Konser

47 8 3
                                    

Bill'den

Gece Lara'nın mırıltılarını duyup uyandım. Ne olduğunu kavramam uzun sürmemişti. Yine kabus görüyor olmalı ne yapmalıyım? Uyandırsam mı? Ama ya çok korkarsa? en iyisi sakinleştirmeye çalışmak sakince başını okşadım ve sarıldım daha sakin gibiydi. hala sayıklıyordu bi süre sonra sayılamalar durdu ben de tekrar uykuya daldım.

Lara'dan

Uyandığımda Bill hâlâ uyuyordu. Enerjik hissediyordum. Bill'in yanağından öptüm. Biraz hareketlendi ve bana döndü. Uykulu gözleriyle bana baktı. Önüme düşen saçlarımı geriye attı ve gülümseyerek kendine çekti sarıldı. Uzaklaştığında sordu.

B- nasılsın canım?

L- coook iyiyimm sen?

B- iyiyim. Kahvaltı yapıp bara gidelim mi?

L- oluurr

Kalktık ve kahvaltı hazırlamaya başladık. Ben krep hamurunu hazırlıyordum o da salata için salatalık vs. doğramıştı, çırparken Bill arkamdan sarıldı ve boynumdan öptü. Ellerini belimden karnıma doğru birleştirmişti. Gülümsedim ve ona döndüm.

B- Bize kahvaltı mı hazırlıyormuş sevgilim?

L- Eveett sen de yardım etsen güzel olur.

Dedim ve kenardaki salatalıktan bi tane alıp ağzına soktum, kendi ağzıma da bir tane attım ve gülümsedim. Güldü, ellerini sırtımda ve belimde gezdirdi.

L- hadi yiyelim bi seyler.

~~~~~~~~~~~

Kahvaltı yaparken Bill'in telefonu çalmıştı.

B- efendim? He evet. Kahvaltı yapıp geleceğiz Lara'yla. Evet beraberiz,.... sus George. Hadi kapat gelcez.

Telefonu bırakıp bana gülümsedi.

L- Noldu? Ne diyo?

B- Hiç. Bara varmışlar. Ellie ve Tom'u da aramamız lazımm

L- evet evet kahvaltımız bitsin ararız.

Kahvaltımızı yaptık ve hazırlanmak için odama gittim.

Kahvaltımızı yaptık ve hazırlanmak için odama gittim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bunları giydim. Biraz makyaj yaptım. Saçımı topladıktan sonra Bill'le evden çıktık. Saat geç olmuştu biz çıkana kadar, 15.23. Arabaya bindik şarkı açtım.

~ Hotel California

On a dark desert highway, cool wind in my hair
Warm smell of colitas, rising up through the air
Up ahead in the distance, I saw a shimmering light
My head grew heavy and my sight grew dim
I had to stop for the night
There she stood in the doorway
I heard the mission bell
And I was thinking to myself
'This could be heaven or this could be hell'
Then she lit up a candle and she showed me the way
There were voices down the corridor
I thought I heard them say

Ateş ve Barut / Bill&Tom Kaulitz/ Tokio HotelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin