Bab 15 : Keputusan SPM

2.6K 36 0
                                    

Sepatutnya Amirul yang perlu menjaga adiknya, namun sebaliknya beliau yang merosakkan gadis itu. Tidak tahu alasan apa yang perlu beliau beri kepada ibunya jika perbuatan mereka ini ketahuan.

"Along duduk atas pula ya?" Pinta Amirah setelah seketika dia memberikan henjutan.

Amirul hanya menuruti permintaan adiknya itu. Kini mereka menukar posisi pula dengan Amirah berbaring di atas lantai pondok itu. Manakala Amirul duduk di celah-celah di antara kedua-dua belah peha adiknya.

Beliau mula memasukkan zakarnya ke dalam faraj Amirah. Setelah keseluruhan zakarnya berada di dalam lubang faraj, beliau memulakan tujahannya. Digerakkan tubuhnya ke depan dan ke belakang.

"Arghh! Arghh! Arghh!" Amirah tidak dapat menahan gelora syahwatnya, lalu melepaskan erangan bertalu-talu.

Tidak dapat dibayangkan bahawa bertapa sedapnya melakukan hubungan seks. Apa yang membuatkan ia lebih sedap adalah lelaki yang memuaskan dirinya adalah abang kandung yang dia sayangi.

Terasa seperti dunia ini mereka yang punya. Amirah seperti tidak percaya mimpinya selama ini kini menjadi realiti. Dia seperti tidak mahu terjaga dari mimpi ini dan mahu kekal seperti ini selamanya.

Kedua-dua adik beradik itu melakukan hubungan haram tersebut dengan agak lama. Mereka tidak peduli tentang halal haram. Apa yang mereka inginkan ketika ini adalah kepuasan duniawi yang sementara.

Amirah bukan sahaja gembira kerana tubuhnya berjaya dimiliki oleh abangnya, malah dia juga gembira kerana hari ini dia dapat mempelajari cara untuk melakukan hubungan seks di antara lelaki dan perempuan.

Jadi selepas ini dia boleh lah melakukan perkhidmatan yang lebih daripada sebelum-sebelum ini. Dia yakin dengan pengalaman yang akan dia tempuhi dengan abangnya mampu membantu dalam pekerjaannya kelak.

==================================================================================

Masa berlalu dengan agak pantas, kini tibalah masa bagi bekas pelajar tingkatan lima untuk mengambil keputusan SPM. Kelihatan wajah Amirah agak pucat untuk melihat sendiri keputusan peperiksaannya.

"Awak dah ambil keputusan SPM awak belum?" Soal Nazmie yang melihat Amirah masih lagi tercegat di depan bangunan.

"Belum lagi. Awak dah ambil ke?" Amirah pula menyoal.

"Saya dah ambil dah." Balas Nazmie sambil menunjukkan sekeping slip di tangannya.

"Nak tengok." Pinta Amirah lalu cuba mengambil slip itu dari tangan Nazmie.

"Ehh mana boleh." Nazmie cepat-cepat menarik slip tersebut daripada dirampas oleh Amirah.

"Alah takkan nak tengok pun kedekut kot?" Amirah mencebikkan wajahnya.

"Kalau awak nak tengok result saya, awak kena tunjuk result awak dulu." Ujar Nazmie.

"Saya tak ambil lagi slip saya." Balas Amirah.

"Pergi lah ambil, saya tunggu dekat sini." Arah Nazmie.

Amirah akur dengan arahan lelaki itu, lalu menuju ke dalam bangunan di hadapannya. Dengan hati yang berdebar-debar, dia melangkah kakinya masuk ke dalam pejabat yang berada di dalam bangunan itu.

Nazmie hanya menanti dengan penuh setia di hadapan bangunan itu. Seketika menunggu, akhirnya kelibat Amirah muncul juga. Kelihatan wajah gadis itu sedikit muram sambil tangannya memegang slip.

"Kenapa ni?" Soal Nazmie.

"Takde apa." Balas Amirah dengan memuncungkan mulut.

"Jomlah kita tunjuk sama-sama result kita." Ujar Nazmie tidak sabar.

"Malas lah." Balas Amirah dengan nada yang tinggi.

"Alah cepatlah." Nazmie mengharap.

"Yelah-yelah." Amirah mengalah.

Kedua-dua mereka kini saling bertukar slip di tangan. Nazmie melihat slip milik Amirah dan kelihatan keputusan SPM gadis itu adalah 4A 4B 1C. Amirah pula melihat keputusan Nazmie yang tertera 8A 1B.

"Alah result awak jauh lebih baik dari saya." Amirah kelihatan cemburu.

"Tak banyak beza pun, result awak pun baik juga. Lepas ni boleh lah awak sambung belajar kat IPTA." Ujar Nazmie.

"Kan saya dah cakap yang saya tak berminat nak sambung belajar lagi. Awak sendiri kan tahu yang keluarga saya tak mampu." Balas Amirah.

"Pasal kos sambung belajar tu awak jangan risau, semua tu saya akan tanggung." Jelas Nazmie.

"Kenapa awak pula yang nak tanggung kos saya sambung belajar?" Amirah tidak mengerti.

"Ingat tak hari tu saya kenalkan awak dekat ayah saya? Lepas tu saya cakap ada benda penting saya nak bagitahu awak?" Nazmie cuba mengingatkan kembali.

"Mestilah ingat, sampai hari ni awak tak bagitahu saya lagi. Apa benda penting sangat yang awak nak bagitahu tu?" Amirah ingin tahu.

"Saya sebenarnya nak mela..." Belum sempat Nazmie menghabiskan kata-kata, tiba-tiba mereka didatangi oleh seseorang.

"Amirah, Nazmie, macam mana dengan keputusan SPM kamu berdua?" Soal Gafar, pengetua di sekolah ini.

"Biasa-biasa je." Balas Amirah sambil memuncungkan bibirnya.

"Cuba tengok." Pinta Gafar. Amirah kemudian menyerahkan slip peperiksaan kepada lelaki itu.

"Ok lah ni 4A." Ujar Gafar sambil melihat keputusan di atas kertas itu.

"Kamu pula dapat berapa?" Kini Gafar beralih pula kepada Nazmie.

"Saya dapat 8A." Ujar Nazmie.

"Seperti yang dijangka, kamu tak pernah menghampakan. Mesti ayah kamu berbangga dengan keputusan kamu." Ujar Gafar.

"Emm Amirah, kamu ada nak pergi mana-mana lepas ni?" Gafar beralih sekali lagi kepada Amirah.

"Takde cikgu." Balas Amirah.

"Kalau macam tu ikut saya boleh? Saya nak kamu temankan saya ke satu tempat ni." Pinta Gafar.

"Boleh cikgu, takde masalah." Balas Amirah.

"Tapi Mira, kita belum habis berbincang lagi ni." Nazmie menyampuk.

"Nanti-nanti kita sambung lagi ye." Ujar Amirah.

Dia kemudian mengekori Gafar dan meninggalkan Nazmie keseorangan. Kelihatan terpampang kekecewaan di wajah Nazmie. Beliau masih lagi gagal memberitahu perkara penting itu kepada Amirah.

Semenjak daripada tempoh hari lagi beliau gagal meluahkan. Beliau tidak tahu kenapakah susah sangat untuk memberitahu perkara itu. Beliau juga musykil dengan Amirah semenjak dua menjak ini.

Sangat sukar beliau untuk berjumpa dengan gadis itu. Apakah yang membuatkan gadis itu sibuk pun beliau tidak tahu. Beliau juga merasa musykil sejak bilakah Amirah semakin rapat dengan pengetua itu.

Ini kerana kekasihnya itu seorang yang pendiam dan tidak suka bercampur dengan orang. Hanya dirinya sahaja yang berjaya rapat dengan gadis itu. Malah gadis itu juga tidak suka bergaul rapat dengan mana-mana guru.

Jadi sebab itulah beliau pelik melihat Amirah terus bersetuju untuk menemani pengetuanya itu. Malah apa yang menjadi kemusykilan lagi, kemanakah lelaki itu cuba bawa Amirah. Ini yang membuatkan beliau runsing.

Bersambung...

Amirah AqilahWhere stories live. Discover now