Wakacje spędziłam z przyjaciółmi, rok szkolny minął mi bardzo szybko. Gdy skończyłam szkołę razem z Marcos’em postanowiliśmy, że chcemy podróżować po świecie. Zwiedzać go i cieszyć się tym, że mamy siebie. Rzadko byliśmy w domu, cały czas podróżowaliśmy podobało mi się takie życie. Po 2 latach, gdy byliśmy w Paryżu Marcos oświadczył mi się, od tej pory podróżowaliśmy jako narzeczeństwo. Po 2 latach wróciliśmy do Florydy chcieliśmy wziąć ślub i tak też zrobiliśmy, zaprosiliśmy naszych najbliższych, wesele nie było jakieś duże, były tylko najbliższe nam osoby. Po ślubie odrazu wyjechaliśmy i zwiedzaliśmy świat. Wracaliśmy do Florydy tylko wtedy gdy był czyjś ślub. Łącznie zwiedzaliśmy świat 6 lat, potem postanowiliśmy wrócić do Florydy, do rodziny, przyjaciół i naszego domu, który wybudowali nam moi rodzice, byliśmy im ogromnie wdzięczny. W wieku 27 lat byłam mama czteroletniej Rose i dwuletniego Vincent’a. Olivia i Leo są małżeństwem mieszkają w Los Angeles. Mają również dwójkę dzieci Lily i Tom’a. Liam wyjechał do Włoch, znalazł sobie narzeczoną i są szczęśliwi. Devon wrócił do Londynu, szuka swojej miłości życia, często nas odwiedza. Noah poleciał do Hiszpanii i tam znalazł dziewczynę, są razem szczęśliwi. Chase niestety pochował rok temu swoją dziewczynę, była chora, po jej pogrzebie musiał wyjechać stąd, podróżuje po świecie. Każdy z nas poszedł w swoją stronę, ale zawsze będziemy paczką nie zależnie od wszystkiego, mogę na nich liczyć, a oni na mnie. Tęsknię za tym, gdy byliśmy wszyscy razem w jednym miejscu. Nie mogę się doczekać, aż znowu się spotkamy tutaj w Florydzie. Mój mąż Marcos cały czas był moim opiekunem. Począwszy na tym, że dostawał za to pieniądze, potem robił to za darmo, był moim opiekunek już jako mój chłopak i też wtedy kiedy myślałam, że mnie zdradził i nie odzywałam się do niego. Zawsze się o mnie troszczył, to dzięki niemu żyje i mam tak wspaniałe życie. Czuwa nade mną cały czas, biorąc rolę opiekuna kilka lat temu wziął ją do końca życia.
~•~
CZYTASZ
•My Guardian Marcos•
Fiksi RemajaDziewczyna, która została adoptowana mając 5 lat wychowuje się w bogatej rodzinie. Po wakacjach ma zacząć naukę w innym kraju. W Florydzie okazuje się, że będzie mieć opiekuna jednak nie wie ,że on będzie mieć ogromny wpływ na jej bezpieczeństwo. Po...