İskambil

29 4 9
                                    

Bir sonraki gün

Lara'dan

Günün yorgunluğu üstüme çökmüştü resmen. Odama girdim ve duşumu aldım. Pijamalarımı giydim, lambamı kapadım. Sadece yatağımın yanlarındaki küçük sarı ışıklar aydınlatıyordu odamı. Kendimi yatağıma attım. Küçük Tv'yi açtım ve haberleri izliyordum. Bill ile kaç gündür ayrılmış numarası yapıyorduk açıkçası özlemiştim onu...

Tom'un da bugün morali çok bozuktu. Ellie kim bilir nasıldır? Ellie'yi aradım 3 kere açmadı. Tom'un gercekten ayrılacağını düşünmemiştim. Keşke imzayı atmasaydık. Off.. en iyisi Josh'ı arayayım. Ellie'ye destek olması gerek. Ilk çalışta açtı. Arkadan insan sesleri geliyordu muhtemelen gene bardaydı.

L- Alo josh naber?

J- iyii bardayım. Ara verdim şimdi. Sizin işler nasıl gidiyo Laram?

L- İyi nasıl olsun aynı. Şey diyecektim. Ellie'yi aradım ulaşamadım. Genelde akşamları senin yanına geliyo, yanında mı?

Kısa bir sessizlik oldu.

J- Hayır.. dün akşam yanımdan mutlu ayrılmıştı. Yarın da gelirim demişti. Yok şuanda. Nerde ki? Bir şey mi oldu acaba?

Hafif telaşlı geldi sesi.

L- Josh... Tom.. Tom Ellie'den ayrılmış.. Ellie şuanda çok kötü bir haldedir.

J- Bunu bana neden daha önce söylemedin kapat Lara kapat!

Bir şey söylememe kalmadan telefonu yüzüme kapadı. En azından yani sanırım Josh Ellie'ye ben yokken göz kulak olabilir..

Televizyondaki haberlerde bir tane adamın cinayet işlediği söyleniyordu. Hem de bizim bu civarda... galiba güvenlik tutmamız lazım. Telefonum çalmaya başladı. Bilinmeyen numara... birazcık tedirgin olmuştum. Açtığımda babamın sesini duymayı beklemiyordum..

B- lara. Hahaha.. orospuluk yapmaya devam ediyor musun hâlâ? Haberlerde köpeği olduğun grubu gördüm. Senin şu garip saçlı çocuk.. her gece onla mı yatıp kalkıyorsun?!

Söylediği şeyleri duyunca kan beynime sıçramaştı.

L- Numaramı nerden buldun piç?

Gene o meşhur gülüşünden yaptı.

B- Aa kızım. Ben sana böyle mi öğrettim? Babana saygılı olacaksın. Yoksa küçükken yaşadığın şeyleri unuttun mu? Tekrar yaşamak istemezsin bence.

Yüzüne telefonu kapadım ve engelledim. Bıktım bunlardan!
Tv'yi ve lambaları kapatıp uyumaya çalıştım.

*******************
2 saat sonra

Bill'den

Balkonumda oturup bira içiyordum. Yoğun bir gündü. Tom cidden ayrılmış... bi şey diyemiyorum da. Kendi haline bıraktım artık. Biram bitince lambamı kapadım. Köşe lambam açıkken Lara için şarkı yazıyordum ki kapım çaldı. Saatime baktım 01.35. Bu saatte kim bu? Kapıyı hafifçe açtığımda karşımda pijamalı ve endişeli bir şekilde bana bakan Lara'yı görmeyi beklemiyordum. Fısıldadım. Ve yavaşça kolundan tutup içeri çektim.

B- Lara? Noluyo? Ne bu yüzün? Bi şey mi oldu bitanem?

L- uyuyamadım. Seni uyandırmadım umarım?

B- yok uyanmadım.. noldu sana? Bir şey olmuş..

Hafifçe eğildim ve yaklaşarak yüzüne baktım.

L- Babam aradı.. saçma sapan konuştu. Hayır telefonumu da nerden bulduysa! Çok sinir bozucu.. ben niye bunları dinlemek zorundayım ki!

Sinirle konuşmuştu. Gözlerine baktım. Yavaşça kendime çektim ve sarıldım.

Ateş ve Barut / Bill&Tom Kaulitz/ Tokio HotelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin