Bab 11 : Servis songsang

1.7K 19 1
                                    

Amirah kemudian memberikan ciuman di kedua-dua belah pipi Afifah. Setelah itu dahi wanita itu juga menjadi sasaran ciumannya. Dia semakin berani lalu mula memberikan jilatan ke atas leher jinjang wanita itu.

"Ermm! Ermm!" Kedengaran rengekan daripada mulut Afifah.

Terasa sungguh sedap apabila lehernya dijilat sedemikan rupa. Tidak disangka pelajarnya yang seorang pemalu di dalam kelas rupanya hebat apabila berada di ranjang. Ini membuatkan dia semakin gembira.

"Cuba angkat tangan kamu." Arah Afifah sambil tangannya kini memegang baju gadis itu.

Amirah menuruti lalu mengangkat kedua-dua belah tangannya ke atas. Setelah itu Afifah terus menarik baju yang dipakai oleh Amirah ke atas. Kini terlihatlah coli menutupi bahagian dada Amirah.

Namun coli itu juga tidak selamat apabila Afifah menanggalkan coli itu. Kini terdedahlah payudara gadis itu di hadapan matanya. Dia hanya mampu menelan air liur melihat bertapa cantiknya payudara itu.

Seperti tidak percaya gadis itu baru sahaja tamat sekolah menengah. Ini kerana saiz dan kecantikan bentuk payudara itu seperti wanita yang sudah matang. Dia menjadi sangat geram melihat payudara itu.

Terus diterkam payudara itu, lalu diramas-ramas dengan penuh geram. Dia kemudian merapatkan wajahnya ke dada gadis itu, lalu memasukkan puting di sebelah kanan ke dalam mulutnya.

Dihisap puting di sebelah kanan, manakala tangan kirinya meramas-ramas payudara di sebelah kiri. Setelah itu, dia menghisap pula puting di sebelah kiri. Dia menghisap kedua-dua puting itu secara silih berganti.

Setelah puas Afifah menikmati payudara muridnya itu, kini giliran Amirah pula mahu menikmati payudara ustazahnya itu. Dia membuka butang baju pajama yang dipakai Afifah satu persatu.

Setelah butang baju sudah ditanggal, dia kemudian terus melucutkan baju itu. Kini coli yang terlilit di dada wanita itu juga ditanggal. Maka kini terlihatlah payudara munggil Afifah di hadapan matanya.

Amirah sungguh kagum melihat saiz dan bentuk payudara Afifah. Rasanya payudara wanita itu lebih cantik jika dibandingkan dengan Fatimah tempoh hari. Ini membuatkan dia tidak sabar untuk merasainya.

Tanpa berlengah dia terus menerkam payudara itu. Dimasukkan puting itu ke dalam mulutnya, lalu dia mula menghisap seperti bayi kelaparan. Afifah hanya mengusap-usap rambut anak muridnya itu.

Setelah seketika menghisap, akhirnya Amirah menghentikan perbuatannya. Kini Afifah menanggalkan pula seluar yang menutupi bahagian bawah tubuh Amirah. Tidak terkecuali seluar dalam gadis itu.

Maka kini tiada seurat benang pun yang menutupi tubuh Amirah. Gadis itu juga melakukan perbuatan yang sama terhadap gurunya itu. Dia menanggalkan pakaian yang masih lagi ada pada tubuh gurunya itu.

Kini kedua-dua perempuan cantik itu tidak lagi ditutupi oleh secebis kain pun. Afifah menarik tangan Amirah dan menuju ke katil. Setelah berada di katil, dia membaringkan tubuh gadis itu di atas tilam.

Kini Amirah sudahpun menelentang di atas katil. Afifah kemudian membuka kedua-dua belah kangkangan anak muridnya itu. Dia kemudian berbaring di celah-celah di antara kedua-dua belah peha gadis itu.

Dirapatkan wajahnya di celahan kangkang Amirah, lalu dia mencari alat paling sulit di tubuh gadis itu. Kelihatan permukaan faraj Amirah hanya ditutupi dengan bulu-bulu yang sangat halus dan kemas.

Ini membuatkan nafsu Afifah semakin meronta-ronta. Tanpa berlengah dia terus menerpa belahan faraj Amirah. Dikeluarkan lidahnya, lalu dia terus sahaja memberikan jilatan ke atas faraj gadis cantik itu.

"Ermm! Ermm! Ermm!" Amirah mendengus kesedapan.

Dia hanya mampu mengetap bibir menikmati jilatan yang sungguh sedap daripada Afifah. Jilatan itu jauh lebih sedap jika dibandingkan dengan Fatimah. Mungkin kerana wanita itu memang seorang lesbian.

Jadi sudah pasti dia sudah mahir dan berpengalaman dalam hal-hal ini. Melihat Amirah semakin tidak keruan, Afifah terus melajukan jilatannya. Kelihatan air mazi gadis itu semakin banyak mengalir keluar.

Dia tidak membuang masa, lalu terus menghirup air itu dengan lahap. Hanya dengna merasai air itu, Afifah tahu Amirah masih lagi mempunyai dara. Dia tahu perbezaan air mazi wanita yang masih dara atau sebaliknya.

"Kamu bila nak pecahkan dara kamu ni?" Soal Afifah setelah menghentikan jilatannya.

"Taknak lah. Tak bersedia lagi nak pecahkan." Balas Amirah.

"Ikut kamu lah. Ehh, kamu pula jilat cipap saya boleh?" Pinta Afifah.

"Mestilah boleh, tu lah sebabnya saya datang rumah ustazah. Tapi saya tak pandai sangat tau." Ujar Amirah.

"Takpe, belajar slow-slow." Balas Afifah.

Kini Amirah bangun dari pembaringan, dan menukar tempat dengan Afifah. Kali ini Afifah pula berbaring di atas tilam, manakala Amirah berbaring di celah-celah di antara kedua-dua belah peha gurunya itu.

Dia memulakan jilatannya ke atas faraj Afifah yang ditutupi dengan bulu-bulu yang sedikit lebat itu. Di situ sudahpun ada air mazi yang sedang mengalir. Ini membuktikan bahawa Afifah sangat terangsang ketika ini.

Amirah menjilat belahan faraj itu dengan lebih laju bagi membantu Afifah menemui klimaks. Dia tahu wanita itu sudah agak lama menahan gelora nafsu memandangkan air mazinya sangat banyak bertakung.

Kedua-dua wanita itu melakukan hubungan songsang itu dalam pelbagai posisi. Antaranya adalah posisi 69 di mana Amirah menjilat faraj Afifah, manakala Afifah menjilat faraj Amirah secara serentak.

Persetubuhan songsang itu berlaku dengan agak lama. Setelah seketika, akhirnya kedua-dua wanita cantik itu menemui klimaks juga. Kedua-duanya kemudian berbaring sambil berpelukan dalam keadaan bogel.

"Dah habis SPM ni kamu nak buat apa lagi?" Soal Afifah memula bicara.

"Sya tolong abang saya dekat kebun getah tu jelah. Selain tu saya buat kerja sampingan macam kita buat sekarang ni." Balas Amirah sambil tangannya mengusap-usap payudara gurunya itu.

"Lepas ni kamu nak sambung belajar lagi tak?" Soal Afifah lagi.

"Saya rasa tak kot." Balas Amirah.

"Sayang lah kalau kamu tak sambung belajar. Kamu tu antara pelajar pintar sekolah kita." Afifah rasa agak kecewa.

"Nak sambung belajar banyak guna duit. Saya tak rasa saya mampu lagi nak teruskan." Jelas Amirah.

"Kenapa pula? Kalau kamu tak mampu, kamu boleh jadi sugar baby. Kat luar sana ramai student yang jadi sugar baby untuk support study cost." Jelas Afifah.

"Entah lah ustazah, buat masa sekarang ni saya taknak fikir lagi. Saya sekarang ni just nak improve teknik saya untuk bagi servis dekat pelanggan je." Jelas Amirah.

"Kamu dah having sex dengan pelanggan kamu?" Afifah inginkan kepastian.

"Setakat ni belum lagi sebab saya tak berani lagi. Tapi mungkin nanti saya akan cuba juga." Jelas Amirah.

"Kamu dah ada lelaki ke untuk training buat seks ni?" Afifah ingin tahu.

"Saya ada terfikir siapa untuk saya buat teman latihan ni." Balas Amirah.

"Nazmie ke?" Soal Afifah inginkan kepastian.

"Bukan." Amirah menggelengkan kepala.

"Eh bukan kamu rapat dengan Nazmie ke? Bukan dia boyfriend kamu ke?" Afifah berasa pelik.

"Memang dia boyfriend saya, tapi bukan dia jadi training partner saya. Dia tak tahu pun saya buat benda-benda ni. Di pandangan mata dia, saya ni seorang yang baik dan innocent." Jelas Amira.

"Dah tu siapa yang akan jadi partner kamu?" Afifah ingin tahu.

Bersambung...

Amirah AqilahWhere stories live. Discover now