Amirah melangkah kakinya mengekori Gafar ke dalam bilik tersebut. Kelihatan dalaman bilik itu terlihat sungguh cantik dan mewah. Dia dapat merasakan sudah pasti sewa semalaman bilik ini sangat mahal.
"Berapa lah agaknya bayaran satu malam bilik ni ye cikgu?" Soal Amirah.
"Yang tu kamu jangan risau, apa yang penting kamu memang dah bersedia ke?" Soal Gafar.
"D..Dah." Balas Amirah, namun dia sangat gugup ketika ini.
"Kalau macam tu, jomlah kita ke katil." Gafar menarik tangan Amirah dan menuju ke katil.
Semakin Amirah menghampiri katil, semakin kencang jantungnya berdetak. Dia sebenarnya masih lagi berbelah bahagi sama ada mahu melakukan kerja ini ataupun tidak. Adakah keputusannya itu tepat?
"Kalau dah bersedia, jomlah kita mulakan." Pinta Gafar.
"Nak mulakan macam mana ni?" Soal Amirah.
"Itukan tugas kamu sebagai pelayan. Saya sebagai pelanggan, hanya perlu terima servis dari kamu tu." Balas Gafar.
Amirah juga buntu bagaimana mahu memulakan servisnya. Walaupun sudha berlatih bersama dengan Amirul sebelum ini, namun dia masih lagi belum mahir sepenuhnya. Terasa seperti awal pula memulakan tugas.
Namun sudah terlambat mahu menolak memandangkan mereka berdua sudahpun berada di dalam bilik hotel ini. Jadi mahu tidak mahu dia tetap perlu meneruskan servisnya. Dia kemudian menghampiri Gafar.
Dengan tangannya terketar-ketar, dia membuka butang baju kemeja pengetuanya itu. Setelah itu dia membuka pula singlet yang berada di dalam. Kini terlihatlah perut lelaki itu yang sedikit boroi.
Dia kemudian duduk berlutut di hadapan lelaki itu. Tali pinggang yang terlilit di pinggang seluar itu kemudian dibuka. Setelah itu seluar slack yang menutupi bahagian bawah tubuh lelaki itu dilucut.
Akhir sekali seluar dalam lelaki itu pula dilucut. Maka kini tiada seurat benang pun menutupi tubuh lelaki separuh abad itu. Ini adalah kali pertama Amirah melihat tubuh bogel pelanggan lelakinya.
Sebelum-sebelum ini dia hanya memberikan servis blowjob dan handjob sahaja. Jadi pelanggan-pelanggannya tidaklah berbogel seperti ini. Terasa geli pula apabila melihat lelaki itu berbogel.
Namun dia tetap menjalankan tugasnya sebagai callgirl. Dia kemudian menolak tubuh bogel Gafar supaya lelaki itu berbaring di atas katil. Setelah itu dia memanjat dan menghempap tubuh lelaki itu.
Dicium kedua-dua belah pipi Gafar, lalu dia turun sedikit ke bawah. Kali ini dia mendapatkan pula leher lelaki itu. Dijilat leher itu dari kiri ke kanan, sebelum dia turun ke bawah lagi untuk menukar sasaran.
Kali ini sasarannya adalah dada Gafar yang mempunyai sedikit bulu. Dijilat dada itu di kini dan di kanan, sambil-sambil dia menggigit manja puting di dada lelaki itu. Terasa bulu-bulu di dada itu mengenai wajahnya.
Terasa geli dan rimas apabila berbeselan dengan bulu itu. Namun dia tetap profesional dan meneruskan servisnya. Setelah selesai memberi jilatan ke atas dada itu, kali ini sasarannya pula adalah bahagian paling penting seorang lelaki.
Dia kini mensasarkan bahagian sulit yang berada di celahan kangkang Gafar. Dirapatkan wajahnya di celahan kangkang itu, lalu dia memasukkan zakar lelaki itu ke dalam mulutnya. Dia kemudian memulakan hisapannya.
Walaupun ini bukan kali pertama dia memberikan hisapan ke atas zakar Gafar, namun dia tetap masih gagal membuang perasaan gelinya. Rasa dan bau zakar lelaki itu sangat meloyakan tekaknya.
Ia sangat berbeza jika dibandingkan dengan zakar Amirul. Zakar abangnya kelihatan sungguh mengancam dan mempunyai bau yang sungguh unik. Manakala zakar Gafar pula mempunyai bentuk yang menjengkelkan.
Namun dia tetap meneruskan kerjanya seprofesional yang boleh. Digerakkan kepalanya ke atas dan ke bawah bagi memberi impak hisapan ke atas zakar itu. Kelihatan zakar itu semakin mengeras.
Kini tibalah giliran Amirah untuk bertelanjang pula. Dia kemudian berdiri di tepi katil, lalu mula menanggalkan bajunya satu persatu. Daripada tudung, baju, seluar, sehinggalah pakaian dalamnya.
Kini berbogel lah tubuhnya di hadapan mata Gafar. Kelihatan lelaki itu merenung segenap tubuhnya sambil tersengih seperti kerang busuk. Ini membuatkan Amirah menjadi semakin tidak selesa.
Ini kerana dia tidka pernah menayangkan tubuh bogelnya di hadapan mana-mana lelaki selain daripada abangnya. Kerana malu direnung oleh Gafar, Amirah terus menutup payudaranya dengan tangan kanan.
Manakala tangan kirinya pula menutup alat sulitnya. Dia kemudian kembali semula ke atas katil, lalu terus duduk di atas celahan kangkang lelaki itu. Kini belahan farajnya menyentuh batang zakar lelaki itu.
"Kenapa tutup tetek kamu tu? Bukalah." Pinta Gafar.
"Malu lah cikgu." Balas Amirah.
"Apa yang nak dimalukan. Dah cepat buka." Arah Gafar.
Amirah akur dengan permintaan itu, lalu mengalihkan tangannya daripada dadanya. Kini Gafar dapat melihat keindahan bentuk payudara Amirah. Payudara itu sangat mengiurkan kerana mantap dan pejal.
Jarang sekali beliau dapat melihat payudara secantik ini. Tidak rugi rasanya beliau berjaya mendapatkan khidmat daripada bekas pelajar sekolahnya itu. Tidak akan beliau mensia-siakan peluang ini.
Kelihatan Amirah sudahpun mula menggesel-geselkan farajnya di atas zakar Gafar. Namun tangannya masih lagi melindungi farajnya daripada pandangan lelaki itu. Namun sayangnya Gafar menarik tangannya.
Lelaki itu mengalihkan tangannya supaya farajnya terdedah di pandangan. Walaupun rasa malu, namun Amirah mengalah jua. Dia terpaksa membiarkan sahaja mahkota berharganya dilihat lelaki itu.
Seketika menggeselkan farajnya ke atas zakar itu, akhirnya bibir farajnya sudahpun basah lencun. Kini tibalah masanya untuk dia memulakan servis maksiatnya. Dia kemudian memasukkan zakar itu ke dalam lubang farajnya.
Setelah keseluruhan zakar itu berada di dalam lubang farajnya, dia kemudian memulakan henjutannya. Digerakkan tubuhnya ke atas dan ke bawah bagi memberikan geseran yang maksimum ke atas zakar itu.
Seperti tidak percaya dia kini sudahpun berzina dengan lelaki lain selain daripada abangnya. Tiada apa lagi yang perlu dikesalkan kerana ia sudah terlambat. Dia kini sudahpun sah melacurkan dirinya.
Kini tiada lagi peluang untuk berpatah balik, apa yang perlu dia lakukan adalah melangkah ke depan. Sekali dia sudah terjerumus, tiada lagi peluang untuk keluar. Dia kini sudahpun menggadaikan maruahnya.
Gafar hanya melihat Amirah memberikan henjutan sambil tersenyum. Jelas kelihatan gadis itu masih lagi kekok menggerudi zakar lelaki. Mungkin kerana masih lagi kurang berpengalaman dalam bidang ini.
Namun beliau suka melihat wajah polos dan teknik amateur gadis itu. Ini mengingatkan beliau terhadap isterinya pada awal perkahwinan dahulu. Teknik dan wajah wanita yang masih lagi malu-malu kucing.
"Emm, kamu duduk bawah pula ya." Pinta Gafar.
Amirah menganggukkan kepalanya, lalu turun dari atas tubuh Gafar. Kini dia pula berbaring di atas katil. Gafar kemudian mengangkangkan kedua-dua belah peha Amirah, lalu berlutut di tengah-tengah celahan kangkang gadis itu.
Beliau kemudian memasukkan perlahan-lahan zakarnya ke dalam faraj Amirah. Terasa sungguh ketat kemutan dinding faraj itu. Jelas kelihatan faraj itu sangat jarang ditembusi oleh zakar lelaki.
Ini menunjukkan bahawa gadis itu masih fresh dan tidak disentuh oleh mana-mana lelaki. Beliau merasa sungguh gembira kerana menjadi orang yang terawal dapat menikmati kesedapan tubuh itu.
Bersambung...
YOU ARE READING
Amirah Aqilah
FanfictionAmirah Aqilah, namanya secantik wajahnya. Namun sayang kerana sikapnya tidak secantik namanya. Akibat kehidupan susah yang dilalui oleh Amirah, dia mengambil keputusan untuk mengubah hidupnya. Namun sayang dia memilih jalan yang singkat untuk hidup...