rasa rugi ke kalau tak sambung belajar? Jangan sia-siakan masa depan adik boleh tak?" Bebel Amirul.

"Kan along tahu keadaan keluarga kita ni macam mana? Kenapa along taknak faham ye?" Amirah tidak mengerti.

"kalau pasal duit, along tahu lah nak cari macam mana. Yang tu adik tak payah lah nak risau sangat." Jelas Amirul.

"Bukan pasal duit je, along tengok lah keadaan ibu macam mana. Ibu kan lumpuh, siapa yang nak jaga ibu kalau bukan adik?" Soal Amirah.

"Pasal ibu tu adik jangan lah risau, along akan sentiasa ada di sisi ibu." Tegas Amirul.

Bersambung... 

Amirah AqilahWhere stories live. Discover now