Bab 7 : Blowjob

2.7K 30 1
                                    

"Masuk!" Kedengaran suara di sebalik pintu itu. Fatimah kemudian menarik tangan Amirah untuk masuk ke dalam bilik itu.

"Aik, kenapa cikgu bawa student datang sini?" Soal Gafar.

"Hari ni saya nak bagi tugas blowjob ni dekat student saya." Balas Fatimah sambil tersenyum.

"Kamu ni Amirah kan, pelajar target straight A's tu kan?" Gafar menyoal.

"Ya saya." Balas Amirah.

Gafar melihat gadis itu dari hujung kaki sehingga ke hujung kepala. Beliau tersenyum sendirian kerana gadis itu mempunyai ciri wanita idamannya. Tidak sangka beliau akan mendapat rezeki hari ini.

"Kamu tak risau ke SPM lagi seminggu ni?" Soal Gafar.

"Saya memang risau, tapi saya lagi risau barang dapur kat rumah saya tu dah habis. Itulah sebabnya saya nak buat kerja ni." Jelas Amirah.

"Betul juga tu. Makanan lagi penting, takde makanan macam mana nak hidup kan. Baiklah, kita boleh mula sekarang.

Gafar kemudian berdiri dan menghampiri kedua-dua wanita itu. Fatimah tidak membuang masa, lalu terus berlutut di atas lantai. Dia kemudian membuka tali pinggang lelaki itu, lalu melucutkan seluar lelaki itu.

"Mira, meh sini." Fatimah memanggil.

Amirah menuruti lalu sama-sama duduk berlutut di atas lantai. Jelas kelihatan zakar pengetua itu di hadapan matanya ketika ini. Fatimah mengusap-usap zakar yang masih lagi kendur itu.

Seketika mengusap, zakar itu mulai naik dan mengeras. Setelah itu Fatimah memasukkan zakar itu ke dalam mulutnya, lalu memberikan kuluman. Amirah hanya memerhati guru kelasnya itu menghisap zakar.

Rasanya ini adalah kali pertama dia melihat gurunya itu menghisap zakar. Sebelum-sebelum ini wanita itu hanya mengajarnya cara memberikan lancapan sahaja. Wajah gurunya itu kelihatan sungguh cantik tatkala memberikan hisapan.

"Nah, sekarang kamu cuba pula." Ujar Fatimah setelah mengeluarkan zakar itu dari dalam mulutnya.

Dihulur zakar Gafar ke arah wajah Amirah. Zakar itu kini basah dengan air liur Fatimah. Jantung Amirah berdegup dengan kencang tatkala mahu memasukkan zakar lelaki lain selain daripada zakar abangnya ke dalam mulutnya.

Namun demi kelangsungan hidup, dia gagahi jua. Dia tidak peduli ada air liur Fatimah di situ, dia terus sahaja memasukkan zakar itu ke dalam mulutnya. Digerakkan kepalanya ke depan dan ke belakang.

Gerakan itu dilakukan dengan perlahan-lahan dan berhati-hati supaya giginya tidak terkena kulit zakar itu. Fatimah membantu Amirah dengan memegang kepala gadis itu lalu digerakkan ke depan dan ke belakang.

Sesekali dia mengambil kesempatan meraba buah dada Amirah. Terasa agak kagum dengan saiz payudara gadis itu. Walaupun gadis itu mempunyai tubuh yang kecil, namun siapa sangka payudaranya bersaiz agak besar.

"Cuba lajukan hisapan kamu tu." Arah Fatimah.

Amirah menuruti lalu mula menggerakkan kepalanya ke depan dan ke belakang dengan lebih pantas. Namun dia tetap berhati-hati supaya giginya tidak menyakitkan zakar itu. Kelihatan Gafar semakin tidak keruan.

Walaupun cara gadis itu memberi hisapan jelas kelihatan tidak berpengalaman, namun kesedapan hisapan itu tidak dapat digambarkan. Sentuhan bibir dari gadis itu cukup memberikan keghairahan ke atas zakarnya.

Beliau lebih seronok zakarnya dihisap oleh Amirah jika dibandingkan dengan Fatimah. Akibat kesedapan hisapan itu, zakarnya tidak mampu bertahan dengan lebih lama lagi. Air maninya semakin di hujung tanduk.

Akibat tidak dapat menahan dengan lebih lama lagi, beliau terus menyembur segala benih-benihnya ke dalam mulut Amirah. Gadis itu sungguh terkejut, lalu cuba mengeluarkan zakar itu dari dalam mulutnya.

"Jangan keluarkan lagi batang tu dari dalam mulut kamu, nanti berterabur air mani kena tudung dan baju kamu." Fatimah menahan kepala Amirah supaya tidak mengeluarkan lagi zakar itu.

Amirah menuruti lalu tidak jadi untuk mengeluarkan zakar itu dari dalam mulutnya. Terasa payau dan kelat lidahnya ketika ini tatkala merasai air mani itu. Dia juga agak sukar bernafas dek kerana mulutnya semakin sebu.

Dia tidak dapat bertahan lagi, lalu menarik keluar zakar itu dari dalam mulutnya. Akibatnya air mani yang memenuhi mulutnya kini mengalir keluar melalui celahan mulutnya. Ia hampir-hampir mengenai tudungnya.

"Kan dah cakap jangan cabut lagi batang tu dari dalam mulut kamu." Fatimah kemudian mengadap wajah Amirah.

"Tak tahan sangat, penuh mulut saya." Balas Amirah.

Bukan sahaja mulutnya dipenuhi dengan air mani, tekaknya juga sungguh tidak selesa dengan rasa air mani itu. Tekaknya tidak boleh terima dan dia hampir sahaja muntah jika dibiarkan air mani itu di dalam mulutnya.

Kini Fatimah merapatkan wajahnya ke wajah Amirah, lalu menjilat sisa-sisa air mani yang mengalir di mulut gadis itu. Setelah dijilat di bahagian luar mulut, kini fatimah mencium pula bibir Amirah.

Disedut air mani yang masih lagi berada di dalam mulut gadis itu. Amirah hanya membiarkan sahaja perilaku gurunya itu. Dia tahu gurunya itu mahu membersihkan sisa-sisa air mani, namun dia tidak tahu perasaan apakah terbit di dalam dirinya.

Apabila bibir mereka bersentuhan, ada satu perasaan yang telah membuatkan cecair mengalir di celahan farajnya. Ia jauh lebih sensual jika dibandingkan apabila dia bersentuhan dengan lelaki.

Gafar hanya melihat dua gadis itu berciuman sambil berkongsi air maninya. Sungguh gembira apabila seluaruh air maninya sedang dijilat dan ditelan oleh dua gadis jeliata itu. Mahu sahaja beliau menghamburkan air mani sekali lagi.

"Macam mana tuan penangan hisapan daripada Amirah?" Soal Fatimah sebaik selesai berciuman mulut dengan anak muridnya.

"Best, tapi maasih lagi kurang berpengalaman. Nanti kamu ajarlah dia dengan lebih details ye." Balas Gafar yang sedang membetulkan seluarnya.

"Yelah nanti saya ajar dia lagi. Dah, bayar duit untuk servis harini." Pinta Fatimah.

Gafar menuruti lalu mengeluarkan dompetnya. Diambil sekeping duit RM100, lalu beliau menghulur duit itu kepada Amirah. Terpampang kegembiraan di wajah Amirah setelah menerima imbuhan itu.

"Upah saya pula?" Soal Fatimah.

"Kenapa pula saya kena bayar dekat cikgu?" Gafar berasa pelik.

"Kan saya pun ada hisap juga batang tuan, saya siap habiskan air mani tuan lagi. Patutnya saya pun dapat bayaran juga." Tegas Fatimah.

"Cikgu hisap batang saya berapa saat je, tu pun kena bayar juga ke?" Gafar keberatan.

"Tak kira lah kejap ke lama, tugas tetap tugas. Upah tetap upah." Tegas Fatimah lagi.

"Yelah-yelah." Gafar mengalah lalu mengeluarkan duit dari dalam dompetnya. Beliau kemudian menghulur duit itu kepada Fatimah.

"Lima puluh ringgit je?" Fatimah tidak berpuas hati.

"Cikgu hisap sekejap je, nak banyak mana lagi?" Soal Gafar.

"Kan rate untuk blowjob ni seratus. Tak kira lah sekejap ke lama." Jelas Fatimah.

"Kalau cikgu nak saya bayar seratus, cikgu kena lah hisap dari mula sampai saya pancut." Balas Gafar.

"Eyy tuan ni kan. Harap je pengetua sekolah, tapi kedekut." Getus Fatimah.

"Bukan masalah kedekut, tapi bayaran mesti lah setimpal dengan kerja yang cikgu buat." Jelas Gafar.

"Jomlah Mira kita pergi. Penat melayan orang kedekut macam pengetua ni." Fatimah berasa geram.

Dia kemudian menarik tangan Amirah dan mengajak gadis itu untuk beredar daripada situ. Amirah hanya turuti sahaja dan beredar daripada situ bersama-sama dengan gurunya itu.

Bersambung...

Amirah AqilahWhere stories live. Discover now