Stüdyo

61 10 34
                                    


Ellie'den

Tom kolumu tutup dışarı çıkarmıştı bi tane motorun önünde durdu.

T- Korkmazsın umarım.

Gülmeden edemedim.

E- Biliyo musun var ya cok korkarım. Oyle boyle değil.

Dedim ve elime kaskı alıp sürmek için oturdum.

T- Ciddi misin? Sen mi süreceksin?

Dedi ve tatlı şaşırmış bi şekilde suratıma bakıyordu.

E- Evet? Seni bekliyorum

T- Yani sürmeyi biliyorsun öyle mi?

E- Bilmesem sence ikimizi de ölüme sürükler miyim?

Arkama oturdu kaskını taktı, gülüşünü duydum.

E- Noldu?

T- Hiç ilk defa bir kızla böyle bir şey yaşıyorum. Seni stüdyoya götürmek istiyordum bestelediğim bi şarkı var onu sana çalıcaktım.

Yerini tarif etti. Bana özel gitar çalıcakmış... bu çocuk AAA cidden bayılcam şimdi.

E- tamam. Haberin olsun, hızlı sürerim.

T- Sıkı tutunmalıyım o zaman..

Dedi ve elleri belime gitti daha sonra da karnımda birleştirdi. Midemde kelebekler uçuşuyordu.

T- Böyle iyi mi?

Dedi ve güldü. Kaskımdan dolayı görmediği için gülümsedim ve motoru stüdyoya doğru sürdüm.

____________

Bill'den

Lara'nın kafası omzumdan düşecek gibi olduğu için kolumu kaldırdım ve göğüsüme yasladım. Çok güzel uyuyordu. Her zaman tatlıydı ama şuan ayrı bi hoş duruyordu. Kollarımda olması beni mutlu etmişti.
Ben de onunla beraber uykuya daldım.

~~~~~~~~~

Tom'dan

Stüdyoya varmıştık. Ellienin belini bıraktım.

T- Güzel sürüyormuşsun ama iyi ki tutunmuşum. Beni yine etkiledin Ellie.

Sırıttım onu utandırmak eğlenceliydi. Biraz kızardı.

E- Sağol demiştim sürebildiğimi.

kaslarımızı çıkarıp içeri girdik. Lambalar yanıyordu Bill burda mıydı?  Lara'yı eve bırakacaktı ki burda olamaz. Stüdyoya biri mi girdi? Noluyo lan?

T- Ellie arkamda dur Stüdyonun lambaları kapalı olmalıydı ama açık. Biri girmiş olabilir.

E- Nasıl yani?

T- Sen dediğimi yap arkamda dur

Kapının yanındaki beyzbol sopasını aldım ve lambanın açık olduğu, Bill'le hep oturduğumuz yere doğru ilerledim. İçeriden bir çıtırtı geldiğinde Ellie'ye dönüp fısıldadım

T- Burda! Yakaladım.

Kapıyı hızlıca açtım beyzbol sopasını savurdum fakat sızmış Lara ve Bill'i görmeyi beklemiyordum.

Ellie arkamdan çıktı bi bana bi içeriye baktı. İkisi de uyuduğu için sessizce gülmeye başladı. Gülüşünün arasında fısıldadı.

E- Hahaha bence biz çıkalım.

Kolumdan tuttu ve beni dışarı çıkarttı. Artık sesli gülüyordu.

E- Hahaa sen cidden hahah beyzbol sopasiyla gerilim mi yarattin az once?

Ateş ve Barut / Bill&Tom Kaulitz/ Tokio HotelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin